Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De driesprong zoetermeer online

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door yarno Bekijk bericht
    [ATTACH=CONFIG]70193[/ATTACH]
    Het beweegt geen centimeter.
    Achteraf toch wel lachen om jezelf te zien wachten

    Comment


      Tja zo een storing daar doe je als winkel weinig aan.
      Toen het weer liep vond ik de snelheid waarmee de bestellingen de deur uit gingen eigenlijk best indrukwelkend.

      Alleen zouden ze wel echt de bonnen van mensen moeten samenvoegen van te voren.ben bij 4 balies geweest

      Ander dingetje was dat er sneller nieuwe bonnen werden aangenomen dan dat er orders uit gingen. Daardoor stond het te vol, kon he nergens meer bij en was het lastig te horen als je werd omgeroepen.

      Maar goed al met al toch heel redelijk gelopen ondanks zo een zware storing.

      Dat er warme drankjes rondgebracht werden hielp ook wel, toch fijn als daar dan even aandacht voor is

      Comment


        Ook ik stond er dus tussen ergens vanaf 19:15 tot 21:00. Inderdaad, het was behoorlijk lang wachten, maar ik vond het niet eens heel vervelend. Muziekje erbij, drankjes die rond gingen en uiteindelijk mijn volledige 7 orders compleet uitgeleverd gekregen. Mij zie je hier volgend jaar ook gewoon weer terug.

        Comment


          Opzich ging het hier best snel vanmorgen. De eerste 4 bonnen had ik binnen 20 min. De laatste bon duurde een klein uurtje.
          Niet alles uitgeleverd gekregen, maar leuke vervangers voor terug gekregen.

          Geisha - 1,2 Skyblue Gold with lemon Dahlia --> vervangen door Rubro - Nitroblitz
          Rubro - Crashbox --> vervangen door Cryptex
          Funke - Blitzgewitter --> vervangne door Zena Vip box 2
          Dizzy With Crackling (grondbloemen) --> andere grondbloemen

          Het samenvoegen van bestellingen en het karrensysteem kan nog wel iets gefinetuned worden.
          Maar dat is iets voor volgens jaar om over na te denken.

          Mij zien ze volgend jaar wel weer terug

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
            Opzich ging het hier best snel vanmorgen. De eerste 4 bonnen had ik binnen 20 min. De laatste bon duurde een klein uurtje.
            Niet alles uitgeleverd gekregen, maar leuke vervangers voor terug gekregen.

            Geisha - 1,2 Skyblue Gold with lemon Dahlia --> vervangen door Rubro - Nitroblitz
            Rubro - Crashbox --> vervangen door Cryptex
            Funke - Blitzgewitter --> vervangne door Zena Vip box 2
            Dizzy With Crackling (grondbloemen) --> andere grondbloemen

            Het samenvoegen van bestellingen en het karrensysteem kan nog wel iets gefinetuned worden.
            Maar dat is iets voor volgens jaar om over na te denken.

            Mij zien ze volgend jaar wel weer terug
            Sorry maar een skyblue lemon wat een prachtige 30mm bak is vervangen door een 196 pruttelbakje zou ik niet mee akkoord gaan, ieder ze smaak uiteraard.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door uxenve Bekijk bericht
              Sorry maar een skyblue lemon wat een prachtige 30mm bak is vervangen door een 196 pruttelbakje zou ik niet mee akkoord gaan, ieder ze smaak uiteraard.
              Ik kwam er pas thuis achter. Verkoper zei dat het die bak was. Heb het 4x gevraagd. Zat een blanco doos omheen. Hij was nog een keer terug geweest om te vragen en zei dat dit het echt was. Dan geloof ik die jongen op zijn blauwe ogen.
              Ook geen zin meer om terug te rijden.


              Met de wind van morgen, kan die pruttelbak de lucht in.

              Goudbak moet ik toch bewaren tot later..

              Comment


                Ondanks het langere wachten dan bij andere NL’se winkels, toch als prettig ervaren. Drankje, muziekje erbij en een mooi sfeertje. Ze moeten idd wel in de gaten houden dat de ‘wachttent’ niet te vol stroomt. Dat voelt een beetje chaotisch aan met al die karren ertussen door.

