Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    1/1. Karton in zijn geheel he.
    Nope, dat dacht ik ook maar hij zit met 2 dozen in 1 karton als ik het goed heb.

    2/6/1 komt het dus op neer.

    Comment


      #77
      Kijk, dat is nog eens licht op de zaak werpen. Prima!

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
        Nope, dat dacht ik ook maar hij zit met 2 dozen in 1 karton als ik het goed heb.

        2/6/1 komt het dus op neer.
        Zitten dus net zo verpakt als het galaxy/uranus ass. van zena denk ik. Ben iig benieuwd welke cakes het gaan winnen bij mij dit jaar. Heb deze besteld en tevens ook de 19s buurt ass. xxl en galaxy/uranus en komen nog 12 stuks ES bij.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #79
          Deze komt in de knettergoed folder: een dubbele set (dus 2) voor € 269.95 (advies verkoop)
          Dynasty, de beste

          Comment


            #80
            Dus dan zijn er ook 12 verschillende cakes ?
            Gerwin

            Comment


              #81
              nope, zijn 6 soorten. dus dan 2 van elk.
              greetz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #82
                Waarom zetten ze het dan in de folder met aambieding voor 2 karton ?
                Gerwin

                Comment


                  #83
                  Dat lijkt me een goede vraag, ik denk dat ze dan gewoon twee keer het pakket bedoelen en dan dus 1 karton. .
                  Anders weet ik het ook niet;-)
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                    Dat lijkt me een goede vraag, ik denk dat ze dan gewoon twee keer het pakket bedoelen en dan dus 1 karton. .
                    Anders weet ik het ook niet;-)
                    greetzz
                    Dat klopt, 2 keer dit pakket in 1 karton, dus 12 potten en 6 effecten per karton.
                    De komende maanden minder actief op het forum.

                    Comment


                      #85
                      Elburgersc,

                      Is de super 6 19 qua effecten en boeketten een
                      Beetje te vergelijken met de Hydra serie? Of komt het
                      Niet eens in de buurt?

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                        Elburgersc,

                        Is de super 6 19 qua effecten en boeketten een
                        Beetje te vergelijken met de Hydra serie? Of komt het
                        Niet eens in de buurt?
                        De Super 6-19 potten bevatten 14,8 gram per tube, terwijl de Hydra potten 22,8 gram per tube bevatten. Ik heb beide nog niet in het echt gezien, maar ik denk niet dat je ze echt met elkaar kan vergelijken.
                        De komende maanden minder actief op het forum.

                        Comment


                          #87
                          Dit lijkt mij een redelijk mooi pakket met mooie afwisselende cakes erin maar net zag ik op de site van mijn dynasty dealer dat één assortiment dus 6 cakes €270 moet gaan kosten dit lijkt mij echt pure afzetterij €45 per 19schots cake is echt niet normaal duur. dus deze ga ik jammer genoeg niet halen ondanks dat ik de effecten op de filmpjes erg mooi vind overkomen.
                          Laatst aangepast door TLVD(G); 21 November 2011, 18:12. Reden: het moest 19 zijn i.p.v. 16 schots cake

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                            Dit lijkt mij een redelijk mooi pakket met mooie afwisselende cakes erin maar net zag ik op de site van mijn dynasty dealer dat één assortiment dus 6 cakes €270 moet gaan kosten dit lijkt mij echt pure afzetterij €45 per 16 schots cake is echt niet normaal duur. dus deze ga ik jammer genoeg niet halen ondanks dat ik de effecten op de filmpjes erg mooi vind overkomen.
                            Daar is dan iets mis gegaan. De normale prijs van dit assortiment is rond de €150. Dit zijn trouwens 19s cakes, geen 16s.

                            Comment


                              #89
                              yup je hebt gelijk heb ik verkeerd getypt denk inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het invoeren ervan zal binnenkort wel even contact met de winkel opnemen om te vragen of het inderdaad fout is gegaan.

                              Comment


                                #90
                                Voor die prijs krijg je hem twee keer. 1 karton met 2 sets voor 270e. Of je ze ook per set kan kopen, is dan een andere vraag.

                                Comment

                                Working...
                                X