Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fuego

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Geweldige dingen inderdaad! 30 besteld, nu nog kijken wat voor projectje ik er mee ga maken. Wellicht iets in W-shape.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door weerzelhem Bekijk bericht
      Geweldige dingen inderdaad! 30 besteld, nu nog kijken wat voor projectje ik er mee ga maken. Wellicht iets in W-shape.
      Wel filmen he!
      Wij willen mee genieten
      30stuks moet erg mooi worden

      Comment


        #78
        De camera gaat sowieso overuren maken en kan het (ook voor mezelf niet) maken het niet te filmen. Of alle 30 in hetzelfde project gaan weet ik nog niet, kan ook de helft zijn (5 rijen van 3 is ook leuk toch? )

        Comment


          #79
          Heb erg veel zin om deze te mogen schieten eind deze maand. Heb in totaal 5 stuks besteld waarvan ik in ieder geval een single film online zal gooien.

          Comment


            #80


            Let op de reactie van het publiek aan het einde
            vuurwerkbieb

            Comment


              #81
              geen enkele winkel in de buurt die dynasty in het assortiment heeft heeft dit product
              When you stand for nothing, you fall for anything.

              Comment


                #82
                Lol, nog eentje met dat probleem. Ik zit nog de collectie van één dealer af te wachten en dan verlaat ik me of op een medefreak, of op een Showtime mine of Thundertail... Erg raar dat met zo veel Wolff-dealers (check de kaart...) dit zo dunbezaaid is over 't land!

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Lol, nog eentje met dat probleem. Ik zit nog de collectie van één dealer af te wachten en dan verlaat ik me of op een medefreak, of op een Showtime mine of Thundertail... Erg raar dat met zo veel Wolff-dealers (check de kaart...) dit zo dunbezaaid is over 't land!
                  klopt, ik snap niet dat ze zo stom zijn om zo'n prachtig product niet in te kopen
                  When you stand for nothing, you fall for anything.

                  Comment


                    #84
                    Als je dit zoekt; Wolff lijkt te werken met een viertal soorten (web)shops: degenen met Universe, degenen die 'gewoon' en enkel een zooi Wolff verkopen, Vuurwerkland en eentje via www.vuurwerkverkoop.nl . De shops díe Fuego hebben, die ik vond, vallen allemaal onder dat laatste concept. Check daarvia dus vooral!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Hey, ik heb hier een winkel die alles van Dynasty verkoopt maar deze niet in de webshop heeft staan... Willen anderen 'ns checken bij hun dealer of 'ie daar wel is, want het zal toch niet...?
                      Gewoon mailen en vragen of ze hem alsnog in het assortiment kunnen opnemen.
                      One shot

                      Comment


                        #86
                        Gister even praatje met 'm gemaakt maar hij zag het niet zo zitten d'r mee te blijven zitten, zoals wel 'ns eerder als hij apart voor iemand een doos inkocht. En dit soort single shots...tja; het zijn liefhebberdingetjes, hardlopers zijn het niet en dan is een doos van 60 stuks best veel. Daar snap ik 'm ook best in. Maar hij had 't filmpje nog niet gezien, kende 't product niet dus wie weet als ik dinsdag of woensdag nog weer langsga

                        Comment


                          #87
                          Film van de Rijswijkse vuurwerkhal.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                            Film van de Rijswijkse vuurwerkhal.

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Beeldmateriaal is afkomstig van een van de filmpjes van de Wollf Demo.
                            Gewoon het stuk waarbij 'ie 3 tegelijk geschoten wordt eruit geknipt en 2x achter elkaar afgespeeld

                            Jwtjuh
                            [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                            Comment


                              #89
                              op de demo van herwijnen:
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment


                                #90
                                Ziek vette dingen hoor, enorme toppers! Mooie single shot van hoge kwaliteit, zie die tail.

                                Comment

                                Working...
                                X