Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fuego

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Weet iemand of en waar deze nog verkrijgbaar zijn ? Het liefst ergens in Twente ...
    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

    Comment


      Omgeving Twente durf ik niet te zeggen. maar hij zit nog steeds in het assortiment van Wolff
      www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        weet toevallig iemand de afmeting van de voet van deze fuego,wil deze in w-shape 7 naast elkaar
        in 4 rijen zetten maar zit een beetje met de afmeting te worstelen ( plaat is gebogen met een totaal van 30 cm ).
        ben bang dat er niet 7 naastelkaar passen ( wil de voet er niet onderuit halen ).

        Comment


          Gilles,

          Doe jezelf en je omstanders een plezier en zet ze niet op het voetje naast elkaar geplakt op een gebogen plaat? Je vraagt hiermee om rondvliegende Fuego's. Maak desnoods een stevig bord, stabiel en waarbij je ze in fan met ti-wraps vastzet. Het lijken "liefjes" maar dat zijn ze met 28 op een plaatje zeker niet!

          Grtz,

          Bob1

          Comment


            ze komen niet geplakt op een bord, ik heb een ijzeren plaat gebogen met daar allemaal 4kante gaten in
            waardoor ik de ty-raps kan vaszetten en dat is stabiel genoeg.
            hierachter komen 3x gravity van rubro,3 xZ76 crackling chrysanthium, 4x ZETA gevolgd door 8x Mjolner.
            het gaat mij om de breedte van de voet,als ik ook nog eens houten schotten moet gaan maken om 4 rijen fuegos te gaan vastzetten wordt die plaat me veel te zwaar,dat is die nu al.
            Vandaar mijn vraag voor de afmeting van het voetje.

            Comment


              en de omstanders komen niet in gevaar,schiet in weiland.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
                ze komen niet geplakt op een bord, ik heb een ijzeren plaat gebogen met daar allemaal 4kante gaten in
                waardoor ik de ty-raps kan vaszetten en dat is stabiel genoeg.
                hierachter komen 3x gravity van rubro,3 xZ76 crackling chrysanthium, 4x ZETA gevolgd door 8x Mjolner.
                het gaat mij om de breedte van de voet,als ik ook nog eens houten schotten moet gaan maken om 4 rijen fuegos te gaan vastzetten wordt die plaat me veel te zwaar,dat is die nu al.
                Vandaar mijn vraag voor de afmeting van het voetje.
                Dat ga je toch wel filmen? Klinkt als een leuk project!

                Ik heb zelf ook 2 stuks dit jaar voor in mijn showtje, worden direct na de Blazing Devils geschoten.
                Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                Comment


                  wat je ook kunt doen is een stuk pvc buis halen van de juiste afmeting en deze in de juist aantal graden afzagen. Vervolgens lijm je deze opeen houten plaat(desnoods met een gaten zaag er ene eindje in laten verzinken) en dan fuego erin, Dit kun je met heel veel tegelijk doen. Vervolgens pak je twee piketpaaltjes en sla je deze de grond in en je taped de plaatjes hieraan vast. Kan geen kant op en alles zal blijven staan. Fuego's ook ff met ducktape vastzetten aan de buisjes.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    Viel mij een beetje tegen die red blinker mine bleek bij mij niet zo breed te zijn helaas!
                    Product datum:2012

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door buczkiewicz Bekijk bericht
                      Viel mij een beetje tegen die red blinker mine bleek bij mij niet zo breed te zijn helaas!
                      Product datum:2012
                      Balen dan, misschien weer een product wat achteruit gegaan is?
                      Gelukkig had ik nog de eerste versie gebruikt in me pijlenrek...
                      Ik zei nog zo, geen bommetje!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Shell-Martijn Bekijk bericht
                        Balen dan, misschien weer een product wat achteruit gegaan is?
                        Gelukkig had ik nog de eerste versie gebruikt in me pijlenrek...
                        Ik hoop van niet, leuke pijlen trouwens!

                        Comment


                          Speciaal dan voor PyroPowerz het filmpje,de fuego beginnen op 5.01 minuten.
                          vuurwerk compilatie finale 2014 roermond.Rubro 4 seasons,14xReno helios,13x Bloody mary weco,6xTanz der vampire weco,12x Extreme salute 2.0, 6xHydra serie,28...

                          Comment


                            Hier een paar gecombineerd met losse tubes uit The Moment (Wolff)

                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment


                              Word vanaf dit jaar helaas niet meer verkocht, ik hoop dat er nog een restantvoorraad is die word verkocht dit jaar.
                              Wat is evt. het beste alternatief hiervoor?

                              Comment


                                een the moment uit elkaar halen( wat overigens natuurlijk nooit mag en levensgevaarlijk is, dat moet gezegd worden.)
                                Combineren met Mine red Dahlia van showtime en je hebt iets wat er min of meer op lijkt. MAar nooit helemaal natuurlijk.
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X