Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Hawaii

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Elburgersc,

    Ja fantastische lekkere cake had hem al paar x staan bij 123 vuurwerk met een fijne korting uiteraard. Kan niet wachten!!!!!

    Comment


      http://www.youtube.com/watch?v=gCuKhte8-Wc

      Straatfilmpje: Hawai van Dynasty uit 2009/2010

      Comment


        vuurwerkbieb

        Comment


          Hawaii, per 2 geschoten op de demo van Valk Vuurwerk in Nijverdal.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

          Comment




            Tip: Kijk in HD

            Blijft een topper!!
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              Erg mooi budget potje deze Hawaii. Ik vind de boeketten erg mooi en groot voor het geld.
              Hier het filmpje van twee keer de Hawaii geschoten op de demo van Dutch Fireworks:
              (HD)
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                Wel een stuk minder blauw dan de voorgaande jaren of zie ik dat verkeerd?

                Heb hem toch wel besteld.

                Comment


                  Dat klopt inderdaad, groen is de overheersende kleur in de boeketten dit jaar.

                  Comment


                    Straatfilmpje van de Hawaii O&N 2011-2012

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      Ja, mooie cake kan niet anders zeggen, veel groen dat wel maar was gewoon goed

                      Comment


                        Zeker geen slechte cake, maar had er meer van verwacht

                        Wolff Hawai, Wolff, Wolff vuurwerk, Hawai, Hawai vuurwerk
                        Laat nog geregeld muggenscheetjes

                        Comment


                          Blijft voor mij een topper voor dat geld, maar inderdaad niet heel bijzonder als je hem in een groter project verwerkt.
                          Op andere fora: bloodwake / mollyman

                          Comment


                            Dit is een cake wat ik elk jaar haal ik ben gewoon fan van de blauwe kleur die uit deze pot komt en voor het geld kan je er een paar halen.

                            Comment


                              Wat een prut cake.
                              Heb helaas geen filmpje als bewijs ...
                              Maar echt de helft plopte open en er zat amper burst in.
                              mischien productie fout maar wat een bagger cake vergeleken de oudere versie van een jaar terug.

                              Comment


                                Hier nog één van afgelopen jaarwisseling. Prima cake, zeker voor dat tientje dat ik ervoor moest betalen.

                                Comment

                                Working...
                                X