Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De driesprong zoetermeer online

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Complimentje hoe ze het daar hebben geregeld. Alles soepel en snel afgehandeld ( had 9 bonnen )
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Complimentje hoe ze het daar hebben geregeld. Alles soepel en snel afgehandeld ( had 9 bonnen )
      Helemaal met je eens ik had er 4 en was ook super geregeld. Heb op de balie wel iemand met veel bonnen gezien, was jij dat? Ik was er om 7 uur.

      Comment


        Dit jaar voor het eerst bij de Driesprong geweest en dit is mij goed bevallen. Het blok 6.30 -7.00 uur is zeker een incourant afhaalblok. Want ze hebben een soort Efteling toegang gecreëerd, wat op dat tijdstip zeker nog niet nodig is. Parkeren, binnen lopen, bon scannen, bestelling checken, inladen nog geen 15 minuten. Nu was het niet de meest complexe bestelling (maar 5 verschillende artikelen), maar alles zoals besteld gekregen.
        Ook de communicatie over het doorschuiven was helder en vlot. Dus dikke kans dat deze winkel een vast bestel adres wordt.

        Comment


          Zeer snel geholpen, voed geregeld daar. Driesprong actie compound valt wel een beetje tegen, 2 cakes van de king of compound. Gelukkig verder alles compleet!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
            Zeer snel geholpen, voed geregeld daar. Driesprong actie compound valt wel een beetje tegen, 2 cakes van de king of compound. Gelukkig verder alles compleet!
            Weet ik eindelijk wat de actiecompound is na 2 jaar..
            Misschien hebben ze voor morgen iets anders verzonnen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
              Weet ik eindelijk wat de actiecompound is na 2 jaar..
              Misschien hebben ze voor morgen iets anders verzonnen
              Ik hoop het voor je ;)

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
                Helemaal met je eens ik had er 4 en was ook super geregeld. Heb op de balie wel iemand met veel bonnen gezien, was jij dat? Ik was er om 7 uur.
                Dat kan kloppen, ik ook haha. En jij bent/was?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Zeker super geregeld, was er om 6.00 uur. En nog ff 2x aan het rad gedraaid.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Dat kan kloppen, ik ook haha. En jij bent/was?
                    Helder blauwe hillfiger jas en zwarte hoodie

                    Comment


                      Top geregeld,was een half uur te vroeg, geen probleem en binnen 10 minuten weer in de auto, alles compleet.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
                        Helder blauwe hillfiger jas en zwarte hoodie

                        Uhhh hebben wij met elkaar gekletst, ben niet zo jong meer en geheugen is niet best haha
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Vanavond mag ik hier langs

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Uhhh hebben wij met elkaar gekletst, ben niet zo jong meer en geheugen is niet best haha
                            Nee dat niet volgens mij haha

                            Comment


                              Morgen om 1300 kom ik es kijken

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo01 Bekijk bericht
                                Zeker super geregeld, was er om 6.00 uur. En nog ff 2x aan het rad gedraaid.
                                Had door de positieve reacties hier gehoopt/verwacht dat het voor mij ook soepel zou gaan.

                                Helaas dus niet. Deze winkel sla ik met veel plezier over volgend jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X