Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    het is nog heel erg vroeg dat zeker, hebben nog alle tijd. alleen ik stoor me wel gewoon heel erg aan de arrogantie. heb zelf al eens een mail gestuurd en ken nog meer mensen die dit hebben gedaan, maar helaas geen reactie terug. hele simpele vragen. welke collectie kunnen we verwachten. waarom niet vast de collectie online als er alleen wat problemen zijn met email? dan kunnen we vast kijken, in de winkelwagen plaatsen etc.

    ik bestel al jaren hier, elk jaar perfecte service ongeachte de kortingen die ze geven, controleren ze de bestelling samen met je en lopen met je mee naar de auto. zou je niet snel verwachten met zulke kortingen. maar nu? wel de grote jongen willen uithangen maar geen reactie die je terug kan krijgen, worden verschillende dingen geroepen wanneer ze online gaan maar word keer op keer uitgesteld. En tuurlijk kan altijd gebeuren maar wees open! wat gaat er gebeuren? beantwoord de vragen ieder geval.

    ik had er ieder geval voor gekozen om me trouwe volgers warm te houden. want dat weet je gewoon. iedereen volgt de site elke dag en dat zou ik koesteren.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Toffee Bekijk bericht
      het is nog heel erg vroeg dat zeker, hebben nog alle tijd. alleen ik stoor me wel gewoon heel erg aan de arrogantie. heb zelf al eens een mail gestuurd en ken nog meer mensen die dit hebben gedaan, maar helaas geen reactie terug. hele simpele vragen. welke collectie kunnen we verwachten. waarom niet vast de collectie online als er alleen wat problemen zijn met email? dan kunnen we vast kijken, in de winkelwagen plaatsen etc.

      ik bestel al jaren hier, elk jaar perfecte service ongeachte de kortingen die ze geven, controleren ze de bestelling samen met je en lopen met je mee naar de auto. zou je niet snel verwachten met zulke kortingen. maar nu? wel de grote jongen willen uithangen maar geen reactie die je terug kan krijgen, worden verschillende dingen geroepen wanneer ze online gaan maar word keer op keer uitgesteld. En tuurlijk kan altijd gebeuren maar wees open! wat gaat er gebeuren? beantwoord de vragen ieder geval.

      ik had er ieder geval voor gekozen om me trouwe volgers warm te houden. want dat weet je gewoon. iedereen volgt de site elke dag en dat zou ik koesteren.

      ja ja ik kan niet anders en het met je eens zijn

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rolla78 Bekijk bericht
        M'n winkelwagen zit nog vol!
        hoe krijg je dat voor elkaar ?

        Comment


          Toch zou ik uit kijken met wat je zegt, je weet immers nooit of er iets aan de hand is.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
            Toch zou ik uit kijken met wat je zegt, je weet immers nooit of er iets aan de hand is.
            dat is wat ik bedoel meld dat dan gewoon. er zijn hier alleen maar potentiëlen kopers.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
              Toch zou ik uit kijken met wat je zegt, je weet immers nooit of er iets aan de hand is.
              klopt helmaal mee eens maar als je hier op zet van door prive redenen gaat het niet of weet ik het heb ik daar respect voor kan altijd iets gebeuren toch

              Comment


                gaat niet om een maar tientjes vuurwerk teminste bij mij niet
                de korting die ik krijg gebruik ik niet om goedkooper te kopem maar om meer

                Comment


                  Normaal hebben ze elk jaar geweldige acties, maar dit jaar is het verdacht stil. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit voor de lol doen. Maar goed ik weet het ook niet hoor. Ik snap jullie ook best, maar we mogen natuurlijk wel blij zijn dat ze uberhaupt acties houden, wat dat aangaat zijn wij freaks best verwend. Dat geld ook voor mijzelf.

                  Comment


                    tuurlijk zij wij verwend door de acties maar hun natuurlijk ook
                    maar gaat nu niet om de acties maar om het er om heen niets hooren

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
                      Normaal hebben ze elk jaar geweldige acties, maar dit jaar is het verdacht stil. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit voor de lol doen. Maar goed ik weet het ook niet hoor. Ik snap jullie ook best, maar we mogen natuurlijk wel blij zijn dat ze uberhaupt acties houden, wat dat aangaat zijn wij freaks best verwend. Dat geld ook voor mijzelf.


                      precies, heb ik ook rust mee als ze er voor kiezen om niet zo veel kortingen meer te doen. kan ook gewoon niet. volgend jaar verwacht ik nog minder en van de andere winkels ook. geen probleem. maar ga niet het grote jongentje uit hangen en vol blijven houden. even goede vrienden maar geef wel de keus om even te kijken of het gras groener is bij de buren.

                      Comment


                        zit niet anders op dan afwachten toch nog 108 dagen te gaan
                        was die verbouweing al klaar vorig jaar kan het me niet meer goed herrineren

                        Comment


                          dat is gek er zit in een keer leven in site.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                            hoe krijg je dat voor elkaar ?
                            De kans niet gehad om af te rekenen. Had een mail gestuurd met een vraag, geen antwoord op gekregen. Logisch als er een probleem is met de mail. Maar ja nu kan ik niet afrekenen........
                            Groeten van Bram.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Rolla78 Bekijk bericht
                              De kans niet gehad om af te rekenen. Had een mail gestuurd met een vraag, geen antwoord op gekregen. Logisch als er een probleem is met de mail. Maar ja nu kan ik niet afrekenen........
                              ik dacht al jij als enige wel toegang ha ha ha
                              je heb in iedergevan al wat bekeken en prijzen gezien
                              toen ik er op was was royal al weg

                              Comment


                                Nadat royal er gisteravond weer op stond is deze nu weer weg.... Maar ZEN staat er nu bij. Nog steeds geen prijzen en geen mogelijkheid om te bestellen...

                                Er word duidelijk wel aan gewerkt want ik heb nu ook mijn kortingscode in mijn account staan. Dit was mijn vraag die ik hun gemaild had..
                                Groeten van Bram.

                                Comment

                                Working...
                                X