Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fuego

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    een the moment uit elkaar halen( wat overigens natuurlijk nooit mag en levensgevaarlijk is, dat moet gezegd worden.)
    Combineren met Mine red Dahlia van showtime en je hebt iets wat er min of meer op lijkt. MAar nooit helemaal natuurlijk.
    Haha
    Is er geen product dat hier op lijkt verder?

    Comment


      Als ik me niet vergis hen je in de showtime lijn van caffarata ook vergelijkbare producten (?)

      Comment


        van dutch fireworks in Tiel hadden ze geloof ik ook allemaal singleshots, moet het even nakijken voor je of ze die nog steeds voeren. Ik kwam ze laatst wel tegen tijdens het opbouwen van een show.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Als ik zo kijk zit de Thundertail van Cafferata er het meest dichtbij.
          Bedankt voor de reacties!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
            van dutch fireworks in Tiel hadden ze geloof ik ook allemaal singleshots, moet het even nakijken voor je of ze die nog steeds voeren. Ik kwam ze laatst wel tegen tijdens het opbouwen van een show.
            greetzz
            Hallo Tjopper en andere liefhebbers van sier-singleshots,

            Jazeker voeren we die nog steeds. 14 verschillende!

            Een singleshot met blinkmine (white blink) en red tail is de Rapid. Deze is nog steeds verkrijgbaar. Qua tail komt de Arrow het dichtst bij de Fuego. Allemaal uit dezelfde fabriek!
            Er zijn ook nog 4 andere soorten mines met tail, allen 38 mm. 5 soorten mines van 38 mm en 3 soorten met tails 30 mm.

            - Shoot (Red mine white tigertail)3:19
            - Arrow (Purple mine green tail)4:14
            - Smash (Green mine red tail)0:47
            - Fast (Green mine yellow tail)0:24
            - Rapid (Silver blink mine red tail)7:04
            - Alert (green tail)0:38
            - Pyro (red tail)0:41
            - Caramba (green en red blink tail)5:15 (slecht te zien door de rook)
            - Huge (Green mine)0:46
            - Force (Red mine)0:42
            - Skyfall (Purple mine)1:19
            - Intens (Blue mine)0:40
            - Storm (Brocade crown mine)-
            - Hyper (red mine with whistle)2:42

            Het vuurwerk voor de 2015 Oktober feesten van Sittard, NL. De show opent met een paar flinke dreunen! Geschoten door Dutch Fireworks Professional. www.pyrowo...

            In deze film van j.l. woensdag komen ze bijna allemaal voorbij!

            Binnenkort doen we er een actie mee.

            Bob 1.
            Laatst aangepast door Bob1; 2 November 2015, 17:13. Reden: tijden erbij gezet dat product in film voorkomt

            Comment


              Of gewoon de fuego nog in de uitloop bestellen natuurlijk
              Vuurwerk voor liefhebbers!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door De Knallende Ketel Bekijk bericht
                Of gewoon de fuego nog in de uitloop bestellen natuurlijk
                Ik heb 6 winkels hier in de buurt gemaild, heb tot nu toe van 2 een reactie, die hadden hem helaas niet. Even die andere 4 afwachten

                Comment


                  Waarom wordt de Fuego niet meer verkocht?

                  Comment


                    Fuego niet meer verkocht?
                    One shot

                    Comment


                      De Fuego is omgelabeld naar Piranha.
                      Op de site van Vuurwerk7kamp staat deze te koop.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                        De Fuego is omgelabeld naar Piranha.
                        Op de site van Vuurwerk7kamp staat deze te koop.
                        Volgens een aantal winkels word ook de Piranha helaas niet meer verkocht :(

                        Comment


                          Ik kwam hem op de site van Koningsdal Utrecht tegen.. Webwinkel gaat 1 december open maar volgens mij staat de collectie 2015/2016 er al op..

                          Zou wel zonde zijn als deze er ooit helemaal uit zou gaan.

                          Comment


                            Ja zonde inderdaad. Maar niet getreurd. Meerdere importeurs hebben nu cakes met alleen tails of singleshots in het assortiment. Nadeel van de fuego is dat als je een leuk beeld wil neerzetten je al snel 50 euro verder bent na een paar seconden.

                            ik heb er in ieder geval al 30 besteld in januari

                            Comment


                              Ik ga morgen even kijken of we via het bestelssysteem nog Fuego's kunnen bestellen. Als wij dat niet kunnen, zullen alle andere Wolff dealers dat ook niet kunnen lijkt mij.
                              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                                Ik ga morgen even kijken of we via het bestelssysteem nog Fuego's kunnen bestellen. Als wij dat niet kunnen, zullen alle andere Wolff dealers dat ook niet kunnen lijkt mij.
                                Helaas! Niet meer te bestellen.

                                Comment

                                Working...
                                X