Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Precies dat wou ik maar even zeggen, dat scheelt enorm!
    Uhhh sorry ja dat klopt was ik ff vergeten! Jullie hebben gelijk, was ff niet scherp.

    Comment


      missien ben ik super negatiev hoor .
      maar ik denk dat de speer punten eerder gericht zijn naar die doorlont bakken .
      kijk ik ben niet bekend met grondstof prijzen hoor, maar het kan best zijn dat ze goedkopere stoffen gebruikt hebben en daarom wat in prijs verlaagt zijn .
      hoe ik tot dit vermoeden kom zit zo .
      als ik de films vergelijk van 500 grammers en die doorlont bakken, zie ik dat die doorlont bakken veel beter uit de verf komen op de film .
      het zou best wel eens filmtrucage kunnen zijn, maar toch heb ik het gevoel dat er dat er wat grondstoffen word geknoeid .
      best logies als je met iets nieuws op de markt komt lijkt mij .
      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
        Uhhh sorry ja dat klopt was ik ff vergeten! Jullie hebben gelijk, was ff niet scherp.
        Niemand is perfect he?

        Comment


          Productvideo:


          Alle rechten zijn voor Wolff Vuurwerk!

          Comment


            Blijven leuke potten,maar standalone zijn ze veel te traag.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Stand alone vind ik ze ook niet zo interesant, al vind ik het wel goed uitgewerkte cake's.
              Ze zijn ideaal om mooie projecten mee te doen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                Blijven leuke potten,maar standalone zijn ze veel te traag.
                Heb ze zelf nooit gehad/live gezien, maar als ik de film zie eens bekijk in post #229 dan is daar niks traags aan.

                Prima tempo.

                Comment


                  Een toppakket, de prijs staat mij echter niet aan. Voor het geld dat mijn dealer vraagt en een tientje meer, kan ik 2x het Rowy assortiment kopen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                    Een toppakket, de prijs staat mij echter niet aan. Voor het geld dat mijn dealer vraagt en een tientje meer, kan ik 2x het Rowy assortiment kopen.
                    Deze word bijna altijd wel aangeboden in karton acties. Onder de 150 zijn ze zeker te verkrijgen. Karton is 12/1 maar dit wist je denk ik al. Maar ik zou zeker zoeken voor een karton want dit zijn wel toppers!

                    Comment


                      Ik zie hem nu voor 100 euro.
                      Echter het zijn nieuwe tijden en een doorlont box van 100 euro spreekt mij in potentie meer aan dan deze beetje saaie cakes.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                        Ik zie hem nu voor 100 euro.
                        Echter het zijn nieuwe tijden en een doorlont box van 100 euro spreekt mij in potentie meer aan dan deze beetje saaie cakes.
                        100 voor het karton of de 6 losse cakes?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
                          100 voor het karton of de 6 losse cakes?
                          100 euro voor de 6 stuks.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                            100 euro voor de 6 stuks.
                            Voor die prijs vind ik ze ook te vooral omdat ze per karton even duur zijn als de 140 die ze ervoor vragen als advies. voor 100 zou ik ze ook laten staan..

                            Comment


                              Bij Valk kost een karton 12 stuks maar 125 euro.

                              Comment


                                Hier zou ik "nog eff" het pakket van 6 van deze voor €140,- kunnen halen, maar da's nog altijd teveel van het goede niet? Als ik de post hierboven lees... 12 stuks voor 125 euro... sjemig...

                                Comment

                                Working...
                                X