Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    dit vind ik een hele goede gunner, hier zit ik ook met smart op te wachten overal!!
    075 zaantjee

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door gietjo Bekijk bericht
      Dan kom je toch met 2 auto's!!!
      helaas, niet iedereen heeft deze luxe.
      En ik zie mijn vader of broer helaas niet mee ophalen

      Alles zal dus met pas & meet werk moeten gaan
      Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
        Niet alleen het buurtassortiment is weg, alle Rubro producten op 4 na zijn weg!
        Komen deze nog terug of zijn ze defintief weg?
        Ik hoop dat ze terugkomen, want dan heb ik alles bij één dealer.
        De artikelen van Rubro die er nog nog staan verkopen we uit. Daarna zal Rubro niet meer aangevuld worden.
        Voor de goede orde: Alles wat besteld is leveren we dus gewoon uit.
        Iedereen die reeds besteld heeft is op de hoogte gebracht per mail.
        Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
          beste @ goedkoper vuurwerk.nl

          ik mis in het assortiment bij jullie de simpele fluitcakes van bijv. 300 shots ( noem een green glitter o.i.d. )

          gaat er nog zo een product binnen komen ? of zit dat er niet in ?

          Gunner1001
          Binnen de leveranciers die we hebben zie ik dit eigenlijk niet, of zie ik iets over het hoofd?
          Als het er is bij een van onze leveranciers dan hoor ik het graag.
          Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 123vuurwerk Bekijk bericht
            Binnen de leveranciers die we hebben zie ik dit eigenlijk niet, of zie ik iets over het hoofd?
            Als het er is bij een van onze leveranciers dan hoor ik het graag.
            Green Glitter, effe bij Beko informeren.
            De 300 schots fluitcake heeft bijna elke importeur.

            Succes.
            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

            Comment


              ik heb vwc eens doorgespit en kwam dit topic tegen=



              met name de rubro fluitcakes zijn iets om naar te kijken gezien jullie rubro willen gaan verkopen .
              en er zijn slechts 3 procuten van rubro momenteel op de site te zien .
              mooi artikel dus om je assortiment en je rubro collectie uit te breiden

              komen de cakes =


              Naam: 500sh fluted
              Importeur: Original NL
              Merk: Original
              Aantal schoten: 500 schoten
              Effect: Fluit en crackling
              Prijs: 30,00

              Naam: 250sh fluted
              Importeur: Original NL
              Merk: Original
              Aantal schoten: 250 schoten
              Effect: Fluit en crackling
              Prijs: 17,00

              Naam: Twist 'n shout
              Importeur: Lesli vuurwerk
              Merk: Overig
              Aantal schoten: 225 schoten
              Effect: Fluit met kleuren goud, rood en groen
              Prijs: 14,95


              Naam: Battle Stars
              Importeur: Rubro Vuurwerk
              Merk: Masterline
              Aantal schoten: 300 schoten
              Effect: 300 Mega raketten worden met harde crackling en veel lawaai het luchtruim in geschoten. Een waar mega spectakel.
              Prijs: 17,50



              Naam: Focus
              Importeur: Rubro Vuurwerk
              Merk: Masterline
              Aantal schoten: 105 schots
              Effect: 105 schots felle fluitcake met langdurige uitwerking
              Prijs: 7,95

              Naam: Air Warrior
              Importeur: Rubro Vuurwerk
              Merk: Gold Selection
              Aantal schoten: 300 schots
              Effect: 300 shots Whistling up with silver tail and Crackling
              Prijs: ...


