Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zoo dan, dat is zeer netjes. Al met al (kortingen het hele jaar lang, service en de geweldige demo/show) een zeer goede kanshebber voor de beste vuurwerkwinkel van het jaar. In elk geval mijn favoriet.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
      Heet netjes opgelost. Top geregeld!
      Kijk dit is nu een winkelier die ook uit het oogpunt van de consument kijkt en niet alleen aan het geld.
      Mooie voorverkoopactie met hoge kortingen een mooie demo met profshow en keurige email service en zoals bij de skyschreamers vind hoakan het product tegenvallen verlagen ze de prijs zelf en zoeken een oplossing en vermelden dat eerlijk zodat je niet met oudjaarsavond op je smoel gaat.
      Top service
      Kunnen veel dealers een voorbeeld aan nemen

      Comment


        hallo even een vraag ik heb meerdere bestellingen bij jullie staan.
        3 via jullie website en een via zena site maar door tijdverschil moet ik ze nu op drie verschillende dagen en tijden ophalen kan ik mijn bestelling in een keer ophalen in de ophaalnacht waarvoor ik ben uitgenodigd?? mvg

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door skyblue Bekijk bericht
          hallo even een vraag ik heb meerdere bestellingen bij jullie staan.
          3 via jullie website en een via zena site maar door tijdverschil moet ik ze nu op drie verschillende dagen en tijden ophalen kan ik mijn bestelling in een keer ophalen in de ophaalnacht waarvoor ik ben uitgenodigd?? mvg
          Het is makkelijker om Jo of Kees even te mailen. Er valt vast wel wat te regelen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
            Het is makkelijker om Jo of Kees even te mailen. Er valt vast wel wat te regelen.
            inmiddels gedaan

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
              Het is makkelijker om Jo of Kees even te mailen. Er valt vast wel wat te regelen.
              je moet kees toch mailen voor pijnacker maar komt vast goed ik heb 7 bestelingen

              Comment


                Ik vond de Sky Screamers wel minder dan de betere versie. MAAR , deze vorm van fluit had ik echt nog nooit gehoord en vond ik dus zeker de euro's waard. Heel apart was die fluit.
                75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                Comment


                  Actie Haokan Roosendaal

                  Speciaal voor Haokan Roosendaal een leuke actie
                  Print uit en neem mee



                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                    Speciaal voor Haokan Roosendaal een leuke actie
                    Print uit en neem mee



                    WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL
                    hoi jo ik haal het niet in roosendaal dus de actie is niet voor mij
                    maar volgens mij doet het genen niet wat ze moeten uit printen ik zie aleen een rood kruis

                    succes

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                      hoi jo ik haal het niet in roosendaal dus de actie is niet voor mij
                      maar volgens mij doet het genen niet wat ze moeten uit printen ik zie aleen een rood kruis

                      succes
                      Hier doet 'ie het prima, heb je Flash wel geïnstalleerd?
                      [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
                        Hier doet 'ie het prima, heb je Flash wel geïnstalleerd?
                        oke top heb ik niets gezecht ja heb ik wel maar laaste tijd merk ik dat hij dingen niet doet ik weet het niet ik mis er wat op

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                          oke top heb ik niets gezecht ja heb ik wel maar laaste tijd merk ik dat hij dingen niet doet ik weet het niet ik mis er wat op
                          Je hebt een PM
                          [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                          Comment


                            Net besteld! Wel jammer dat ik 't pas om 17:00 mag ophalen :(

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Lijger Bekijk bericht
                              Net besteld! Wel jammer dat ik 't pas om 17:00 mag ophalen :(
                              had je nog geen eerder besteling ?

                              Comment


                                Nope, ben er laat bij dit jaar. haha

                                Comment

                                Working...
                                X