Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

  • loconick
    replied
    Vandaag Edwin gesproken .
    En de shop zal rond 15 november opengaan.

    Groetjes team 7-kamp

    Leave a comment:


  • energizer
    replied
    Heb ergens op het forum gelezen dat vuurwerkmagazijn7kamp hun shop in okt, gingen klaarmaken voor de december verkoop.

    Is er eiig al een datum bekend waarop we kennen verwachten dat de shop geheel of grotendeels online is ?

    Leave a comment:


  • Mattenfreak
    replied
    Freakactie staat hier; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...reakactie-2017

    Leave a comment:


  • Vuurwerkshop7kamp
    replied
    Beste Vuurwerkfreaks,

    Was weer een top jaar. Zeer tevreden met de verkoop en het verloop, genoeg tijd om te praten met vrienden, kennissen en bekenden.

    Iedereen heeft weer gekregen wat ie besteld had.

    Bedankt voor de leuke berichten.

    We zullen de voorraad gaan tellen en de shop in orde gaan maken voor de januari akties !

    Met vr.gr.

    Edwin

    Leave a comment:


  • Jeroenski
    replied
    Na een aantal jaar wel beetje vaste klant bij Edwin. Altijd snel geholpen, elk jaar een mooie showroom. Alles netjes voor elkaar! Ik zeg tot volgend jaar weer!

    Leave a comment:


  • 010
    replied
    Voor mij DE vuurwerkwinkel in omgeving Rotterdam .
    Edwin is een top vent, wordt al jaren goed geholpen daar.
    Mijn spullen zijn altijd geleverd , als er iets niet is laat hij jou dat ruim op
    Tijd weten.
    Ook voor de klanten die minder van vuurwerk weten, in de showroom staan goeie gasten die je echt helpen
    En geen rotzooi aansmeren.hebben er ook verstand van.

    Top! Ga zo door , mij hou je sowieso als klant

    Leave a comment:


  • Mose
    replied
    Vanmorgen even de bestelling opgehaald. We waren wat te vroeg, maar dat was gelukkig niet erg. Bestelling werd met de grootste zorg nagekeken, en na vijf minuten waren we weg. Topzaak!

    Leave a comment:


  • Tunderking
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Ik had die legioen jas aan. ( groen wit logo) . ��
    O das mijn niet opgevallen ik had een lange jas met een australian trainingsbroek.

    Leave a comment:


  • sprinkhaan
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
    Ik was er ook om die tijd
    Ik had die legioen jas aan. ( groen wit logo) . ��

    Leave a comment:


  • Ronn0
    replied
    Hebben ze hier leuke koopjes in losse verkoop nog?

    Leave a comment:


  • dabombe
    replied
    Erg prettige ervaring weer. Edwin, en het zeer behulpzame personeel, allen bedankt voor de soepele afhandeling van de bestellingen. Volgend jaar kom ik hier absoluut weer terug.

    Leave a comment:


  • Tunderking
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Vanochtend om 07.30 binnen gelopen en 07.45 met de bestelling compleet in de auto. Goed geregeld wat mij betreft. Top! (en de fairy tails 2015!)
    Ik was er ook om die tijd

    Leave a comment:


  • robinhood
    replied
    Fijne tent waar je snel en netjes geholpen wordt. Kwam zelf alleen de Six Best Possible vergoeding ophalen en dat werd goed geregeld door Edwin zelf. Nogmaals bedankt China Red, VWC en Edwin voor de top service!

    Leave a comment:


  • eug14
    replied
    top service, alles werd netjes uit hun kooi gehaald. was binnen 5 min weer weg

    Leave a comment:


  • sprinkhaan
    replied
    Vanochtend om 07.30 binnen gelopen en 07.45 met de bestelling compleet in de auto. Goed geregeld wat mij betreft. Top! (en de fairy tails 2015!)

    Leave a comment:

Working...
X