              Naam: Firewall
              Importeur: Rubro Vuurwerk
              Merk: 1st Class
              Aantal schoten: 300 schots
              Effect: 300 shots maximaal geweld met silveren fluiters en zware crackling
              Prijs: 19,95


              Naam: Silver Storm Saturn Missile
              Importeur: Rubro Vuurwerk
              Merk: 1st Class
              Aantal schoten: 960 schots
              Effect: Deze 960 shots 500 grammer is pure waanzin! een oorverdovend lawaai met fluit en crackling doet de hele straat versteld staan. Deze topper met zilveren staarten, fluit en crackling is niet te stoppen
              Prijs: 49,95

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
                met name de rubro fluitcakes zijn iets om naar te kijken gezien jullie rubro willen gaan verkopen .
                Oorspronkelijk geplaatst door 123vuurwerk Bekijk bericht
                De artikelen van Rubro die er nog nog staan verkopen we uit. Daarna zal Rubro niet meer aangevuld worden.
                See for yourself :P
                Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                Comment


                  probeer dan maar green glitter toppertje voor weinig centen

                  Comment


                    Ik hield ook nooit van fluit cakes tot ik de green glitter tegen kwam.

                    Eindelijk waar voor je geld!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door 123vuurwerk Bekijk bericht
                      De artikelen van Rubro die er nog nog staan verkopen we uit. Daarna zal Rubro niet meer aangevuld worden.
                      Voor de goede orde: Alles wat besteld is leveren we dus gewoon uit.
                      Iedereen die reeds besteld heeft is op de hoogte gebracht per mail.
                      Ik vind dit heel grappig.

                      Eerst verschuilen achter; Wij hanteren de advies prijs van de importeur -> geven daar korting op. Er dus niet voor uit komen dat je onder druk word gezet mbt je verkoop prijs. Maar vervolgens wel rubro uit je assortiment kicken. Had dan meteen gecommuniceert; wij zijn onder druk gezet. Na deze partij trappen we rubro uit de collectie.

                      Denk aan de lange termijn en wees eerlijk richting je klanten. Dan heeft de consument begrip voor de situatie ipv. dat deze zich voor de gek gehouden voelt.

                      Groetjes,
                      8inches

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                        helaas, niet iedereen heeft deze luxe.
                        En ik zie mijn vader of broer helaas niet mee ophalen

                        Alles zal dus met pas & meet werk moeten gaan
                        Ik ben benieuwd.

                        Comment


                          Hoe idioot druk gaat het worden met afhalen?

                          is er enige wacht garantie? of een max? De prijzen zijn absurd en als iedereen uit zuid holland/utrecht/brabant/gelderland hier zijn vuurwerk gaat bestellen wordt het ook absurd druk?

                          Daarnaast blijf ik altijd sceptisch tegenover zulke aanbieding site's. Waarom nu zulke prijzen? Heeft totaal geen toegevoegde waarde, alleen dat er nu op dit moment al een geld stroom op gang komt? En het nut daarvan?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                            Hoe idioot druk gaat het worden met afhalen?

                            is er enige wacht garantie? of een max? De prijzen zijn absurd en als iedereen uit zuid holland/utrecht/brabant/gelderland hier zijn vuurwerk gaat bestellen wordt het ook absurd druk?

                            Daarnaast blijf ik altijd sceptisch tegenover zulke aanbieding site's. Waarom nu zulke prijzen? Heeft totaal geen toegevoegde waarde, alleen dat er nu op dit moment al een geld stroom op gang komt? En het nut daarvan?
                            - Zekerheid dat freaks aankopen doen (dus met name grote hoeveelheden)
                            - Gerichte inkopen voor de dealer (kan op het voorgaande vroeg inspelen)
                            - Reclame/ betrokkenheid, kan je nooit vroeg genoeg mee beginnen
                            - Meer rente inkomsten ('t geld staat immers eerder op de bank)

                            Om er even een paar op te noemen.

                            En wees dit soort bedrijven eerder dankbaar dat ze met zulke aanbiedingen komen. (is het ooit goed!?)

                            Comment


                              Je vergeet dat freaks nu veel minder kopen op de momenten dat het vuurwerk veel meer geld opbrengt.

                              Als ik nu 1k€ zou bestden ga ik 5 December echt geen ruk meer aanschaffen.

                              Nu maken ze met zulke kortingen misschien 100€ profit? (Hyphothetisch obv.) 3 maanden rente erbij 110€?

