Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fuego

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hmm volgens mij nog wel een stukje kleiner dan de Gold Rain van evuco

    35cm hoog, 7cm doorsnee

    ff fotootje

    Comment


      Dat is een feit.

      Comment


        Net even getest. Heb de video niet bewerkt, zodat jullie 'm gelijk kunnen zien. Hierdoor is de kwaliteit wel echt slecht. Normaal is het full HD kwaliteit, maar nu ik 'm direct upload is het veel slechter.

        Moet zeggen dat het een aardige single shot is, maar had er toch wat meer van verwacht. De wind speelt hier ook wel een grote rol in, want je ziet dat ie een beetje moeite heeft. Ook dat je er recht onder staat ziet er niet echt mooi uit. Je kan er beter een meter of 20 afstand van nemen. Maar moet wel zeggen dat het een erg dikke tail is. De mine is ook wel leuk, maar een beetje simpel. Ik zou voor die 7 euro per stuk liever sparen voor een mooie cake. Heb er een stuk of 10 gekocht.

        EDIT***

        Gelijk even beter geupload:

        Laatst aangepast door MasterBsc; 29 December 2012, 00:24.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
          hmm volgens mij nog wel een stukje kleiner dan de Gold Rain van evuco

          35cm hoog, 7cm doorsnee

          ff fotootje
          LOL, gaaf. De Thunder Tail en Showtimes mines van Cafferata zijn ook nog een slag groter, zelfde kruitinhoud (50gr.) maar wel cat. 2 in tegenstelling tot de cat. 3 Fuego? Hoe kan dat?

          Comment


            Een mijn is een andere CE familie dan een voorgemonteerde enkelschots mortier. Alleen die laatste zijn categorie 3. Er hangen derhalve ook heel andere eisen aan een mine dan aan een singleshot mortier.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Net even getest. Heb de video niet bewerkt, zodat jullie 'm gelijk kunnen zien. Hierdoor is de kwaliteit wel echt slecht. Normaal is het full HD kwaliteit, maar nu ik 'm direct upload is het veel slechter.

              Moet zeggen dat het een aardige single shot is, maar had er toch wat meer van verwacht. De wind speelt hier ook wel een grote rol in, want je ziet dat ie een beetje moeite heeft. Ook dat je er recht onder staat ziet er niet echt mooi uit. Je kan er beter een meter of 20 afstand van nemen. Maar moet wel zeggen dat het een erg dikke tail is. De mine is ook wel leuk, maar een beetje simpel. Ik zou voor die 7 euro per stuk liever sparen voor een mooie cake. Heb er een stuk of 10 gekocht.

              EDIT***

              Gelijk even beter geupload:

              http://www.youtube.com/watch?v=7SyEq...ature=youtu.be
              De straat wordt wel goed verlicht door deze jongens,ziet er goed uit hoor.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Hier ook 1 getest. Flinke afvuurklap komt er af. Tail gaat ook aardig hoog.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  Moet er inderdaad bij melden dat ie bizar hoog gaat. Kunnen meerderen straten van genieten haha. Mooiste is natuurlijk voor in de vooravond morgen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Moet er inderdaad bij melden dat ie bizar hoog gaat. Kunnen meerderen straten van genieten haha. Mooiste is natuurlijk voor in de vooravond morgen.
                    Verbaasde mij ook echt. Denk dat hij de 50 meter wel haalt.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      Moest hem vanavond ook even testen.
                      Karton van gehaald.
                      Op de filmpjes was het al een van me favorieten, nu helemaal.
                      Uiteraard wat dichtbij nu maar in 2013 volgen de echte filmpjes

                      Wat een ding, maar kijk zelf maar:

                      Ik zei nog zo, geen bommetje!

                      Comment


                        Inderdaad! 'Fack, die gaat hoog!'

                        Jammer dat ik er niet aan kan komen dit jaar...had hem graag gehad, maar kan in mijn regio moeilijk aan Wolff komen en het ophalen wordt een probleem als je drie dagen zelf in een winkel staat. Hopelijk volgend jaar beter!
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          heeft de gelderse ijzerhandel ze dan niet????

                          Comment


                            ik heb er zin in, staan er 3 doorgelont in W shape waarbij de buitenste aardig onder een hoek staan.
                            omdat ze zo hoog gaan verwacht ik dat ze aardig ver uit elkaar zullen schieten geven ook lekker veel licht.word een leuke aandachts trekker om 0:00 direct gevolgd door een Mega Maxi

                            Comment


                              Hij is erg leuk.
                              Maar dan neem ik liever een cake met meerdere van deze tails das goedkoper.

                              Comment


                                Prachtding. Van plan geweest er meer tegelijk doen én anders, maar niet meer aan toe gekomen. Wat gaan die dingen hoog zeg.

                                Comment

                                Working...
                                X