Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
    Aangezien ze nu al de website hebben gesloten lijkt het me dat hier rekening mee gehouden is. Ook worden de bestellingen compleet nagelopen. In die tijd kun je nog even die bon inleveren. Ik maak me er geen zorgen over. Het zal drukker zijn dan vorig jaar maar ik vertrouw erop dat alles goed geregeld is. Zoals alles bij goedkopervuurwerk.nl
    Dat denk ik ook, want anders besluit je niet om je voorverkoop stop te zetten terwijl er nog 9 zijn voordat de daadwerkelijke verkoop start. Er zijn een heleboel partijen die gewoon de winst willen pakken en chaos hebben op de verkoopdagen zelf.
    Wederom goede service lijkt me. Tot nu tot alleen maar positief over goedkopervuurwerk.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
      Is er wel ruimte voor de 1 kopen 2e gratis bon. Ik bedoel, is er gelegenheid om de bon in te leveren en wat uit te zoeken gezien de verwachte drukte?
      Vraag ik mij ook af. Deze bon is alleen geldig voor losse cakes toch ? Ik denk dat ik dan 2 stuks Fire flower neem. Mooi finale blok
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen. Men overziet goed hoe druk het gaat worden en verdeeld dit mijns inziens goed over de 3 verkoopdagen zodat alles voor ons freaks en voor Gerrit goed zal gaan verlopen.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Betekent dit ook dat je niks meer aan je reeds gedane bestelling kan toevoegen? Ik ga er wel vanuit, maar wellicht dat dit alleen voor nieuwe bestellingen/klanten geldt!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
            Betekent dit ook dat je niks meer aan je reeds gedane bestelling kan toevoegen? Ik ga er wel vanuit, maar wellicht dat dit alleen voor nieuwe bestellingen/klanten geldt!
            Helaas ook voor bijbestellingen....
            Na de sluiting van het aannemen van voorbestellingen op 29 decmeber, liepen 30 en 31 sneller vol dan verwacht.
            Verkopen is geen kunst, alles goed en soepel organiseren wel, wij geven prioriteit aan het laatste en daarom hebben we de webshop per direct gesloten.

            Natuurlijk is er genoeg leuks voor de bonnen actie bij afhalen...

            Iedereen die besteld heeft krijgt rond kerst een mail met een overzicht van alle orders ter controle en met tips voor een soepele gang van zaken tijdens het afhalen/uitleveren.

            Wij zijn er bijna klaar voor....
            Laatst aangepast door floren; 20 December 2011, 23:59. Reden: taal foutje

            Comment


              Nog even een vraag, je kan gewoon pinnen(betalen) in de winkel?
              VEILIGHEID EERST

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
                Nog even een vraag, je kan gewoon pinnen(betalen) in de winkel?
                Yes, pinapparaat is aanwezig!

                Comment


                  Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs. We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.
                  Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!

                  Update 22-12

                  Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:
                  1004 Pina Colada
                  1005 Sunrise
                  1050 Dream Candle
                  2003 Fantasy
                  2022 Craigie Hill
                  3008 Dream Works


                  Update 17-12:
                  Uitverkocht bij de leverancier:
                  2013 Gorgeus (Bonfire)
                  3004 Dream Catcher (Bonfire)

                  Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:
                  1014 Total Madnes (Bonfire)
                  2008 The Wave (Bonfire)
                  3009 Chinese Dreams (Bonfire)

                  15-12-2011:
                  Op dit moment uitverkocht bij de leveranciers:
                  Levensgenieters (Witte Tenten/Marijn)
                  Zware Jongens (Witte Tenten/Marijn)
                  Gedonder in een doos (Witte Tenten/Marijn)

                  Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:
                  Jorus Rampestamper (Witte Tenten/Marijn)

                  Comment


                    Ik hoor allerlei verhalen over een bon. Wat is dit voor bon?

                    Comment


                      Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs. We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.
                      Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!

                      update 23-12
                      Geheel niet leverbaar: Ram (Witte Tenten/Marijn)
                      Iedereen die deze bij ons besteld heeft krijgt een mail, je kan zelf een vervanger uitkiezen.


                      =======================================

                      Update 22-12

                      Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:
                      1004 Pina Colada
                      1005 Sunrise
                      1050 Dream Candle
                      2003 Fantasy
                      2022 Craigie Hill
                      3008 Dream Works


                      Update 17-12:
                      Uitverkocht bij de leverancier:
                      2013 Gorgeus (Bonfire)
                      3004 Dream Catcher (Bonfire)

                      Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:
                      1014 Total Madnes (Bonfire)
                      2008 The Wave (Bonfire)
                      3009 Chinese Dreams (Bonfire)

                      15-12-2011:
                      Op dit moment uitverkocht bij de leveranciers:
                      Levensgenieters (Witte Tenten/Marijn)
                      Zware Jongens (Witte Tenten/Marijn)
                      Gedonder in een doos (Witte Tenten/Marijn)

                      Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:
                      Jorus Rampestamper (Witte Tenten/Marijn)

                      Comment


                        Ik neem aan dat dit de laatse update was kwa artiekelen aangezien er geen bestellingen meer gedaan kunnen worden kan de voorraad ondertussen toch niet slinken?
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                          Ik neem aan dat dit de laatse update was kwa artiekelen aangezien er geen bestellingen meer gedaan kunnen worden kan de voorraad ondertussen toch niet slinken?
                          Gaat niet zozeer over artikelen bij ons (staan er ook tussen die we nooit in assortiment gehad hebben) maar over de voorraad bij de leveranciers:

                          "Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!"

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door floren Bekijk bericht
                            Gaat niet zozeer over artikelen bij ons (staan er ook tussen die we nooit in assortiment gehad hebben) maar over de voorraad bij de leveranciers:

                            "Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!"
                            Ah ok dus die lijst is niet specifiek voor 123 maar gewoon in zijn algemeenheid ?
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              Dat is spijtig, vooral van de Ram. Dat is namelijk een mooi dingetje!

                              Comment


                                Hoe zit het hier met parkeren, of hoef ik mij hier geen zorgen over te maken ?
                                Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                                Comment

                                Working...
                                X