                              Als ze de helft van de kortingen geven eind november/begin december, wat voor vele nog steeds vroeg is maken ze 200€ op 1k profit (even in vergelijking met) en nog 5€ rente...

                              Dan hoef je dus maar de helft van de freaks te trekken die je nu aantrekt om hetzelfde op te halen... En er zijn producten met 50% korting volgens?

                              Zakelijk gezien ziet het er idioot uit en daarom kan ik mijn vinger er niet op leggen. Reclame en betrokkenheid zijn veel goedkoper te halen en later meer rewards.

                              En dit soort acties dankbaar zijn? Volgens mij is dit short term thinking, kan ik jou en vele freaks met jou niet kwalijk nemen maar zulke onzin killt gewoon de concurrentie..

                              Wat blijkt als dit werkt? En dat bij de concurrent ineens de omzet daalt.. 123 doet het nog 3 jaar en wat blijkt de concurrentie kan niet meer meedoen en moet de zaak sluit.. Wat gaat er nu gebeuren? Juist 123 krijgt het monopoly, aangezien niemand kan ''winnen'' van ze.. En dan BOEM dag allemaal we zitten avst aan 123vuurwerk.nl ...

                              Kortingen zijn goed maar deze zijn er met een andere reden en gaat danwel kan heel veel omver gooien.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                                Je vergeet dat freaks nu veel minder kopen op de momenten dat het vuurwerk veel meer geld opbrengt.

                                Als ik nu 1k€ zou bestden ga ik 5 December echt geen ruk meer aanschaffen.

                                Nu maken ze met zulke kortingen misschien 100€ profit? (Hyphothetisch obv.) 3 maanden rente erbij 110€?

                                Als ze de helft van de kortingen geven eind november/begin december, wat voor vele nog steeds vroeg is maken ze 200€ op 1k profit (even in vergelijking met) en nog 5€ rente...

                                Dan hoef je dus maar de helft van de freaks te trekken die je nu aantrekt om hetzelfde op te halen... En er zijn producten met 50% korting volgens?

                                Zakelijk gezien ziet het er idioot uit en daarom kan ik mijn vinger er niet op leggen. Reclame en betrokkenheid zijn veel goedkoper te halen en later meer rewards.

                                En dit soort acties dankbaar zijn? Volgens mij is dit short term thinking, kan ik jou en vele freaks met jou niet kwalijk nemen maar zulke onzin killt gewoon de concurrentie..

                                Wat blijkt als dit werkt? En dat bij de concurrent ineens de omzet daalt.. 123 doet het nog 3 jaar en wat blijkt de concurrentie kan niet meer meedoen en moet de zaak sluit.. Wat gaat er nu gebeuren? Juist 123 krijgt het monopoly, aangezien niemand kan ''winnen'' van ze.. En dan BOEM dag allemaal we zitten avst aan 123vuurwerk.nl ...

                                Kortingen zijn goed maar deze zijn er met een andere reden en gaat danwel kan heel veel omver gooien.
                                Tsjongejonge wat denk jij moeilijk zeg.

                                Voorgaande jaren gaven ze ook kortingsacties van rond de 30% op het gehele assortiment, alleen lag de orderdatum een heel stuk later. En aangezien ze dit jaar toch ongeveer dezelfde korting hanteren kan je de producten beter eerder aanbieden zodat je geld eerder op je rekening hebt staan.

                                Daarbij komt nog dat er bepaalde acties al in juni zijn ingegaan, wat wil zeggen dat veel mensen als een order hebben staan. Op dat moment lag het minimale orderbdrag lager(op 100 euries) Veel mensen zullen nu nog steeds aankopen doen en leuke (dag)acties meepikken aangezien ze de 100 euro al benut hebben en verder niet meer aan minimale aankoopbedragen vastzitten. Ofwel, er zal nu juist meer gekocht worden verspreid over een grotere periode omdat o.a. veel mensen al (kleinere)aankopen hebben gedaan.

                                Comment

                                Working...
                                X