Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Was er ook om 7 uur, als eerste! Zal jij of net na mij of tegelijkertijd geweest zijn denk ik.
    Ben er inderdaad ook nog steeds erg tevreden over en me pa ook.
    We hebben samen al heel wat winkels gehad en hier stonden we het snelste buiten en hadden ze door de rust meer tijd voor wat vriendelijkheid tussendoor.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
      Dat bedoeld hij toch niet.

      Je geeft je bon af (boven of beneden?), je gaat naar boven toe drinkt een bakje koffie, je nummer of naam word omgeroepen, je gaat naar beneden toe controleert je bestelling en klaar. Postkantoor idee..

      Zo staat het onder niet helemaal vol, en heb je ruimte om je bestelling te checken.
      Juist. Ze hebben een prachtig ruimtelijke winkel,dus waarom daar geen gebruik van maken en mensen lekker binnen laten wachten en beneden de ruimte hebben om je bestelling na te kijken. Bijkomend voordeel is dat je wellicht nog mensen tot een extra aankoop kan verleiden...

      Comment


        Ik had een pakje shooet shocks gekocht om ze uit te testen en ze zijn veel beter dan verwacht!
        Ik hoop stiekem dat er voor morgen nog een paar in de voorraad liggen

        Comment


          Jo-Haokan: Een bericht voor diegene die bij ons een New Moon hebben besteld, voor diegene die speciaal van ver komen rijden graag even bellen naar de desbetreffende winkel of dat hij er nog is we hebben er namenlijk 15 te weinig geleverd gekregen. Hier balen wij natuurlijk stevig van.
          Dus kom je van ver speciaal hiervoor dan kunnen wij ook het geld terugstorten.

          Gekopieerd van FPM.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
            ik had kees gemail omdat ik bij bestelt had en dat was alemaal geen probleem alles stond al klaar !!!!dus is niet zo geweest dat dit vergeten was bij te pakken ( lond bril)

            heb je dat allemaal aleen voor aleen de total madness gekregen ???????
            ik mocht wat uit zoeken voor 25 euro lekker als alle prijzen al veel hoger liggen ik in boekje kijken kwam ik uit op de Beautiful Guilin uitverkocht ?? was 00.00 doe dan maar Event cake No.4 was er ook niet meer toen maar de the fan gevraagd maar die had ik ook al 1 keer en moets ik 3,5 gaan bij betalen ik zeg laat maar zitten geef mij me geld maar terug
            Volgens mij was het Jo die ons deze 2 vervangers gaf voor de Total Madness, maar is dan wel jammer dat ze bij jou zo moeilijk over gedaan hebben. Dit kan mss ook liggen aan de grote van de bestelling die je gedaan hebt.
            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
              Volgens mij was het Jo die ons deze 2 vervangers gaf voor de Total Madness, maar is dan wel jammer dat ze bij jou zo moeilijk over gedaan hebben. Dit kan mss ook liggen aan de grote van de bestelling die je gedaan hebt.
              dat zou het wel geweest zij ze doen geen moeiten meer voor een bestelling van 600 euro is te weinig voor ze

              Comment


                Kunnen het wel persoonlijk maken, zou zeggen bel ze of mail ze.

                Begint een kinderachtige discussie te worden.

                Comment


                  Zaterdag ook bij Haokan geweest. Waarschijnlijk eerste keer en laatste keer. Moesten lang wachten en was druk en uiteindelijk bij 1 bestelling konden 4! van de 5 artikelen niet geleverd worden..

                  Jammer want ze hadden leuke acties...

