Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Lijger Bekijk bericht
    Nope, ben er laat bij dit jaar. haha
    ja man dan zijn alle mooie tijden al weg moet je nog even wat langer geduld hebben

    Comment


      Nog wat foto's :







      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        ziet er goed uit de laatste is zeker je eigen bestelling

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
          De pakketen zijn niet allemaal hetzelfde gevuld maar een meterpakket zit er niet in
          75 euro pakketten? wat houd dat in? Ik zie ze niet op de site staan maar het klinkt interessant
          Staren word je stil van.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door zyzal Bekijk bericht
            75 euro pakketten? wat houd dat in? Ik zie ze niet op de site staan maar het klinkt interessant
            Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
              ziet er goed uit de laatste is zeker je eigen bestelling
              Ja inderdaad ze waren het net aan het klaar zetten, maar ff serieus : was het maar zo'n feest
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.
                Klopt, behalve dat het niet een (adviesverkoopprijs)-waarde heeft van €150,- maar van €250,-
                Ik heb het pakket zelf ook besteld en ben zeeeeeeer benieuwd wat erin zit, de spanning neemt met de dag toe

                Jwtjuh
                [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
                  Klopt, behalve dat het niet een (adviesverkoopprijs)-waarde heeft van €150,- maar van €250,-
                  Ik heb het pakket zelf ook besteld en ben zeeeeeeer benieuwd wat erin zit, de spanning neemt met de dag toe

                  Jwtjuh
                  Ah zo, 250 zelfs. Ik weet nog wel dat ik er ook nog een wou bestellen, en super baalde omdat hij uitverkocht was.. Ben ook wel benieuwd wat erin zit eigenlijk! Heb je er 1 besteld?
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Ik heb er ook 1. Ben benieuwd waarneer het bekend wordt gemaakt.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Ah zo, 250 zelfs. Ik weet nog wel dat ik er ook nog een wou bestellen, en super baalde omdat hij uitverkocht was.. Ben ook wel benieuwd wat erin zit eigenlijk! Heb je er 1 besteld?
                      Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
                      Ik heb het pakket zelf ook besteld...
                      Ja ik heb het ook besteld en laat het uiteraard ook weten wat er in zit. Ik haal m'n bestelling op in de nacht van 27 op 28 december

                      Jwtjuh
                      [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Biertie Bekijk bericht
                        Ik heb er ook 1. Ben benieuwd waarneer het bekend wordt gemaakt.
                        Nou denk dat ze dat niet bekend gaan maken
                        Ik denk dat je dat pas weet als je je bestelling op gaat halen

                        Jwtjuh
                        [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.
                          Jammer had ook wel een pakketje gewild!
                          Staren word je stil van.

                          Comment


                            Ik vermoed dat er geen een hetzelfde is....
                            Het lijkt me het meest logisch dat de bunkers leeg geveegd worden, in combinatie met de minder hard lopende andere artikelen?
                            Maar wel spannend! Als een soort kerstpakket...

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                              Ik vermoed dat er geen een hetzelfde is....
                              Het lijkt me het meest logisch dat de bunkers leeg geveegd worden, in combinatie met de minder hard lopende andere artikelen?
                              Maar wel spannend! Als een soort kerstpakket...
                              Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel het geval zijn ja
                              En spannend.. Ja dat is het zeker

                              Jwtjuh
                              [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                              Comment


                                toch is het wel leuk zo verassing wat je krijg
                                ik heb hem zelf niet bestelt maar als me budget krimpt zou dat echt de uitkomst zijn

                                wie gaan er nog meer in de nacht van 27/28 zijn vuurwerk halen ?

                                Comment

                                Working...
                                X