Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obsessed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Filmpje van North Bear
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      Twijfel tussen deze voor €136 of de gates of detonation voor €178.. iemand tips?

      Comment


        Zo hé waar vind jij gates of detonation voor die prijs? Ikzelf vind de obsessed een van de betere w shape compounds maar ik zou zonder twijfel voor gates of detonation kiezen voor die 40 euro meer

        Comment


          Omlabeling met 23% korting bij vwbreda komt die op +/- €178

          Comment


            Had al een vermoeden dat het breda zou zijn. Het ligt eraan wat je nu al hebt besteld en wat je budget is maar als je niet al meerdere dubbele compounds hebt besteld zou ik idd gates of detonation nemen, ook omdat de prijs/kruit verhouding erg goed is voor 2023

            Comment




              Twee stuks mogen schieten afgelopen jaarwisseling. Toppertje!

              Comment


                Helaas vonkoverslag waarbij hij ook vanuit het einde aanging. Daarbij ook 4x DumBum 16/20. Ging wel lekker, maar toch zonde, want de uitwerkingen waren top. Had er liever rustiger van willen genieten. Wind had er wel wat vat op. Wellicht ga ik hem dit jaar nog aanschaffen.

                Comment




                  Oordeel zelf of het goed was of niet.
                  Vond het opzich wel een mooie box, vooral vorig jaar tegen 95€ dit jaar sla ik m toch over en kies ik voor een andere waaier compound.
                  The final ignition

                  Comment




                    Wat een bizar goede waaier compound was de Obsessed in de straat zeg. Voor 25mm is dit echt een enorm brede spreiding, ik zou zo denken dat dit een 30mm bak is geweest. Deze blies echt 30mm bakken eruit, ondanks dat er best wat wind stond. Echt genieten, ik vond dit een dikke verrassing. Ik heb wel het idee dat er flinke verschillen zijn tussen batches want ik zie soms heel andere straatfilms waar deze een stuk minder presteert.
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht


                      Wat een bizar goede waaier compound was de Obsessed in de straat zeg. Voor 25mm is dit echt een enorm brede spreiding, ik zou zo denken dat dit een 30mm bak is geweest. Deze blies echt 30mm bakken eruit, ondanks dat er best wat wind stond. Echt genieten, ik vond dit een dikke verrassing. Ik heb wel het idee dat er flinke verschillen zijn tussen batches want ik zie soms heel andere straatfilms waar deze een stuk minder presteert.

                      bij mij was hij ook ongekend dik! dan had ik zeker de "goede batch"

                      Comment


                        Vanavond gezien bij Kuiper. Dat dit uit 25mm komt.. Ongekend goed, grote boeketten, harde burst. deze liet echt betere indruk achter dan de triple x die hierna kwam

                        Comment


                          Bizar want elke video denk ik, laat maar zitten en nu zie ik hem live WOW! Wat een bak!
                          Klapchi

                          Comment


                            Dit was echt een topper.

                            Comment


                              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                                Dit was echt een topper.

                                Haha, ik hoor me zelf tegen mijn zoon zeggen "dat deze mooi is" aan het begin!

                                Maar wat een bak was dit!
                                Klapchi

                                Comment

                                Working...
                                X