Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijswijkse vuurwerkhal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
    Rijswijk heeft gewoon tijdelijk wat meer inwoners.
    hahahahaha echt he
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      hahahahaha echt he


      Filmpjes vallen mij nu pas op, maar wat een media trekken zij naar zich toe en wat een sfeer daar!

      Zegt genoeg denk ik!

      Comment


        Wanneer komt deze winkel weer online? Ik meen mij te herinneren dat er van de vuurwerkhal ook een soort outlet was toch?

        Comment


          Voor de freaks geen interessante aanbiedingen helaas.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            Oke bedankt! Jammer maar helaas

            Comment


              Kartonvoordeel komt, als de nieuwe webwinkel goed werkt, nog enkele weken online. Volg ons op Facebook en je blijft op de hoogte van alle ontwikkelingen.
              Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

              Comment


                Ik zag zojuist dat de Kartonvoordeel webshop open is.

                Comment


                  Ja inderdaad, alleen zie ik geen kartonnen en geen voordeel...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Ja inderdaad, alleen zie ik geen kartonnen en geen voordeel...
                    hahahaha, lekker droog weer
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                      Ja inderdaad, alleen zie ik geen kartonnen en geen voordeel...

                      Dit is ook geen freak winkel, meer een voordelige consu winkel.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        Wanneer gaat de webwinkel van Rijswijk open en wanneer die van Zoetermeer ?
                        [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Kratos1791 Bekijk bericht
                          Wanneer gaat de webwinkel van Rijswijk open en wanneer die van Zoetermeer ?
                          Beide gaan 22 november open

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                            Ja inderdaad, alleen zie ik geen kartonnen en geen voordeel...
                            viel mij ook op, 1 Inch Mixed 12x19 Shots Assortiment 127,50 dat is een mooie prijs maar elders 99,-
                            lijkt mij dat je toch ook iets moet verdienen, hoe ze het doen geen idee.

                            Comment


                              Tja, vroeger bestelde ik hier wel eens, nu al een hele lange tijd niet meer.

                              Vraag mij dan toch wel eens af hoeveel marge er binnen freakwinkels is, moet toch genoeg zijn omdat je er daar zoveel van ziet tegenwoordig.

                              Hoe dan ook, deze 'aanbiedingen' heb ik elders al voor veel lager gezien, ik laat dit aan mij voorbij gaan.
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                                Dit is ook geen freak winkel, meer een voordelige consu winkel.
                                Er is los van de freakwinkels echt niets voordelig aan deze winkel. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat er geen kartonnen verkocht worden/werden is vrij bizar gezien de naam in de url.

                                Comment

                                Working...
                                X