Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door PyroRJ Bekijk bericht
    Balen zeg!! Heb mn geld al terug...gaat toch weer jullie kant op want er moet wel een mooie 30mm bak voor in de plaats komen.

    Helaas loop ik dan wel de korting die ik op de willow had mis haha
    Morgen komen er nog 2 nieuwe 30 mm bakken op de site!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
      Morgen komen er nog 2 nieuwe 30 mm bakken op de site!
      Dan wacht ik die even af....hopelijk een beetje gunstig geprijsd

      Comment


        Hm zonde zeg. Is de temptation willow de enige waar geen vervanging voor komt?

        Comment


          Ik zie nu dat het afhaalmoment van de 28e vol is. Aangezien ik geld teruggestort heb gekregen wil ik graag een nieuwe bestelling plaatsen. Iemand enig idee ze dit kunnen samenvoegen om de 28e op te halen? ik ga er niet 2 x voor rijden.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
            Ik zie nu dat het afhaalmoment van de 28e vol is. Aangezien ik geld teruggestort heb gekregen wil ik graag een nieuwe bestelling plaatsen. Iemand enig idee ze dit kunnen samenvoegen om de 28e op te halen? ik ga er niet 2 x voor rijden.
            Je moet in het bestelsysteem even een ander moment kiezen maar in het opmerkingen venster graag even vermelden dat je een vervanger het geld hebt terug gekregen en je nieuwe bestelling daarvoor wil ophalen op je oorspronkelijke tijdsmoment bestelling.
            Dit dus wel even vermelden bij opmerkingen!
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
              Je moet in het bestelsysteem even een ander moment kiezen maar in het opmerkingen venster graag even vermelden dat je een vervanger het geld hebt terug gekregen en je nieuwe bestelling daarvoor wil ophalen op je oorspronkelijke tijdsmoment bestelling.
              Dit dus wel even vermelden bij opmerkingen!
              Thnx zojuist de bestelling gedaan, Is het nog handig hier na de kerst nog even achteraan te bellen?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
                Thnx zojuist de bestelling gedaan, Is het nog handig hier na de kerst nog even achteraan te bellen?
                Als het in de opmerkingen staat dat je de 28e een bestelling hebt is dat niet nodig.
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                  Als het in de opmerkingen staat dat je de 28e een bestelling hebt is dat niet nodig.
                  Bedankt stefan! Ik heb de opmerking erbij gezet zoals je zei, ik zie de opmerking niet terug op de bevestiging maar dat zal dan vast goed komen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                    Bericht namens Riezebos:

                    [ATTACH=CONFIG]78323[/ATTACH]
                    Jammer dat dit vanuit de importeur beloofd is. Hierdoor ervanuit gegaan dat ik hem alsnog binnenkreeg. Zuur voor Riezebos. Snap wel wat t heel lastig is voor Magnum, maar te snel beloftes doen is niet zo slim!

                    Tnx voor de communicatie hier!

                    Comment


                      Ze staan erop!



                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        Mooie unieke bakken, maar wat ik nog mooier vind is die 1.2 200 shots voor een schitterende prijs. Meteen meegepakt, mooi alternatief voor de temptation willow

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
                          Mooie unieke bakken, maar wat ik nog mooier vind is die 1.2 200 shots voor een schitterende prijs. Meteen meegepakt, mooi alternatief voor de temptation willow
                          Hier lijkt een verkeerde video bij te staan.. het product is denk ik een kleiner broertje van de 300 en 400 total display versie en niet de 1.2 versie. Maar ik vraag dat nog even na.

                          Betreft dit product

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                            Hier lijkt een verkeerde video bij te staan.. het product is denk ik een kleiner broertje van de 300 en 400 total display versie en niet de 1.2 versie. Maar ik vraag dat nog even na.

                            Betreft dit product

                            https://vuurwerkriezebos.nl/artikel/200-shots-display
                            Aii, dat meen je? Er stond 1.2 200 shots bij.

                            Edit: middels contact gehad en opgelost
                            Laatst aangepast door Peter333; 25 December 2023, 17:19.

                            Comment


                              Als je zoekt op het artikelnummer op de foto, dan kom je bij de Helsinki Skyscrapers uit. Wellicht is dit een omlabeling daarvan. Stond zelf ook ff te knipperen met de ogen haha

                              Comment


                                Haha ja shit, met die video van Rommetje erbij van de 1.2 200sh dacht ik maar 1 ding, direct bestellen. Iets te enthousiast

                                Comment

                                Working...
                                X