Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Mayday

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij mij ook een explosie na 6 schoten. De 4e bombet kwam er al met moeite uit.
    Jammer maar gelukkig geen schade. (er stonden 15 mensen en kinderen te kijken.)

    Comment


      Niks mee aan de hand.
      Pracht cake, niks aan op te merken.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        Hoe kan zo'n pot nou uitelkaar klappen?
        Als je van te voren het cellofaam, de bovenste laag over de tubes eraf haalt en je kijkt of alle tubes goed rond zijn, zodat de bombettes ongehinderd erdoor kunnen, moet zo'n ding toch niet uitelkaar kunnen klappen.

        Comment


          Niet als ze er in china niet genoeg tot geen stijgladig in doen. Het is mij ook wellis overkomen dat er een cake uit elkaar klapte, maar dat is gewoon puur een productiefout. Het is gevaarlijk en zonde als dit gebeurt maar het blijft handwerk! Ik had het geluk dat deze bij mij echt super presteerde en deze moet er aan het einde van het jaar weer bij zitten!

          Comment


            Prachtcake

            Ook ik had deze dit jaar aangeschaft en het is de beste koop van het oude jaar geweest. Wat een mooie cake. Fluit, spinners, grote boeketten, you name it en allemaal in een goed tempo, zonder dat hij te snel klaar is

            Prijs en product zijn prima in verhouding. Deze staat volgend jaar zéker weer op het lijstje, vooral na de enthusiaste reacties van de omstanders.

            Comment


              Deze ook mogen aansteken, en wat een mooie cake was dit! Lekker gele boeketten wat je sowieso al weinig ziet. Zeker een aanrader dit!

              Comment


                Leuke cake, klein showtje op zich en prima om ook alleen te schieten

                Comment


                  Ik las ook al bij de afraders dat er veel van deze bakken niet naar behoren presteerde. Ikzelf heb daar geen problemen van ondervonden en vond het zelfs 1 van de toppers in mijn collectie 2011/2012. Kan ik concluderen dat de helft van de import een productiefout heeft?
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    Mits de chineesjes deze cake veilig in elkaar schroeven is het ook een verschrikkelijk mooie bak

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                    Ik las ook al bij de afraders dat er veel van deze bakken niet naar behoren presteerde. Ikzelf heb daar geen problemen van ondervonden en vond het zelfs 1 van de toppers in mijn collectie 2011/2012. Kan ik concluderen dat de helft van de import een productiefout heeft?
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      Ik had, gelukkig, ook nergens last van. Hij deed t zoals ik hem op de demo's gezien had, prima dus.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Prima cake voor een leuke prijs!
                        Vuurwerk, steeds verassend altijd voordelig!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                          Mits de chineesjes deze cake veilig in elkaar schroeven is het ook een verschrikkelijk mooie bak
                          Hmm, Heet waarschijnlijk niet voor niets Mayday...!
                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            weet iemand misschien hoeveel er hiervan in een karton zitten? ben ik wel benieuwd naar

                            Comment


                              Per 8 in een karton.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                                Aparte geluiden, maar erg leuke effecten, de combinatie met die spinners en hummer geluiden vind ik erg leuk! Misschien dit jaar in de collectie? We zullen het zien!
                                En ja hij zat bij de collectie hoor! Wat een chaos! De hummer effecten zorgden voor wat rare gezichten en mooie boeketten! Zeker een aanrader!
                                "I came in like a crackling ball."

                                Comment

                                Working...
                                X