Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Pronk vuurwerk biedt de big box aan voor €99.95, de rest in nederland voor €135,-

    Overigens heeft lidu wat mij betreft dit jaar de beste promofilms van allemaal: enkel geschoten, rustig na elkaar, alle info erbij.... Kunnen er nog velen een voorbeeld aan nemen. zie: http://www.youtube.com/watch?v=4jAMhzyZ_ic

    Comment


      #47
      Pronk Vuurwerk is niet de enigste, de Vuurwerkcentrale biedt hem ook al jaren aan voor 99,95. Maargoed, laten we niet te ver off-topic gaan

      Comment


        #48
        Voor 135 euro is dit pakket echt geen aanrader meer, ook al is je budget hoog.

        Comment


          #49
          ach ja dit pakket is al heel oud het wordt hoog tijd dit ze dit pakket gaan eens vernieuwen .
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #50
            Blijft een mooi pakket, maar 135 euro vind ik echt teveel dan kies ik liever zelf me cakes uit.
            HaagsKrùit onwès explausief

            Comment


              #51
              zijn er nog mensen die meer adresjes weten die dit de big box van lidu voor 100 euro aanbieden? en dan in omgeving utrecht of omgeving overijssel

              Comment


                #52
                Had ik ook al voor gekeken heb nu een ander pakket daar voor uitgezocht.

                De enige die hem voor die prijs levert is http://www.pronkvuurwerk.nl/index.ph...oducts_id=1221

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Doodskopper Bekijk bericht
                  Misschien heeft die winkel nog oude voorraad staan waarvan de inkoopprijs lager was dan nu.
                  Of de inkoopprijs is gewoon helemaal niet veranderd en dus blijven zij het gewoon nog voor een schappelijke prijs aanbieden, in tegenstelling tot de andere winkels dus
                  Ik denk dat Doodskopper hier een goed punt heeft. Ik heb gister bij pronk deze box opgehaald, en de Inferno zit niet in het pakket, wat er dus op duit dat dit een al wat ouder pakket is. Zolang de cakes het verder goed doen maakt het mij niet uit, want voor € 100 blijft dit een leuk pakket, en voor € 135 moeten we er allemaal lekker uit de buurt van blijven totdat ze het pakket vullen met +300 gr cakes .

                  Comment


                    #54
                    Heb voor deze box 85 betaald bij Hollandiviani :-) :-) (net zoals vorig jaar trouwens)

                    Comment


                      #55
                      heb deze meegemaakt van 'n maatje van mij .
                      zelf zou ik um nooit kopen , gewoon vanwege dat ik 8 relatief kleine pottem voor 135 euro te duur vindt .
                      maar als je hem dan toch koopt doe je zeker geen miskoop .
                      effecten zijn groot en per pot hetzelfde (je houdt er wel van of je houd er niet van) , burstknallen zijn erg hard .
                      www.thundershow.nl

                      Comment


                        #56
                        dit jaar toch maa us proberen ok 135 euro is een hoop geld me budget laat t wel toe vind t wel mooie potten met grote effecten de prijs is wat aan de hoge kant maar toch wil ik m dr bij hebbe

                        Comment


                          #57
                          wat is een beter aankoop: het buurtassortiment xx l of deze big box? ik twijfel een beetje...

                          Comment


                            #58
                            Buurtassortiment, zeker weten. Je bent goedkoper uit en hebt veel zwaardere potten.

                            Comment


                              #59
                              is de big box het waard voor 110 euro bij pronk dit jaar

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door vwtune Bekijk bericht
                                Heb voor deze box 85 betaald bij Hollandiviani :-) :-) (net zoals vorig jaar trouwens)
                                Vandaag de dag betaal ik er bij de dealer 140 euri's voor... (prijs 2010/2011). Ben benieuwd of ie dit jaar nóg duurder wordt.
                                De komende maanden minder actief op het forum.

                                Comment

                                Working...
                                X