Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Hawaii

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik heb het aangepast en het goede filmpje van hawaii op youtube gezet, hij knalt trouwens veel te laag.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #92
      is deze beter dan de battle?

      Comment


        #93
        Het ligt er natuurlijk ook een beetje met wat je het mooiste vind. Persoonlijk vind ik de Hawaii mooier maar je betaalt ook ongeveer 2 euro meer. Maar ze staan allebei bij mij op de lijst.

        Comment


          #94
          Hawaii is gewoon beter qua kwaliteit, maar Battle heeft meer verschillende effecten voor minder geld..
          Als je weinig te besteden hebt is Battle dan misschien een betere keus.

          Hawaii heeft echter weer erg mooie kleuren en grotere boeketten.

          Comment


            #95
            Deze gisteren in de vooravond afgestoken!
            Wat een prachtige siercake is dit zeg.. mooie, heldere kleuren, goed uitgewerkte effecten en een goede burst!
            Voor dit geld een hele leuke cake!

            Comment


              #96
              Was een mooi potje, zeker voor dat geld

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #97
                Hawaii was echt een geweldenaar gisteren! Wat een mega effecten met mooie kleuren en een lekkere brocade. Ook nog een finale voor een top prijs. Een van de beste producten van Wolff naar mijn mening.

                Comment


                  #98
                  Heldere kleuren, grote effecten, prima burst..niet laten staan voor dit geld!

                  Comment


                    #99


                    Foto niet gebruiken zonder toestemming

                    Comment


                      Super cake. Ik heb het al vaker geroepen dat ik dit een van de beste cakes van Dynasty vind. Hier mijn film met positief commentaar van het publiek:

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        Mooi filmpje Maiko, zeker een goede cake voor een betaalbare prijs.
                        Mooi gezicht die brocade,s afgewisseld door de blinkers/strobe.
                        En de knallen klinken ook goed.
                        Deze in de gaten houden voor aankomend jaar.

                        Comment


                          Een prachtige cake voor een prima prijs. Het groen met paarse boeket is mooi uitgewerkt, goede heldere kleuren en grote peony's afwisselend met de gouden effecten, tevens erg groot.
                          Topcake, absolute aanrader deze cake!

                          Comment


                            een filmpje van mij even snel tussendoor

                            Ik vond hem erg mooi, helemaal als je kijkt naar de prijs.

                            mooie combinatie!

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              Adviesprijs 2011:€17,50
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Ligt het aan mij of zijn de Brocade's niet zo heel goed? Athans niet allemaal. Zie een aantal nagenoeg perfecte en aantal die de weg kwijt zijn, idem met de blink boeketten, sommige zijn werkelijk wonder schoon en ander zijn de weg kwijt. Jammer, leuke cake voor in de voor avond, 0000 zit al helemaal vol met genoeg Brocade's..

                                Comment

                                Working...
                                X