Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obsessed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Obsessed

    Artikelnummer: KY6939
    Artikelnaam: Obsessed
    Bruto Gewicht: 10 kg
    Netto Kruitgewicht: 1958 gram
    Aantal Schoten: 168 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: 120 sec
    Stijghoogte: 25 meter
    Adviesprijs: €159,00





    Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 20 September 2020, 14:01.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Wat een vette bak zeg! Ik vind alleen de finale niet echt heel goed bedacht. Is een beetje minimaal voor mn gevoel.

    Comment


      #3
      Wat een geweldige waaierbak, echt een van de betere die ik heb mogen aanschouwen. de opbouw qua effecten is zeer netjes en goed, net als het opvoeren van het tempo en het steeds explosievere karakter van de effecten. Ben echter wel zeer benieuwd naar het prijskaartje, dus Wolff doe eens lief
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Echt een top bak! ben alleen wel bang voor het prijskaartje

        Comment


          #5
          Wederom een prachtig product van Wolff, lekker veel blingbling. Alleen mis nog 1 finale rij aan het einde

          Comment


            #6
            Wat een ontzettend gave bak zeg!
            Ik moet zeggen dat alle producten uit deze lijn er wel erg goed uitzien.
            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

            Comment


              #7
              Mooi bak staat bij intratuin Almere kwa prijs tussen Imperium en Blue Night Fire

              Comment


                #8
                Ik vind dit een hele mooie bak. Alles klopt al mag de finale wat heftiger. De opbouw is echt super.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
                  Mooi bak staat bij intratuin Almere kwa prijs tussen Imperium en Blue Night Fire
                  Almelo zal je bedoelen, want in Almere verkopen ze bij Intratuin geen vuurwerk. Deze gaat wel bij De Knallende Ketel Almere komen.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #10
                    Toppertje deze

                    Comment


                      #11
                      Oef €159,00 vind ik net ff te veel aangezien ik al veel heb besteld. Deze zal even een jaartje moeten wachten, staat iig wel op de lijst.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Oef €159,00 vind ik net ff te veel aangezien ik al veel heb besteld. Deze zal even een jaartje moeten wachten, staat iig wel op de lijst.
                        Heb hem (met code) voor €115,95 gezien. Maar ook voor mij geldt dat mijn budget al is overschreden, dus een jaartje wachten.

                        Comment


                          #13
                          Prachtige bak. Mooie effecten, goede dikke tails...helaas is t budget op..
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Lees bij iedereen dat budget al overschreden is, wat maakt het dan nog uit Hier overigens hetzelfde hoor...

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                              Lees bij iedereen dat budget al overschreden is, wat maakt het dan nog uit Hier overigens hetzelfde hoor...
                              wat maakt het dan nog uit, uhhh negatief gaan staan op je bankrekening is geen goede optie lijkt mij ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X