Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goedkopervuurwerk is voor mij ook iets te veel geld. (Daarmee bedoel ik de 250 euro) Dus hopen dat 123vuurwerk snel open gaat! En dan zeker bestellen. Goede service, mooie producten! Al moet ik er op de fiets heen haha. (Uurtje fietsen dus valt mee:P)

    Theking

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Theking Bekijk bericht
      Goedkopervuurwerk is voor mij ook iets te veel geld. (Daarmee bedoel ik de 250 euro) Dus hopen dat 123vuurwerk snel open gaat! En dan zeker bestellen. Goede service, mooie producten! Al moet ik er op de fiets heen haha. (Uurtje fietsen dus valt mee:P)

      Theking
      Uur heen is nog wel te doen met lege handen. Maar hoe ga je dat doen terug? In een rugzak past niet zoveel hoor Of heb je een bakfiets?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Sh0ck Bekijk bericht
        Uur heen is nog wel te doen met lege handen. Maar hoe ga je dat doen terug? In een rugzak past niet zoveel hoor Of heb je een bakfiets?
        Ze werken altijd met lege kartonnen dus daar kan je er wel twee van achterop binden. Beetje improviseren .

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
          Ze werken altijd met lege kartonnen dus daar kan je er wel twee van achterop binden. Beetje improviseren .
          Heb je winterbanden eronder?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Sh0ck Bekijk bericht
            Uur heen is nog wel te doen met lege handen. Maar hoe ga je dat doen terug? In een rugzak past niet zoveel hoor Of heb je een bakfiets?
            Haha daar heb je wel een punt maar ik denk dat dat wel móet goedkomen. Zoveel heb ik nou ook weer niet en idd misschien kan ik wel een karton meekrijgen

            Comment


              De site is hartstikke dood jonguh!

              Comment


                zow :P , de laatste 3 fire surfers weggekaapt voor een spotprijsje

                maar ter zake :P , wat ik me eigen afvraag , kan ik na 15 ? november met mij persoonlijke korting met korting bij bestellen ?

                Gunner1001

                Comment


                  Ja dat was zeker een mooi prijsje. Heb er 2 dagen geleden nog 2 besteld.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
                    zow :P , de laatste 3 fire surfers weggekaapt voor een spotprijsje

                    maar ter zake :P , wat ik me eigen afvraag , kan ik na 15 ? november met mij persoonlijke korting met korting bij bestellen ?

                    Gunner1001
                    Ja dan kan je met korting blijven bestellen.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Voor de mensen die deze nog heeeeel graag zouden willen, er is weer een kartonnetje hoogmoedjes toegevoegd, heb er zelf nog 2 extra weggekaapt !!
                      075 zaantjee

                      Comment


                        Op 123 staan nu ook een aantal dingen van Cafferata waaronder 2 mines van Showtime en de Double Brocade King...

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                          Voor de mensen die deze nog heeeeel graag zouden willen, er is weer een kartonnetje hoogmoedjes toegevoegd, heb er zelf nog 2 extra weggekaapt !!
                          En uitverkocht!
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                            En uitverkocht!
                            Sorry, heb er ook 5

                            Comment


                              en nu zijn ze weer bijna op.
                              Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog veel producten aangevuld gaan worden
                              zoals de silver salute, tears of beauty, concerto rosso etc!!.
                              want de shop begine aardig leeg te raken kwa toppers vind ik zelf.
                              Gelukkig heb ik bijna alles wat ik hebben wou voor dit jaar al besteld .

                              sorry,, foute post, zie nu dat heeel veel artikelen weer bijgevuld zijn, met o.a de silver salute etc.
                              075 zaantjee

                              Comment


                                En K0enn, de 1 vind de silver salute een topper en de ander weer de daybrrrrrrreak of zo! Ik heb in totaal 8 verschillende bestellingen gedaan... kon niet kiezen dus elke keer er maar weer wat bij.... hehhe
                                Had ze een mailtje gestuurd met alle factuurnummers en kreeg vanochtend netjes een bedankje terug en werd er vermeld dat alles netjes bij elkaar gedaan zou worden.
                                Dit is de 3e keer dat ik haal bij hun en nog nooit problemen gehad.

                                Comment

                                Working...
                                X