Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Big Box

    Beste mensen,

    Uit de Lidu Collectie van Brave en Wichers is de Big Box toch één van de bekenste paketten die bekend staan om de goede potten. Wat jammer is van B&W is dat dit pakket elk jaar vernieuwd word met andere effecten, dus als er een favoriet tussen zit is er een kans dat deze het jaar erop word vervangen door een ander effect.

    Het pakket bestaat uit een achttal potten varierend van 120 tot 200 gram. Verhalen dat de Big Box dus dit jaar zwaardere potten zou bevatten is dus allemaal uit de duim gezogen. De prijs van het pakket ligt rond de 100 euro bij de meeste verkooppunten, hier kost bij 80. Dat is omgerekend ongeveer 10 tot 12.50 per pot en dat is in vergelijking voor wat je ervoor terugkrijgt een goede deal.

    Ik zal in de loop der week een paar foto's uploaden van de Big Box uit mijn collectie.

    Gegroet,
    Vuurwerkland

    #2
    Big Box

    Comment


      #3
      Mooie close up foto,s Vuurwerkland.
      Ik heb zelf de big box afgelopen oud en nieuw voor het eerst aangeschaft.
      Ben er zeer tevreden over. (ik heb 5 van de 8 potten geschoten, 3 heb ik nog)
      Grote uitwerkingen en keiharde burstknallen. Top vuurwerk.
      Mijn aanraders: Super palm en Crosette king.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Mooie close up foto,s Vuurwerkland.
        Ik heb zelf de big box afgelopen oud en nieuw voor het eerst aangeschaft.
        Ben er zeer tevreden over. (ik heb 5 van de 8 potten geschoten, 3 heb ik nog)
        Grote uitwerkingen en keiharde burstknallen. Top vuurwerk.
        Mijn aanraders: Super palm en Crosette king.
        Waarom heb je ze niet allemaal afgeschoten ?????
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Gimberghski Bekijk bericht
          Waarom heb je ze niet allemaal afgeschoten ?????
          Zoals elk jaar, veel en veel te veel vuurwerk gekocht.
          Komt je wil het beste van het beste.
          Maar ik had met al zo,n 140 batterijen staan.
          Dus het restant van de big box gaan dit jaar af.

          Comment


            #6
            Misschien dan eens wat doorlonten?

            En had de Crossette King bij jullie crossette effect of niet? Heb namelijk her en der gelezen dat de losse Crossette King geen crossette effect meer had...

            Comment


              #7
              Klopt.
              Dit jaar een zilveren spinner en na de burst een blauwe peony.
              Wel mooi, maar vrijwel identiek aan de Gold Rush.

              Comment


                #8
                Zilveren spinner + blauwe peony klinkt nog steeds als muziek in de oren
                En tja, zolang Gold Rush niet in Big Box zit maakt mij dat niet zoveel uit Volgend jaar maar eens Big Box proberen.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                  Zilveren spinner + blauwe peony klinkt nog steeds als muziek in de oren
                  En tja, zolang Gold Rush niet in Big Box zit maakt mij dat niet zoveel uit Volgend jaar maar eens Big Box proberen.
                  Big box is echt een goede box met cake's ik heb hem nu ook 1 maal gehad en ben er zeer tevreden over... prima cake's

                  Comment


                    #10
                    hier wat filmpjes van losse potten uit Big Box

                    Kings Crown
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Red Whistler
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 4 February 2008, 21:00. Reden: youtube links even aangepast :)

                    Comment


                      #11
                      Bedankt voor de filmpjes, het is een bevestiging van jullie positieve reacties.
                      Nu zie ik ongeveer wat voor caliber het is. Ben onder de indruk, ik ga komend O&N eens kijken of ik er een kan bemachtigen.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        Misschien dan eens wat doorlonten?

                        En had de Crossette King bij jullie crossette effect of niet? Heb namelijk her en der gelezen dat de losse Crossette King geen crossette effect meer had...

                        Hier geen Crossette effect. Had al op AVP gelezen dat dit niet zo zou zijn maar had er toch nog een stille hoop in aangezien de Crossette King een van de mooiste potten uit de Lidu collectie was naar mijn mening.

                        Comment


                          #13
                          hier geen crossette effect, maar wel hele dikke zilvere ronddraaiende staarten naar paarse peony
                          Het leven is een feest!

                          Comment


                            #14
                            Deze potten uit mijn collectie zijn vorig jaar (op uitzondering van 1 pot) allemaal gefilmt met mijn mobiele telefoon. Ik zal ze in de loop der week ook allemaal uploaden aangezien het nu vakantie is.

                            Dit pakket staat evenals vorig jaar weer op mijn verlanglijst voor aanstaand jaarwisseling.

                            Comment


                              #15
                              Nieuwe adviesverkoopprijs is 109 euro.

                              10 euro op de verkoopprijs van vorig jaar.

                              Comment

                              Working...
                              X