                Bij mij was de flash of the Gods nog niet aangekomen vanuit de bunker. Ik kon erop wachten, maar men kon niet zeggen hoe lang t ging duren. Aangezien ik met m’n dochter van 5 was die ook nog eens hoge nood had, toch maar voor de vervanging Sensation 500s gegaan. Prima vervanger gezien de kruitinhoud

                Volgend jaar weer waarschijnlijk

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                  Ik kwam er pas thuis achter. Verkoper zei dat het die bak was. Heb het 4x gevraagd. Zat een blanco doos omheen. Hij was nog een keer terug geweest om te vragen en zei dat dit het echt was. Dan geloof ik die jongen op zijn blauwe ogen.
                  Ook geen zin meer om terug te rijden.


                  Met de wind van morgen, kan die pruttelbak de lucht in.

                  Goudbak moet ik toch bewaren tot later..
                  --

                  Wauw niet best ook, als je het nog 4x gevraagd heb.
                  Wat uxenve zegt, niet eens een waardig vervanger ervoor krijgen

                  Vanmiddag met me broertje meegegaan naar de driesprong, staan er nu 1,5 uur.
                  Wederom zelfde liedje als gisteren, hebben alles op 1 box na.
                  Wordt helaas gevraagd om geduld, er blijkt iedere 15-30 min een nieuwe "lading" te komen. Hopen dat hij daar maar bij zit !

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Arnhem79 Bekijk bericht
                    Ondanks het langere wachten dan bij andere NL’se winkels, toch als prettig ervaren. Drankje, muziekje erbij en een mooi sfeertje. Ze moeten idd wel in de gaten houden dat de ‘wachttent’ niet te vol stroomt. Dat voelt een beetje chaotisch aan met al die karren ertussen door.

                    Bij mij was de flash of the Gods nog niet aangekomen vanuit de bunker. Ik kon erop wachten, maar men kon niet zeggen hoe lang t ging duren. Aangezien ik met m’n dochter van 5 was die ook nog eens hoge nood had, toch maar voor de vervanging Sensation 500s gegaan. Prima vervanger gezien de kruitinhoud

                    Volgend jaar weer waarschijnlijk
                    Dat is een goede vervanger op de videos afgaande, heb die zelf ook, je moet alleen wel 10 cakes doorlonten

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Arnhem79 Bekijk bericht
                      Ondanks het langere wachten dan bij andere NL’se winkels, toch als prettig ervaren. Drankje, muziekje erbij en een mooi sfeertje. Ze moeten idd wel in de gaten houden dat de ‘wachttent’ niet te vol stroomt. Dat voelt een beetje chaotisch aan met al die karren ertussen door.

                      Bij mij was de flash of the Gods nog niet aangekomen vanuit de bunker. Ik kon erop wachten, maar men kon niet zeggen hoe lang t ging duren. Aangezien ik met m’n dochter van 5 was die ook nog eens hoge nood had, toch maar voor de vervanging Sensation 500s gegaan. Prima vervanger gezien de kruitinhoud

                      Volgend jaar weer waarschijnlijk
                      Dat is een goede vervanger op de videos afgaande, heb die zelf ook, je moet alleen wel 10 cakes doorlonten

                      Comment


                        Zeker! Ik ga er morgen even wat tijd voor uit trekken

                        Comment


                          De persoon die die bonnen bliept moet als je meerdere bonnen hebt de uitgeprinte bonnen voor het magazijn gewoon even bij elkaar nieten.
                          Dat is een handeling van niets en het voorkomt dat je je spullen bij verschillende punten tegelijk krijgt.
                          Nu moet als een klant 3 bonnen heeft, 3 personen spullen pakken.

                          Comment


                            Ik had mn bonnen al aan elkaar geniet... ' ow 3 bestellingen, u word 3 maal geroepen'

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
                              Ik had mn bonnen al aan elkaar geniet... ' ow 3 bestellingen, u word 3 maal geroepen'
                              Ja maar hij scant eerst jou bonnen en daarna worden ze opnieuw uitgeprint voor het magazijn personeel, hij moet de uitgeprinten bonnen aan elkaar nieten.

                              Comment


                                Ik kwam net van Quartel vuurwerk en reed via parkeerterrein van de Driesprong naar huis en zag dat de mensen echt rijen dik voor de tent stonden te wachten. Dan wordt je niet echt vrolijk. Zag dat er ook een ambulance voor de tent stond, hopelijk niets ernstigs
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X