Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Mayday

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Gisteravond gezien tijdens een demo, toch maar bestellen.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door whazzup Bekijk bericht
      Gisteravond gezien tijdens een demo, toch maar bestellen.
      Toevallig die in amersfoort?
      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #78
        in 1 keer goed

        Comment


          #79
          Ik heb deze net gezien op de demo van dutch fireworks en was erg te spreken over deze cake. Erg leuk dat hij een beetje in salvo's van 3 tegelijk schiet. de spinning tails en waren erg mooi vol en de hummer effecten waren ook goed. Ik ben dus ook erg blij dat ik deze besteld heb en zal hier zeker geen spijt van krijgen.

          Comment


            #80
            Echt gewoon een top cake dit zeker de moeite waard!

            Hier een filmpje van de Mayday:
            (HD)'
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #81
              Ik vindt dit toch wel een mooie cake die zeker niet zal ontbreken bij mij in de straat op oudejaarsavond.
              Het mooi van deze cake zijn de verschillende effecten die deze cake bevat.
              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                #82
                Video van mijn kant.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #83
                  Erg mooi filmpje, smilli.
                  Een van de weinigen waar ik de kleuren zo goed op kon zien van deze bak.
                  Het geluid was ook goed.
                  Ik begin hem steeds mooier te vinden en ben dus ook blij dat ik deze nog heb besteld
                  Waar rook is, is vuurwerk.

                  Comment


                    #84
                    Eindelijk live gezien en ga nu mee in het enthousiasme... een ToPpeR!
                    Een show op zichzelf. Die komt zeker op de lijst.
                    Vier veilig, vier legaal!

                    Comment


                      #85
                      Dit jaar is het wolff toch weer gelukt om een aantal Toppers, met een hoofdletter,
                      toe te voegen aan hun collectie. Want de Mayday is echt weer een show op zichzelf. Deze zorgt echt voor een goedgevulde lucht met erg mooie effecten.

                      Filmpje van de Mayday:
                      (HD)

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #86
                        In 1 woord GEWELDIG ! Mooie grote gevarieerde boeketten met een lekkere burstknal en hummer effecten.

                        Comment


                          #87
                          helaas ging deze behoorlijk fout bij mij,
                          Hij stond tussen het doorlont project op een grote plank, en klapte halverwege volledig uit elkaar, alle tubes knalde weg, en zeker 3 boeketten knalde op de grond.
                          erg jammer, het eerste gedeelte van de cake zag er prima uit !!
                          075 zaantjee

                          Comment


                            #88
                            Dat gebeurde bij mij ook bij deze pot!
                            heel toevallig.

                            Comment


                              #89
                              En helaas moet ik zeggen dat bij mij de pot ook compleet uit elkaar knalde, echt levensgevaarlijk. Sorry dat ik dit moet posten, ik wil Wolff niet in diskrediet brengen, maar veiligheid echt boven alles. Iedereen schrok zich een hoedje die er omheen stond.

                              Dit gebeurde overigens maar bij 1 cake van het hele karton, maar dat is sowiewo 1 teveel en nu ik lees dat het bij anderen ook is gebeurd, moeten de chinese arbeiders even goed op de vingers worden getikt.

                              De cakes die het wel goed deden waren wel super geweldig hoor. zeer gevulde lucht, keiharde burstknallen, spinners, hummers echt van alles door elkaar heen. Je kunt het chaos noemen, maar ik hou ervan bij deze cake
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #90
                                Ik vond het een zeer mooie cake! Bij ons ging er 1 boeket niet helemaal de lucht in en knalde vlak voor ons, maar dat gebeurt wel vaker bij andere cake's !!

                                Jammer dat ie bij andere uit elkaar klapte want het was een zeer mooie cake! (hopen dat die volgend jaar terug komt met verbeteringen!)

                                Comment

                                Working...
                                X