Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De driesprong zoetermeer online

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Sowieso vind ik de dump qua prijzen niet meer wat het geweest is. De collectie is leuk en de demo is altijd een verademing. Ik heb er een paar keer besteld, maar die kleine ruimte waar vuurwerk af te halen is komt claustrofobisch over. En heb de laatste keer een flinke tijd in de dorpsstraat gestaan. Duurde al met al flink langer vergeleken met andere zaken. Verder zoek ik vaak toch net andere producten, welke dan in andere zaken weer gehaald moeten worden. Wat het minder aantrekkelijk maakt om de dump te bezoeken.

    De demo is altijd super gezellig en goed geregeld samen met de oliebollen van Jongerius. Daar ben ik dan ook bijna altijd te vinden. Maar het bestellen doe ik ergens anders.

    En dan komen we weer ontopic, de laastse jaren ben ik dus vaak bij de Driesprong te vinden. Groot assortiment, grote bestelruimte, mooie aparte afhaalruimte en gezellige / snelle bediening.

    Vaak ook nog wat leuke aanbiedingen bij de afhaalbalie, waar ik natuurlijk ook altijd wat van mee moet nemen!

    jammer dat ik vandaag niet bij deze demo kon zijn, ach ja, kan niet alles hebben haha
    "Amor fati: let that be my love henceforth!

    Comment


      #17
      Driesprong in Zoetermeer is online : https://dedriesprong.vuurwerkexpert.nl/
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        klopt het dat je nog geen producten aan je winkelwagentje kan toevoegen?
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #19
          Voor de Liefhebbers van XXL Fireworks ; de Driesprong heeft nog enkele cakes in hun assortiment zitten
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Folders liggen in de winkel, heb ze gisteren opgehaald en tevens de de website on line :

            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              in welk jaar heeft de driesprong XXL verkocht dan? ik kan mij alleen broekhoff en diamond herinneren...

              Comment


                #22
                Vorig jaar, wanneer je weer eens bij mij bent zal ik de folder laten zien
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Foldertje gisteren ook gehaald, ben erg blij dat de vulcanix er nog te koop zijn.
                  Andere toppers: falcon, anaconda en screamer king.
                  Op andere fora: bloodwake / mollyman

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door mollyman Bekijk bericht
                    Foldertje gisteren ook gehaald, ben erg blij dat de vulcanix er nog te koop zijn.
                    Andere toppers: falcon, anaconda en screamer king.
                    Inderdaad is dat mooi, wel valt mij op dat de folder bijna een kopie is als die van vorig jaar, oftewel : echt iets nieuws zit er in mijn ogen niet tussen.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Inderdaad is dat mooi, wel valt mij op dat de folder bijna een kopie is als die van vorig jaar, oftewel : echt iets nieuws zit er in mijn ogen niet tussen.
                      Nee precies, het blijft ook gewoon een goed lopende winkel. Niet zozeer door het assortiment, maar door de aankleding (het is natuurlijk ook wel een tuincentrum) en de goed geregelde verkoop.

                      Maar inderdaad, ik vind het assortiment eerder wat achteruit gegaan, vooral omdat de fallin leaf's van broekhoff er niet meer te koop is.
                      Op andere fora: bloodwake / mollyman

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door mollyman Bekijk bericht
                        Maar inderdaad, ik vind het assortiment eerder wat achteruit gegaan, vooral omdat de fallin leaf's van broekhoff er niet meer te koop is.
                        Dit heb ik twee jaar geleden al eens laten doorschemeren, dit jaar nog maar eens een balletje opgooien
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          De folder van dit verkooppunt staat online :

                          Tuincentrum de Driesprong is het tuincentrum van Zoetermeer voor o.a. kamerplanten, bloemen, BBQ's, woonaccessoires dierenartikelen en tuinmeubelen.


                          Tuincentrum de Driesprong is het tuincentrum van Zoetermeer voor o.a. kamerplanten, bloemen, BBQ's, woonaccessoires dierenartikelen en tuinmeubelen.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28
                            Ik vind het assortiment behoorlijk tegen vallen eerlijk gezegd

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door yarno Bekijk bericht
                              Ik vind het assortiment behoorlijk tegen vallen eerlijk gezegd
                              Die gedachte deel ik met jou want ook ik vond het echt een "flut" assortiment, zeker als je het afzet tegen de voorgaande jaren. Te veel dure producten en naar mijn mening te weinig voor de man met de iets minder gevulde beurs.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                Helemaal mee eens! Normaal haalde ik hier toch wel een paar mooie dingen weg. Nu maar alles bestellen bij haokan!

                                Comment

                                Working...
                                X