                  Comment


                    Kreeg ipv Short circuit singleshots Earth zonder vermelding of iets dergelijks. Pijlenpaket niet geleverd gekregen en anderhalf uur in de rij. Helaas, vorig jaar ging het beter..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Lijger Bekijk bericht
                      Kreeg ipv Short circuit singleshots Earth zonder vermelding of iets dergelijks. Pijlenpaket niet geleverd gekregen en anderhalf uur in de rij. Helaas, vorig jaar ging het beter..
                      Vorig jaar hebben zij ook niet ze lopen te stunten, en vanuit Haokan is er el aan mededeling gekomen dat het niet lekker is gegaan en om hier nu over door te blijven zeuren vind ik behoorlijk saai te vinden. Had dan je mond open getrokken bij het afhalen waant je bent zelf natuurlijk ook verantwoordelijk aangezien je de bestelling toch doorneemt ?
                      Enfin : dinsdag sta ik hier om mijn bestelling af te halen en mocht er iets niet kloppen dan trek ik daar onmiddellijk aan de bel en dan ben ik er van overtuigd dat alles goed wordt opgelost
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                        Dan heb ik je misschien gezien. Was jij diegene met je naam op iemands anders vuurwerkdoos?

                        ...
                        Dat was een maatje van me. Maar inderdaad dat groepje dus.
                        Valt me mee dat hij trouwens nog niet hereageert heeft, want die bestelling klopte helemaal van geen kanten.
                        Te weinig geleverde cakes, missende producten, van vragen nogsteeds verkeerde vervangers geven (dozen knalritsen ipv de gevraagde knalcakes) enzovoor. Maar de eer voor het volledige verhaal laat ik aan hem.

                        En... Torr. Allicht dat veel negatieve feedback saai is, maar het toont wel aan hor het ervaren is door de menigte.
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          Vandaag hier geweest om mijn bestelling op te halen. Stond met een paar minuten weer buiten. Van mij dus alleen maar lof!

                          Comment


                            Na de tegenvaller van zaterdag (lang wachten op bestelling, losse verkoop voortijdig dicht) vandaag toch maar een nieuwe poging gedaan bij Haokan Pijnacker. Ik was de allereerste bij de losse verkoop om 07:03 uur Er was zondag veel nieuwe voorraad aangeleverd, toch waren 15 á 20 artikelen nog uitverkocht. Dit stond wel netjes aangeplakt.

                            Na mijn bestelling te hebben afgerekend ging ik naar beneden om het op te halen. Uiteraard nu een stuk rustiger dan zaterdag. En dat komt de nauwkeurigheid ten goede! Bestelling werd netjes nagekeken. Toen ik aangaf dat ik zaterdag ook geweest was, gaf men nogmaals aan dat het toen verkeerd gelopen is en dat ze respect hadden dat ik toch was teruggekomen!

                            Iedereen verdient een tweede kans, en Haokan heeft die gegrepen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Vorig jaar hebben zij ook niet ze lopen te stunten, en vanuit Haokan is er el aan mededeling gekomen dat het niet lekker is gegaan en om hier nu over door te blijven zeuren vind ik behoorlijk saai te vinden. Had dan je mond open getrokken bij het afhalen waant je bent zelf natuurlijk ook verantwoordelijk aangezien je de bestelling toch doorneemt ?
                              Enfin : dinsdag sta ik hier om mijn bestelling af te halen en mocht er iets niet kloppen dan trek ik daar onmiddellijk aan de bel en dan ben ik er van overtuigd dat alles goed wordt opgelost
                              Heel leuk allemaal, echter had ik nog een winkel die ik moest bezoeken waar ook een tijdslimiet op stond voordat die dicht ging, dan kan ik niet uitgebreid een karton of 2 gaan doorzoeken naar al het kleine wat er in ligt.

                              Comment


                                Had je dan niet zelf ruimer kunnen plannen? Ik heb 3 bestellingen opgehaald met ruim 4 uur er tussen iedere keer. Je kunt niet alles op de winkels afschuiven.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Lijger Bekijk bericht
                                Heel leuk allemaal, echter had ik nog een winkel die ik moest bezoeken waar ook een tijdslimiet op stond voordat die dicht ging, dan kan ik niet uitgebreid een karton of 2 gaan doorzoeken naar al het kleine wat er in ligt.

                                Comment

                                Working...
                                X