Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

  • Vuurwerkshop7kamp
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenski Bekijk bericht
    Mooi dat die alweer in de lucht is Edwin, komen er ook nog losse cakes op de site?
    Ja, er komt nog zoveel aan.

    Duurt nog wel even..

    Met vr.gr.

    Edwin

    Leave a comment:


  • Jeroenski
    replied
    Mooi dat die alweer in de lucht is Edwin, komen er ook nog losse cakes op de site?

    Leave a comment:


  • Vuurwerkshop7kamp
    replied
    hoi hoi,

    Bedankt voor je bericht.
    Ik heb mijn it man gemaild.

    Freaksite al weer in de lucht.
    Komt nog veeel meer bij.

    vr.gr.

    Edwin

    Leave a comment:


  • getiem
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkshop7kamp Bekijk bericht
    Beste klanten , bezoekers en leden,

    Wij wensen iedereen een goed en gezond 2018.
    Wij bedanken iedereen die bij ons vuurwerk heeft aangeschaft.
    Wij bedanken als ons personeel voor de uitmuntende inzet.
    Wij bedanken al onze leveranciers en hun personeel voor hun inzet.
    Wij bedanken speciaal de mensen van Wolff vuurwerk, welke bovenmenselijke prestaties hebben geleverd.
    (Niels, Manfred en anderen...)

    en iedereen die we vergeten zijn !!

    Vriendelijke groet,

    Edwin
    Vuurwerkmagazijn7kamp BV
    Rotterdam
    Berkel en Rodenrijs
    Bergschenhoek
    Topwinkel Edwin, bedankt! Mooie show kunnen geven met het vuurwerk.

    Goede service, mooie showroom, goed advies. En uiteraard, goede freak-acties. Dank alsnog voor het verwerken mijn bestelling. Tot volgend jaar, mogelijk in B&R, maar waarschijnlijk via de freak-actie weer in 7kamp.



    ps, let op je website, je IT-er zal de SSL certificaten moeten bijwerken, anders krijgen bezoekers foutmeldingen/waarschuwingen (nu al bij de vuurwerkpos van Berschenhoek, en in februari op je reguliere site).

    Leave a comment:


  • MasterBsc
    replied
    Alvast de beste wensen Edwin! We kunnen volgende week alweer bestellen toch..?

    Leave a comment:


  • Vuurwerkshop7kamp
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Jullie ook Ed!! Tot volgend jaar!!
    Dus jij komt morgen al weer langs ?

    Leave a comment:


  • Reservelont
    replied
    Jullie ook Ed!! Tot volgend jaar!!

    Leave a comment:


  • Vuurwerkshop7kamp
    replied
    Beste klanten , bezoekers en leden,

    Wij wensen iedereen een goed en gezond 2018.
    Wij bedanken iedereen die bij ons vuurwerk heeft aangeschaft.
    Wij bedanken als ons personeel voor de uitmuntende inzet.
    Wij bedanken al onze leveranciers en hun personeel voor hun inzet.
    Wij bedanken speciaal de mensen van Wolff vuurwerk, welke bovenmenselijke prestaties hebben geleverd.
    (Niels, Manfred en anderen...)

    en iedereen die we vergeten zijn !!

    Vriendelijke groet,

    Edwin
    Vuurwerkmagazijn7kamp BV
    Rotterdam
    Berkel en Rodenrijs
    Bergschenhoek

    Leave a comment:


  • Vuurwerkshop7kamp
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
    Jaren hier in de winkel gewerkt met veel plezier. Altijd in de showroom lekker mensen helpen met hun lijstjes was erg leuk om te doen. En dan komt de klant een jaar later terug met de grootste verhalen over ze collectie.. Heerlijk. Gister ook even langs geweest. Bedankt voor de Garden Party 3 Ed en veel succes nog.
    Danke je JP,

    Je bent nog altijd welkom !!

    vr.gr.

    Edwin

    Leave a comment:


  • Jean-Paul_*
    replied
    Jaren hier in de winkel gewerkt met veel plezier. Altijd in de showroom lekker mensen helpen met hun lijstjes was erg leuk om te doen. En dan komt de klant een jaar later terug met de grootste verhalen over ze collectie.. Heerlijk. Gister ook even langs geweest. Bedankt voor de Garden Party 3 Ed en veel succes nog.

    Leave a comment:


  • MasterBsc
    replied
    Nog even een kleine toevoeging.

    Wat me trouwens opviel in de korte tijd dat ik daar moest wachten, is dat er meerdere personen rondlopen in de showroom om mensen helpen met het uitzoeken van hun collectie! Dit vond ik erg mooi om te zien en er werd ook daadwerkelijk goed advies gegeven. Ze hebben verder ook eigenlijk alleen de topmerken, dus dat is ook wel een stuk makkelijker om de klant een goed product mee naar huis te geven.

    Leave a comment:


  • sprinkhaan
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
    Even een fabeltje uit de wereld helpen...
    Wij hebben bij de Vuurwerkhal GEEN boete gekregen. Alles is netjes en op tijd opgelost.
    Dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar ze zijn wel aardig bezig.(dat bedrag van 15 mille en rvh werd genoemd door iemand, ik zuig dat niet uit mijn duim. Ben ik iets te oud voor......)

    Leave a comment:


  • sprinkhaan
    replied
    Edit, edit

    Leave a comment:


  • Burning Salvo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Vandaag goed geholpen, ondanks dat het systeem een "hick up" had en het wat stroever liep.
    Vervanger voor de zahna replica genomen, anniversary box.
    Wagen stond in berkel, duurde een half uurtje maar mocht ook ruilen . Top geregeld.
    Voor mij zo weer volgens jaar.
    Iets voor 19.00 binnen en 19.45 weer rijden.

    Wel viel me op dat een dezelfde klacht naar voren kwam die ik al vaker hoorde.
    il en t en speciaal bevoegde inspecteurs zijn echt op jacht.
    RvH had al een boete van 15.000 te pakken.
    Ik denk dat men nu aan het doordraven is, de regels zijn al belachelijk streng en nu gaan we ook nog lekker pesten en op heksen jacht........ bij breda riep men al dat ze echt bewust hun best deden om ze een boete aan te smeren.
    Als men wil dat we met onze tengels van illegaal af willen blijven moet men wel beseffen dat hoe meer verkooppunten de brui er aan geven ,door dit gezeik, er steeds meer marktruimte komt voor de "vuurwerkmafia" , waar ligt het belang ?
    Even een fabeltje uit de wereld helpen...
    Wij hebben bij de Vuurwerkhal GEEN boete gekregen. Alles is netjes en op tijd opgelost.

    Leave a comment:


  • MasterBsc
    replied
    Vandaag bij Vuurwerkshop7kamp geweest. Echt een super zaak met een aardige eigenaar! Helaas waren er 2 cakes niet geleverd, maar dat kan gebeuren en ik mocht vervangers uitzoeken. De Solar storm / Spectacle box 100 moest nog even van een andere locatie komen. Super dat hier moeite voor werd gedaan in plaats van wat je vaak bij andere winkels hoort, dat je een vervanger krijgt waar je geen trek in hebt. Nog koffie gekregen tijdens het wachten.

    Ook een grote collectie en een groot team zit er achter. Ofterwijl, top zaak! Ik wilde nog wel even een positieve recensie geven daar dat echt verdiend was, door de leveringsproblemen en hectiek toch uitgebreid te tijd nemen om voor mij m'n bestelde box te regelen. Volgend jaar bestel ik hier zeker weer en hopelijk dan gelijk m'n hele collectie!

    Leave a comment:

Working...
X