Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier zijn wij zekers bij.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      Aanwezig kan niet wachten
      avm

      Comment


        Aanwezig tegen die tijd in Pijnacker, ben zeer benieuwd!!
        [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

        Comment


          Webshop update

          De volgende producten zijn toegevoegd.

          Vuurwerk van vroeger de Kids Playground van BEKO, Rijdende Fonteinen, de Orka,Helicopter,vrachtwagen, Slang en F1 Auto van € 7,95 voor € 2,65



          Leuk pakketje, Matje, knallers, Jumping Jack, Happiness, Grondbloemen, 154 stuks inhoud
          van € 9,- voor € 3,95



          Jungle Fever van € 99,- voor € 32,95



          BWA 5 van € 109,95 voor € 35,95



          Axcent Assortiment XXL van € 87,50 voor € 28,95



          Sky Limit XL van € 59,95 voor € 18,95



          Comment


            Had ik nou maar even gewacht haha snel dat laatste exceptionel pakket erbij besteld.. maar had nu best willen wisselen.. inplaats van 2x de zelfde
            Jullie maken de freaks arm, maar toch bedankt voor de mooie aanbiedingen.
            075 zaantjee

            Comment


              20-7-13 ga ik pas weer bestellen hoop dat jullie dan nog wat leuks hebben .
              avm

              Comment


                Erg goed nieuws dat er een demo komt Jo! Staat alvast genoteerd op de agenda. Wordt er binnenkort al een update in de Webshop verwacht of zal dit pas gebeuren als de nieuwe artikelen er zijn?

                Comment


                  heb gisteren een reeks pakketten toegevoegd

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
                    Erg goed nieuws dat er een demo komt Jo! Staat alvast genoteerd op de agenda. Wordt er binnenkort al een update in de Webshop verwacht of zal dit pas gebeuren als de nieuwe artikelen er zijn?
                    er is bijna iedere dag een nieuwe update..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                      er is bijna iedere dag een nieuwe update..

                      Dat is niet helemaal waar., de afgelopen 2 weken zijn er geen nieuwe updates meer geweest tot gisteren..
                      De meeste freaks kijken zowat dagelijks en houden dat goed in de gaten haha
                      075 zaantjee

                      Comment


                        Ik wilde het dit jaar bij 2 winkels laten, maar kon deze acties toch niet voorbij laten schieten. Vannacht eerste bestelling geplaatst, en gelijk laatste 'spider' assortiment gepakt Moet je nu elke keer weer voor minimaal 75 euro bestellen, of kun je nu gewoon jouw lijst uitbreiden?

                        Comment


                          helaas moet je wel elke keer voor minimaal 75 euro bij blijven bestellen
                          075 zaantjee

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                            helaas moet je wel elke keer voor minimaal 75 euro bij blijven bestellen
                            Dat is minder.. Ik moest even snel bestellen om dat laatste pakketje weg te kapen.. Anders had ik gelijk voor wat meer besteld

                            Comment


                              Ook maar even een bestelling geplaatst, ondanks dat het toch 1,5 uur rijden is voor mij. Kon deze mooie producten met prachtige prijzen niet laten liggen. Mijn bestelling ;
                              - F16 (1)
                              - Golden Show (2)
                              - Whale (2)
                              - Asian sensation (1)
                              - Gate of heaven 1 (4)
                              - Silver crack (4)
                              - Bubbles (4)
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Bedankt voor de mooie acties tot zover. Mijn vraag is wanneer is bekent welke nieuwe produkten er in de winkel komen, zoals bv de nieuwe van lesli. En komen die ook met acties?

                                Comment

                                Working...
                                X