Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijswijkse vuurwerkhal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Speel nu mee met de Vuurwerkloterij!

    Maak kans op 1 van de vele compoundboxen of één van de 1000-den andere prijzen! Je hebt altijd prijs bij de Vuurwerkloterij! Bestel jouw vuurwerk voor 25 december 23:59 bij de Vuurwerkhal en speelt automatisch mee! Het minimale bestelbedrag om mee te spelen met de vuurwerkloterij is €50,-. Hoe hoger het bedrag hoe meer loten je krijgt en hoe de kans op de hoofdprijs.

    Klik voor meer informatie


    -----------------------------------------------------------------

    Bovenstaande bericht kwam ik tegen toen ik achter mijn bureau op de koffie was uiteraard. Ik ben totaal niet betrokken bij de Vuurwerkhal *kuch*

    De komende dagen wordt er nog met de website gespeeld. Morgenavond 16 november gaat de webshop weer online. Het doel is om 20.00 uur te beginnen, maar dat is geen belofte.
    Laatst aangepast door Bram95; 15 November 2018, 23:21.
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
      Ik ben totaal niet betrokken bij de Vuurwerkhal *kuch*
      Komediant Bram
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Komediant Bram
        Frits heeft het koffieapparaat bij mij thuis neergezet zodat ik niet meer heel de dag zijn vloer aan het slijten ben.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          De hoofdprijs van de vuurwerkloterij is toch ook een koffieapparaat?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
            De hoofdprijs van de vuurwerkloterij is toch ook een koffieapparaat?
            Als ik de winnaar ben wel...maar dat zal toch niet gebeuren. Ik bestel mijn vuurwerk toch pas de 31e.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              Vandaag helaas geen tijd voor koffie maar ik had wel een mailtje in mijn digitale brievenbus dat de webshop weer open is.

              Comment


                Zag op FB dat de webshop weer geopend was, gelijk even gekeken ze hebben dit jaar weer een mooie collectie, met als boxen een luxe probleem genoeg goeie topboxen om uit te kiezen, binnenkort maar even een bestelling plaatsen

                Comment


                  Is de Silver Salute uit het assortiment?

                  Comment


                    Die is inderdaad uit het assortiment maar de Thunder Rose lijkt er heeeeel erg veel op en gaat nog een stuk harder ook

                    Comment


                      De folder staat weer online! Bekijk de folder van De Rijswijkse Vuurwerkhal nu online: Klik hier!
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        Bedankt, heb mijn bestellingen al geplaatst, maar folders blijven magisch.

                        Comment


                          De open dag is dit jaar op zaterdag 15 december! Klik: linkie

                          Kom allen kijken!
                          "I came in like a crackling ball."

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                            De open dag is dit jaar op zaterdag 15 december! Klik: linkie

                            Kom allen kijken!
                            Hoe zo, jij hebt toch al alle koffie op gezopen
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Als tegenprestatie moet Bram rondleidingen geven tijdens de open dag, hij weet inmiddels alles van de Vuurwerkhal door het vele uren koffiedrinken bij Frits.

                              Comment


                                Tegenwoordig moet ik zelfs een trui aan doen...sta nog net niet op de loonlijst zo vaak ben ik er.
                                "I came in like a crackling ball."

                                Comment

                                Working...
                                X