Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Bang Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46

    kzie deze nu bij chinese draak ik denk dat het de extreme bang rockets zijn van vorig jaar in een ander jasje, ze zijn ook even duur.
    €7.95
    6 Grote pijlen met hele luide knal

    Comment


      #47
      nee dit zijn niet de extreme bang rockets .
      deze pijlen die jij hier hebt gepost zijn de aftershock pijllen van hardix goede vriend
      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

      Comment


        #48
        Filmpje:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

        Comment


          #49
          Bedankt voor het filmpje Pigi.
          Deze pijlen knallen erg hard, gaan er hier ook veel de lucht in op oud en nieuw.

          Comment


            #50
            Leuk filmpie pigi, komt goed over zo.
            Heb ze dit jaar ook voor het eerst meegemaakt en ben er ook zeker over te spreken, goede knal en leuk crackling boeketje erbij.

            Op de DVD van het VuurwerkMuseum beginnen ze ook met deze pijl vanuit de tuin van Cameo, lijkt wel een beetje op jouw film haha.

            Comment


              #51
              Leuke pijlen zo te zien.
              kent iemand toevallig een dealer / winkel die ze verkoopt
              in de omgeveving Amsterdam????????
              Nog bedankt!
              ;-)

              Comment


                #52
                Even kijken op www.vuurwerkland.nl. Kan je alle dealers zien.

                Comment


                  #53
                  Ik had deze pijlen, vorig jaar voor het eerst en ik vond ze niet tegenvallen.
                  Prijs is goed en er komt (voor Nederlandse begrippen) een beste burstknal vanaf.
                  Ik had ook geen weigeraars en de pijl ging mooi recht de lucht in.
                  Dit jaar ga ik wat meer, van deze toppers halen en dan in een pijlen rek voor 10:00 ofzo.

                  Comment


                    #54
                    Ik had 3 pakjes ervan en volgend jaar worden dat er zeker meer. Leuke knalpijlen, met een leuk titanium boeketje in de lucht en daarna een beetje crackling wat zeker niet storend is.
                    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                    Comment


                      #55
                      Er wert veel over geschreven hier op het forum over deze pijltjes dus ik dacht laat ik ze maar eens kopen. dus ik had 2pakketjes! EN ik moet bekennen het zijn inderdaad wel leuke pijltjes! gaan goed omhoog en een leuke knal! Maar goed heb ze nu een keer gehad en daar zal het ook bij blijven.

                      Comment


                        #56
                        Leuke pijlen voor een goede prijs, had 3 pakken, enigszins wat te veel. Ze vervelen wel snel.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                        Comment


                          #57
                          Ik had ook 3 pakken en vond het echt gave pijlen voor die prijs. Volgend jaar zeker weer. Ik vond wel dat ze erg hoog gingen en daardoor de knal minder hard leek. Op de grond op een open veldje waren ze een stuk gaver dan in de lucht, loeiharde knal!

                          Comment


                            #58
                            Goeie pijltjes, zeker weten. Was wel 'n beetje verbaasd over de korte stokkies onder die verhoudingsgewijs dikke motors. Maar ze stegen goed op, lekker doffe knal en nog 'n leuk crackling boeketje ook. Volgend jaar gewoon d'r weer bij, leuk voor overdag én 's avonds.

                            Comment


                              #59
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                              Comment


                                #60
                                deze pijltjes moet je echt een keertje hebben gehad .
                                deze dingen gaan lekker hoog en hebben een mooi breedt crakling boeket
                                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                                Comment

                                Working...
                                X