Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De driesprong zoetermeer online

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RCL Bekijk bericht
    Hier stond ik donderdagochtend ook weer binnen 5 minuten buiten met mijn bestelling. Ze moesten nog wel even wakker worden want ze hadden in eerste instantie 1 pakje Orcs gepakt in plaats van 10. Dit werd uiteraard snel hersteld!
    Je zal mij niet horen zeggen dat er expres te weinig wordt meegegeven.
    Maar andersom lees ik de verhalen nooit: dat men 10 pakjes meekrijgt, terwijl er 1 besteld is...

    Persoonlijk kan ik tegen dergelijke nonchalance vrij slecht. Als je er thuis pas achter komt heb je vaak gewoon pech (=geld weg) .

    Comment


      Ophalen en uitleveren prima alleen de dame bij het checken was zeer nonchalant. Ik heb twee Delicious Thunders... ow er staat er maar 1 op de lijst... uhh 2=1 ?
      Toen had ze de hele lijst al helemaal afgevinkt terwijl er nog twee cakes in de tas zaten die ze helemaal niet had gezien. Mens ga er dan niet staan als het je niet interesseert.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Ook deze keer weer bij deze top zaak geweest had 4 bonen en was ook alweer binnen 20 min buiten dat was wel heerlijke hop dat ze dit jaar weer eens meer rubro/mania en magun en vuurwerktotaal en zena gaan verkopen hadden best veel van lesli vuurwerk

        Hoplijke komen ze dit jaar weer met freak actie hopelijk dan wel wat eerder in het jaar niet pas na september

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht

          Hoplijke komen ze dit jaar weer met freak actie hopelijk dan wel wat eerder in het jaar niet pas na september
          Dat zou inderdaad heel prettig zijn ja

          Comment


            Ik ben ook bekend met de verhalen/ervaringen van vorig jaar, al heb ik dat toen heel anders ervaren want ook toen stond ik binnen 10 minuten weer buiten. Ik kon toen direct mijn afhaalbon laten scannen en dat was vorige week niet anders. Er waren maar een paar mensen voor mij en er stonden zelfs 2 medewerkers om bonnen te scannen en 2 printers waar vervolgens de pakbonnen uitkomen voor de rapers. Personeel in overvloed en de bestellingen van wachtende liefhebbers verschenen echt in een record tempo op de toonbank.

            Vervolgens nog even de bestelling gecontroleerd en de Driesprong was bij mij 1 van de weinige winkels waar de bestelling bij uitgifte compleet was. Hulp bij het controleren werd vriendelijk aangeboden, maar dat was niet nodig, want dat doe ik liever zelf. Onder het genot van een warme choco naar de auto gelopen en zeer tevreden naar huis gegaan.

            Ook het rad was weer van de partij en de dame die erbij stond wist dat echt op een leuke manier te doen. Daarnaast zorgde dit ook voor wat meer reuring in de afgifteruimte en er werd dan ook gretig gebruik van gemaakt. Zo nu en dan stonden daar echt leuke cakes bij, die je dan kon 'winnen'.

            Wederom een zeer positieve ervaring bij de Driesprong en aan het eind van dit jaar zien ze mij daar zeker terug. Ik hoop dit jaar het aanbod van Magnum/Broekhoff wat groter te zien op de site en daarnaast hoop ik dat de Private Label producten zoals de Golden Sky Explosion, Wall of Color Blink, The Magician, Crazy Colours etc. weer terug keren.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Voor het eerst bij De Driesprong besteld in het voorjaar van 2020, daarna kwam een hoop ellende en heb ik heb eerste jaar de orders terug gehaald, omdat ik verder nog geen ervaring had met dit bedrijf. Tweede jaar de order laten staan toen bleek dat er nog een jaar een verbod werd afgekondigd.

              Bij het ophalen op 29 december 2023 was het één groot drama met ophalen. Losse verkoop was 's morgens al direct stil gelegd en wij stonden in de avond zeker 3 uur te wachten op ons Vuurwerk. Er bleek van alles mis met het transport te zijn dat vanuit de importeur veel te laat binnen kwam.
              Aantal producten konden ze echt niet meer vinden en daar hebben wij toen keurig vervangers voor gekregen.

              28 december 2023 o.a. Vuurwerk ophalen bij De Driesprong, want de prijzen en het assortiment spraken mij weer aan. Lekker rustig bij aankomst, strak georganiseerd, bon scannen, bakkie koffie erbij... Mijn zoon nog even aan het rad laten draaien voor vijf piek, uit het OP=OP rek nog een leuke cake gekocht.
              Na 15 minuten zag ik wel heel erg veel mensen vertrekken met enorme bestellingen die ook later binnen kwamen. Ben toen maar even gaan vragen waar mijn order bleef, en wat denk... order pleite :-)

              Twee man druk mee bezig geweest, heb in totaal 30 gewacht na binnen komt en kreeg als goedmaker nog een extra potje mee.
              Ondanks deze twee ervaringen besteld ik volgend jaar gewoon weer bij tuincentrum De Driesprong in Zoetermeer.

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	De Driesprong Vuurwerk 28-12-2023.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,8 KB
ID:	1604990
              De Kruitveteraan

              Comment

              Working...
              X