Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

\_niels_/ doet het nog één keer! [Sfeerverslag jaarwisseling 2022/2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Leest erg lekker weg. Super leuk om te lezen.
    En geniet van je wereldreis, ben benieuwd hoe je nu oud en nieuw gaat ervaren.

    Comment


      #17
      Control F op 'Update 2' en je vindt de laatste update Groetjes vanuit Spanje!

      Comment


        #18
        Top update weer Niels!

        Comment


          #19
          Getypt in nacht 20 van onze oversteek van de Atlantische Oceaan:

          Niet eerder ben ik zo blij geweest dat ik ooit blind heb leren typen als nu. Want terwijl ik dit laatste deel van het verhaal schrijf zit ik tijdens mijn nachtwacht buiten op onze boot naar de sterren te kijken. Te genieten van de grootsheid van nachtelijke oceaanlucht. Zoveel sterren als er vanavond te zien zijn heb ik nog nooit eerder gezien. Dat op zich maakt al dat ik mijn ogen graag op de lucht gericht houdt, maar er is nog een reden dat ik deze nacht graag richting het schier oneindige blijf turen. Het regent namelijk. Ja, je leest het goed, ik zit van de sterren te genieten terwijl het regent. Het regent echter geen waterdruppels, hier op 12 graden noorder- en 54 graden zuiderbreedte, midden op de Atlantische Oceaan. Het regent sterren. Een ware regen van vallende sterren verzorgt deze avond een spektakel zoals ik nog nooit eerder heb gezien. Klein, groot, sommige vanuit m'n ooghoek en sommige recht voor me in m'n gezichtsveld. Een enkele vallende ster is zo helder dat hij zich als een felgroene lichtkogel door de lucht verplaatst, een gloeiend gouden spoor achterlatend. Die zeldzaam mooie exemplaren doen me denken aan de evo showtails die ik afgelopen jaarwisseling in de show had zitten. Zittende onder dit prachtige natuurlijke spektakel, luisterende naar m'n vuurwerkafhaalplaylist, vloeien de woorden uit m'n vingers, via het bluetooth toetsenbord naar de notities op m'n telefoon. Een laatste aanvulling van het verhaal, getypt tijdens onze oversteek van de Atlantische Oceaan. Met nog zo'n 3,5 dag te varen tot onze bestemming: Tobago.

          Tot zover dus het verslag voor dit jaar. Een hele fijne jaarwisseling allemaal, ik hoop dat jullie ervan genieten! Wij zullen de jaarwisseling over een aantal dagen hoogstwaarschijnlijk doorbrengen op Trinidad. Wellicht dat ik nog wel even laat weten hoe dat was :-)

          Voor de volledigheid: Ctrl+F op 'laatste update' en je komt bij de laatste toevoeging uit.

          Comment


            #20
            Gaaf om weer te lezen en jullie nog een behouden vaart en hele fijne feestdagen
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Fijne feestdagen en een mooi uiteinde. Vuurwerk is niet nodig zo te lezen, geniet ervan!
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #22
                Mooi geschreven Niels! Je hebt dus al een vuurwerkshow van licht mogen aanschouwen als ik het zo lees. Gaaf hoor! Fijne feestdagen en geniet ervan! Behouden vaart.

                Comment


                  #23
                  Trouwens Niels, niet die lichtkogels afschieten he, die hebben nu een andere functie
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Beide verhalen zeer boeiend, leuk geschreven! Geniet ervan.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Trouwens Niels, niet die lichtkogels afschieten he, die hebben nu een andere functie
                      Owja, haha, zal er om denken

                      Comment


                        #26
                        Zo gaaf dit Niels en helemaal als je bedenkt waar je dat zit te schrijven.
                        Mooie dagen gewenst daar en bedankt voor het schrijven!

                        Comment


                          #27
                          Prachtig geschreven verhalen Niels. Ik werd helemaal meegenomen in de vuurwerkroes. Ben ook benieuwd hoe je de jaarwisseling in Caribisch gebied gaat beleven.

                          Comment

                          Working...
                          X