Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Bang Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    6 maandag wachten, volgends mij nog wel iets meer hoor.

    Comment


      #32
      ja hellaas wel
      Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

      Comment


        #33
        Ik kan helaas niet zo positief zijn over deze pijlen
        2 Pakjes had ik gekocht en een daarvan + 2 losse pijlen liggen nog in de kast.
        Ik had er dus 4 afgestoken en daarna hield ik het voor gezien.
        2 Pijlen knalden in de fles al uit elkaar (wel een beste knal trouwens ) waarna de crackling je om de kop vloog, eentje begon te sissen en deed vervolgens helemaal niks en één pijl vloog wel de lucht in, maar knalde laag en zeker niet hard. De crackling donderde gewoon rechtstreeks naar beneden. Om droevig van te worden...

        Na deze 4 pijlen besloot ik om ze niet meer af te steken omdat ik ze te onbetrouwbaar vond.
        Ik zal de overgebleven pijlen wel weer een nieuwe kans geven dit jaar, maar zal zeker méér dan voldoende afstand nemen.

        Ik zal misschien net pech hebben gehad en een paar slecht gefabriceerde exemplaren gehad hebben, aangezien vele mensen wel enthousiast zijn over deze pijlen, maar op basis van mijn persoonlijke slechte ervaring zal ik ze zeker niet weer aanschaffen.

        Comment


          #34
          ik vind dit zeer leuke pijlen! maar wat ik me af vraag?
          waarom tog altijd die crackling in een knal pijl (singelshot)
          ik denk dat alleen knal deze pijl meer tot zijn recht brengt.
          majah das mijn mening

          Comment


            #35
            Alleen een knal effect mag bij Nederlands siervuurwerk (waaronder ook pijlen vallen) niet bij wet. Daar moet een siereffect bij zitten. Omdat crackling een goedkoop en alom gewaardeerd effect is, hebben ze daar er wat van bij gefl!kkerd. Ze hadden ook vier rode balletjes kunnen doen (zoals bij Broekhoffs Thunderking singleshot), maar de makers van deze pijlen kozen voor wat crackling.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #36
              Of misschien een verkeerd opgeslagen pakje pijlen gehad van het jaar ervoor.

              Met een beetje te vochtige bunker van je dealer kan dit veel invloed hebben op de uitwerking.


              Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
              Ik kan helaas niet zo positief zijn over deze pijlen
              2 Pakjes had ik gekocht en een daarvan + 2 losse pijlen liggen nog in de kast.
              Ik had er dus 4 afgestoken en daarna hield ik het voor gezien.
              2 Pijlen knalden in de fles al uit elkaar (wel een beste knal trouwens ) waarna de crackling je om de kop vloog, eentje begon te sissen en deed vervolgens helemaal niks en één pijl vloog wel de lucht in, maar knalde laag en zeker niet hard. De crackling donderde gewoon rechtstreeks naar beneden. Om droevig van te worden...

              Na deze 4 pijlen besloot ik om ze niet meer af te steken omdat ik ze te onbetrouwbaar vond.
              Ik zal de overgebleven pijlen wel weer een nieuwe kans geven dit jaar, maar zal zeker méér dan voldoende afstand nemen.

              Ik zal misschien net pech hebben gehad en een paar slecht gefabriceerde exemplaren gehad hebben, aangezien vele mensen wel enthousiast zijn over deze pijlen, maar op basis van mijn persoonlijke slechte ervaring zal ik ze zeker niet weer aanschaffen.

              Comment


                #37
                @ darksoul dan doe mij maar die 4 rode balletjes.
                dan komt de knalmeer tot zijn recht.
                nu verdoezeld de crackling de knal.
                maar verder vind ik het een top pijltje hoor

                Comment


                  #38
                  als je bang bent dat deze pijlen in je fles blijven steken of what so ever. Steek ze gewoon op sn kop in de grond, net zoveel fun. En ook geen gezeik van terug vallen of te vroeg knallen zonder dat hij de lucht in gaat.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Brooklyn Bekijk bericht
                    als je bang bent dat deze pijlen in je fles blijven steken of what so ever. Steek ze gewoon op sn kop in de grond, net zoveel fun. En ook geen gezeik van terug vallen of te vroeg knallen zonder dat hij de lucht in gaat.
                    Vuurpijlen zijn om de lucht in te gaan, niet om op de grond te knallen en als je bang bent dat ie op de grond knaLt, is er niks aan de hand zolang je je maar aan de voorgeschreven afstand houd.(staat er niet voor niets op!)
                    Gr Koevis
                    NO³

                    Comment


                      #40
                      dit jaar ook maar effe 5 pakken van deze fijne jongens/meisjes aanschaffen

                      Comment


                        #41
                        Ze knallen echt goed vorig jaar was dit spul beter als het belgische spul

                        Comment


                          #42
                          Artikel net gevonden op Vuurwerkland.nl:

                          Extreme Bang Rockets

                          Beschrijving: 6 pijlen per verpakking met extreme knal

                          Afmeting 18.5 x 3 x 57 cm

                          Prijs: € 7,95

                          2 eurootjes duurder geworden dus :(

                          maar dat mag de pret niet drukken, ga ze gewoon halen dit jaar :P

                          Comment


                            #43
                            Vorig jaar waren ze officieel ook al 7,50 dus eigenlijk maar 45 cent erbij (2 jaar terug waren ze wel 5,95).
                            Nog steeds een mooie prijs voor deze pijlen.

                            Comment


                              #44
                              ik ga ze dit jaar ook 'ns uitproberen, na al die lovende kritieken

                              Comment


                                #45
                                bij mijn dealer zijn ze gewoon 4,95 dus halee

                                Comment

                                Working...
                                X