Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door floren Bekijk bericht
    Nee op 1 artikel naar keuze zoals in die welkoms mail staat vermeld.
    Dat is het zelfde als het alternatief wat geboden is toch?
    ja klopt, foutje van mij... had het niet gelezen, 30% extra korting gekregen op een product naar keuze. top!

    Comment


      Ik vind het echt grappig om de voorraden van de Hoogmoed te zien! Het ene moment zijn er nog 31, kijk je 2 uurtjes later, zijn er nog maar 12! Iedereen moet en zal ze hebben!

      Zelf heb ik er ook maar 5 bijbesteld

      Comment


        Is het ook mogelijk om met de acount van goedkoper in te loggen op 123 ? Staan wat kleine sier artikelen op die ik zou willen bestellen.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
          Is het ook mogelijk om met de acount van goedkoper in te loggen op 123 ? Staan wat kleine sier artikelen op die ik zou willen bestellen.
          Nee, je moet op de 123 site even een andere account aanmaken.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
            Nee, je moet op de 123 site even een andere account aanmaken.
            Done, blijkt dat je voor 123 nog een acount nodig hebt maar bestelling kan wel bijgevoegd worden met je order van goedkopervw.nl Toppie.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              kan iemand mij vertellen van welk merk de XXL celebration cracker is ?
              En weet iemand eventueel of die de moeite waard is of dat je beter een andere kan kopen ?
              Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

              Comment


                Dit jaar weer besteld, geweldige service tot nu toe!!

                Net zoals vorig jaar, wil je iets veranderen? Mail Gerrit en het komt helemaal goed!

                Een heel klein min puntje is: dat ze niet ( voor mij dan ) de leukere producten van rubro hebben, zoals de Event box 4 season's, Event Cake 5 en de single shot ghost king. maar je kan niet alles hebben!!

                Ik Wens 123vuurwerk/Goedkopervuurwerk hele fijne voorverkoopdagen toe!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
                  Een heel klein min puntje is: Jammer dat ze niet ( voor mij dan ) de leuke producten van rubro hebben, zoals de Event box 4 season's, Event Cake 5 ... maar je kan niet alles hebben!!
                  1 van die 2, misschien wel beide, hebben ze zeker gehad. Maar waren maar heel kort te bestellen...

                  Overigens staan nu wel de Titanium Salute en Blue Thunder van Royal (Evo lijn) er op

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                    1 van die 2, misschien wel beide, hebben ze zeker gehad. Maar waren maar heel kort te bestellen...
                    Ja er zijn van die mensen die op dat moment 24/7 op die site zitten! Om alles voor je neus weg te kapen!!
                    Laatst aangepast door RIK777; 14 December 2011, 22:59.

                    Comment


                      Haha, ik voel met totaal niet aangesproken...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door 3fire3boy3 Bekijk bericht
                        kan iemand mij vertellen van welk merk de XXL celebration cracker is ?
                        En weet iemand eventueel of die de moeite waard is of dat je beter een andere kan kopen ?
                        Die zijn van Cafferata!!!

                        Kan je niet vertellen hoe ze zijn

                        Comment


                          Ja wat is dit nou weer. Denk je eindelijk je lijstje af te hebben, gaat goedkopervuurwerk.nl cakes van de evolution lijn verkopen

                          Zeg maar Jeroen!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RIK777 Bekijk bericht
                            Ja er zijn van die mensen die op dat moment 24/7 op die site zitten! Om alles voor je neus weg te kapen!!
                            Niet helemaal waar, als jij een mailtje had gestuurd op dat moment had je er vast wel één kunnen bestellen.

                            Daarnaast werd de voorraad heel snel weer werd bijgevuld wanneer hij op 0 stond, was gewoon een kwestie van vraag ''='' aanbod.

                            Het voordeel van de vroege kikkers ;)

                            Comment


                              Beste liefhebbers...

                              Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs.
                              We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.

                              Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!

                              Op dit moment uitverkocht bij de leveranciers:

                              15-12-2011:
                              Levensgenieters (Witte Tenten/Marijn)
                              Zware Jongens (Witte Tenten/Marijn)
                              Gedonder in een doos (Witte Tenten/Marijn)

                              Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:

                              15-12-2011:
                              Jorus Rampestamper (Witte Tenten/Marijn)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door floren Bekijk bericht
                                Beste liefhebbers...

                                Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs.
                                We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.

                                Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!

                                Op dit moment uitverkocht bij de leveranciers:

                                15-12-2011:
                                Levensgenieters (Witte Tenten/Marijn)
                                Zware Jongens (Witte Tenten/Marijn)
                                Gedonder in een doos (Witte Tenten/Marijn)

                                Artikelen die hard gaan maar nog wel beperkt aanwezig zijn:

                                15-12-2011:
                                Jorus Rampestamper (Witte Tenten/Marijn)
                                Netjes hoor! Ik maak uit dit bericht ook op dat we hier met echte klantenservice (en freaks) te maken hebben. Er wordt namelijk niet alleen naar zichzelf verwezen, maar naar je dealer i.p.v. we hebben nog wel een alternatief voor je. Want alternatieven zijn leuk, maar het vaak net niet.

                                Top service, ik ben tot nu toe blij dat ik dit jaar bij ze heb besteld.

                                Comment

                                Working...
                                X