Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
    zijn er nog meer mensen die vaak hier kijken of er al wat nieuws staat het is saai
    Nou ja er is aangegeven dat er pas na de 27ste wat bij zal gaan komen. Hopen dat er dan wat gebeurd wat naar het zin is.
    Groeten van Bram.

    Comment


      Dubbele post
      Groeten van Bram.

      Comment


        ik denk eerder na 5 okt na demo royal maar we wacht af
        en heel eerlijk ik wacht eerder op iets ouds dan iets nieuwes ha ha

        Comment


          Er zijn weer producten toegevoegd! En netjes mail gehad dat het product waar ik om gevraagd had is toegevoegd.
          Groeten van Bram.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Rolla78 Bekijk bericht
            Er zijn weer producten toegevoegd! En netjes mail gehad dat het product waar ik om gevraagd had is toegevoegd.
            netjes hoor voor mij zat er niets tussen nog

            Comment


              heeft er iemand ervaring met de 123 Sixty Four mischien een zelf gemaakte film ??

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                heeft er iemand ervaring met de 123 Sixty Four mischien een zelf gemaakte film ??

                Dankzij gietjo

                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                Dankzij Pyromaniac vuurwerk video's

                (Die laatste mag wel eens een stormaansteker kopen ;))

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pauls Bekijk bericht
                  http://www.youtube.com/watch?v=RmnrOucf3pU
                  Dankzij gietjo

                  Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

                  Dankzij Pyromaniac vuurwerk video's



                  (Die laatste mag wel eens een stormaansteker kopen ;))
                  bedankt voor de films ik denk dat deze er toch nog er even bij moet komen ha ha ha

                  Comment


                    Goedkopervuurwerk gaan jullie nog Zena verkopen?
                    En dan in het bijzonder de boxen.
                    VEILIGHEID EERST

                    Comment


                      4e en laaste besteling de deur uit is weer mooi voor dit jaar geweest MAAR ja zo actie die je nog wel eens krijg eind van het jaar ja ja kan maar zo iets zijn ha ha ha ha ha
                      bedant weer

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                        4e en laaste besteling de deur uit is weer mooi voor dit jaar geweest MAAR ja zo actie die je nog wel eens krijg eind van het jaar ja ja kan maar zo iets zijn ha ha ha ha ha
                        bedant weer
                        Tot het einde van het jaar! Wanneer kom je je vuurwerk afhalen?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pauls Bekijk bericht
                          Tot het einde van het jaar! Wanneer kom je je vuurwerk afhalen?
                          tussen 11 en 12 28 natuurlijk ik kan er toch verder niet mee doen nog zijn de enigste dagen waneer ik blij ben als het donker is ha ha ha

                          en ja heb de 64 bestelt bedankt

                          Comment


                            Ben wel benieuwd wanneer er nog producten worden toegevoegd. Weet niet of er iemand hier al iets over wil/kwijt kan ?
                            Heb ook 1,5 week geleden gemaild voor info maar nog niks terug.
                            (misschien wel beetje ongeduldig)
                            Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door 3fire3boy3 Bekijk bericht
                              Ben wel benieuwd wanneer er nog producten worden toegevoegd. Weet niet of er iemand hier al iets over wil/kwijt kan ?
                              Heb ook 1,5 week geleden gemaild voor info maar nog niks terug.
                              (misschien wel beetje ongeduldig)
                              27 e zijn er spullen van lesli toegevoegt hoor

                              Comment


                                Was me nog niet opgevallen.
                                Maar ben benieuwd of het hierbij blijft of niet, zou er bijv graag nog meer artikelen van vuurwerkvisie bij zien bijv.
                                Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                                Comment

                                Working...
                                X