Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Haha! Je bent niet de enige. Ook ik was nogal enthousiast.

    Comment


      Ik ben dus niet de enige De omschrijving was ook '1.2, 200 shots assorted display box' incl het fimpje er van. heb er nog een foto van doorgestuurd naar iemand. Dan mag je er toch vanuit gaan dat je dit product ook besteld.

      Ik ga wel even mailen om de box te annuleren of een andere uit te kiezen. Hoop dat dit kan.

      Update: was geen enkel probleem om de bestelling aan te passen. Direct geregeld. Top zaak
      Laatst aangepast door Rooie; 25 December 2023, 14:30.

      Comment


        Een box die gemiddeld €250 kost, ga je in de laatste week van december echt niet voor €119 vinden

        Die nieuwe 1.2'' boxen zien er trouwens dik uit. Als ze volgend jaar weer tevoorschijn komen met een freak prijs zou ik die wel willen

        Comment


          Foutje kan gebeuren en jullie waren allemaal zo snel dat we er pas achter kwamen toen er al een aantal besteld waren. Wat Zemmer aangeeft was de prijs ook wel extreem goedkoop voor 200 sh 1.2".

          Voor specifieke vragen over je bestelling gelieve even naar jessyca(apenstaartje)staalbedrijfriezebos.nl te mailen.
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
            Een box die gemiddeld €250 kost, ga je in de laatste week van december echt niet voor €119 vinden

            Die nieuwe 1.2'' boxen zien er trouwens dik uit. Als ze volgend jaar weer tevoorschijn komen met een freak prijs zou ik die wel willen
            Haha jij zegt het. Ik shop hier al jaren en er zijn vaak last minute nog best wel hele leuke aanvullingen. Dus hou ze in de gaten

            Comment


              Het feit dat iedereen die box gelijk besteld ondanks dat de prijs wel erg laag is kunnen ze zien als een compliment Heb hier afgelopen jaren wel vaker mooie producten voor een goede prijs kunnen scoren dus het had nu ook zomaar gekund

              Comment


                Hahaha ik maakte ook de fout...en met dat ik bestelde dacht dit kan gewoon niet..
                Alsnog één van de andere twee 30mm boxen besteld...mooie bakken hoor!!
                Typisch Riezebos...op t laatste moment weer met een aantal unieke dingen aankomen...

                Comment


                  Die ene Extreme vind ik echt een beauty...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    Die ene Extreme vind ik echt een beauty...
                    Die is bij mij int winkelwagentje beland...

                    Comment


                      Super geregeld weer!! Er moest nog wat verekend worden dit stond allemaal netjes op de bon en was zo gebeurd, zaterdag nog een laatste bestelling ophalen...

                      Comment


                        Het was inderdaad werr top geregeld

                        Comment


                          Het zit er weer op! 3 dagen met het team vele klanten geholpen aan leuke spullen voor een mooie jaarwisseling. Goed om te lezen dat jullie ook tevreden zijn!
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            Gisteren hier geweest om wat spulletjes op te halen. Zoals altijd weer goed geregeld. Bedankt en tot volgend jaar
                            Attached Files
                            Laatst aangepast door Rooie; 31 December 2023, 15:01.

                            Comment

                            Working...
                            X