Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wat een warm welkom hoor.. jeetje, welke winkelier praat zo tegen de klanten? Vind het maar een beetje vreemd. Ik hoop eerlijk gezegt met uitspraken van 'koop maar lekker ergens anders' dat de meerderheid dat ook gaat doen. Nooit gehoord van klant is koning? Dat zijn wel de basis dingen die je leert als ondernemer van zo'n zaak. Okee, er is niks mis met de korting en het assortiment dat vind ik echt super. Maar reageer alsjeblieft proffecioneel, dat lijk me wel het beste.
    Sorry voor de onduidelijkheid, maar zo praten we inderdaad niet tegen klanten. Mijn reactie was naar aanleiding van een aantal berichten hiervoor (zie hieronder) en daar ook aan geadresseerd.
    De cynische toon daarvan en de suggesties daarin schoten me even in het verkeerde keelgat. En dan krijg je zo een reactie. Die is inderdaad misschien een beetje cynisch en niet helemaal professioneel, maar ik ben het wel even kwijt!
    Zeker op het moment dat er gezegd wordt 'maar naaien je wel waar je bij staat' ben ik er wel klaar mee! Zulke opmerkingen pik ik gewoon niet, van niemand niet. (ook niet van een klant, ook al is die bij ons wel koning) Vandaar deze reactie op deze manier.

    Wat mij betreft gaan we weer over tot de orde van de dag en het over vuurwerk hebben! Das pas leuk!

    En ga ik er hier verder niet meer op in. Als iemand vragen hierover heeft beantwoord ik die natuurlijk wel graag via pm of mail.

    Met vriendelijke groet
    Gerrit Schmieman
    goedkopervuurwerk.nl

    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat jullie het buurtassortiment wel erg goedkoop aanbieden zeg! Vooral vanwege het feit dat de adviesprijs 130 bedraagt, poe poe, wat een aanbieding zeg! Waar je hem ergens anders voor 94 kan krijgen zonder korting.Volgens mij klopt er iets niet met de korting/adviesprijs
    Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    4 seasons, 160 euro en dan met ''korting'' 120 euro.
    En dan met koeienletterS, KORTING: €40,- Ffft Jullie konden beter cafferata nemen zeg!
    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Nee, dit is het beste, want zo verdienen ze er ook nog gigantisch aan lol. Ook al hebben ze korting erbij. XD
    Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    En dan gaat iedereen naar lopik omdat ze een mooi assortiment met enorme korting hebben van maarliefst 20 tot 50 procent! OP = OP hoor!
    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Wees blij? Wuhaha, ik moet blij zijn met kortingen die geeneens kortingen zijn? Als Wim zegt dat de prijs op 94.50 blijft hangen en er vervolgens een winkel er 130.00 van maakt, dan is de korting maar een beetje misleidend. De adviesprijzen mag je zelf aangeven zegt Rubro, dan ga je toch niet doen alsof je een korting van %40 krijgt, met een veel hogere adviesprijs?
    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Nee, ze doen helemaal niets verkeerd, maar naaien je wel waar je bij staat.
    Een korting is bedoeld om geld te besparen, nu bespaar je inderdaad geld.
    Maar als je bij een andere winkelier haalt, dan heb je hetzelfde pakket zonder korting voor hetzelfde bedrag.
    Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

    Comment


      Nou, dan zal ik mijn mond maar houden betreft deze zaak.
      Ik wil best ingaan op de rest, maar dan haal ik weer alles naar boven, wat niet de bedoeling is.
      Succes met de zaak in ieder geval.
      Het leven is een feest!

      Comment


        Ik wil er nog 1 ding over zeggen:

        Kijk eens naar de rest van het assortiment, dat zijn allemaal de prijzen die hier ook als richtprijs worden genoemd... En daar krijg je dus ook gewoon dikke korting op.

        Maargoed, zoals gezegd blijf maar lekker weg als het je niet bevalt. Hoef ik minder in de rij te staan die er toch al niet is, terwijl alle bestellingen netjes worden gecontroleerd. Dat heb ik bij andere zaken wel eens anders meegemaakt... En nee ik werk niet bij 123, maar koop er wel genoeg
        Laatst aangepast door Rocketfreak; 6 October 2011, 10:00. Reden: ondanks dat verandert in terwijl

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pauls Bekijk bericht
          "Vooral vanwege het feit dat de adviesprijs 130 bedraagt, poe poe, wat een aanbieding zeg!"
          "maar naaien je wel waar je bij staat."

          Welke klant praat zo tegen een winkelier? Overigens stonden er ook andere posts die verwijdert zijn die ook een dergelijke strekking hadden.

          Wees blij met de korting die je krijgt, als je klachten hebt over de adviesprijs; stuur een mail naar de leverancier.

          Als je geen zin hebt in de kortingen of van mening bent dat je genaaid wordt, ga dan ergens anders heen. Vele andere zijn wel blij met de kortingen die geboden worden.
          Ik neem aan dat je algemeen praat want ik zeg toch duidelijk dat ik blij ben met de korting.


          En welke klant praat zo tegen een winkelier? Dit is niks vergeleken hoe het in het dagelijks leven gaat. Als je daar niet tegen bestendig bent, dan moet je dit soort beroepen niet gaan doen. Zelfde geld met leraren die een klas niet kunnen hendelen: dan ben je niet geschikt!


          De korting is goed. Zeker te weten. Maar dit is toch duidelijk onproffessioneel, en dat moet je zeker wel verwachten van een winkelier dat ie dat een beetje heeft. Als je dat van een klant verwacht, dan is dat zeker vreemd.



          Niks tegen de zaak zelf etc, vind alleen het bericht niet echt uitnodigend tegenover de mensen.



          Edit: Goed dat je nog goed terug reageerd. Had je bericht even niet gelezen , vandaar deze edit. Ik snap dat emoties kunnen meespelen in bepaalde gevallen. Je probeerd iets goeds te doen en dan loopt het uit de hand om iets kleins. Zoals ik al zei: Het ging mij even niet om de discussie zelf, maar op de manier hoe je bericht gepresenteerd werd. Voor de rest ben ik zeker nog wel van plan langs jullie zaak te gaan aangezien ik daar niet zo ver vanaf woon. @123vuurwerk

          Comment


            Mischien worden we verwend geraakt door alle kortingen? Waneer een winkel ineens een wat minder korting geeft op een bepaald product is het meteen naaierij etc. beetje krom VIND ik. Ik heb nimmer zulke goede service ervaren bij een vuurwerk winkel als 123 en dan zetten ze een keer een prijs neer bij het buuurt ass. en dat deugt de zaak ineens niet meer volgends sommigen...
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Wat een warm welkom hoor.. jeetje, welke winkelier praat zo tegen de klanten?

              Vind het maar een beetje vreemd. Ik hoop eerlijk gezegt met uitspraken van 'koop maar lekker ergens anders' dat de meerderheid dat ook gaat doen.


              Nooit gehoord van klant is koning? Dat zijn wel de basis dingen die je leert als ondernemer van zo'n zaak. Okee, er is niks mis met de korting en het assortiment dat vind ik echt super. Maar reageer alsjeblieft proffecioneel, dat lijk me wel het beste.
              3 bedankjes voor deze post? Onbegrijpelijk.

              Aan al die negatieve posts over 123vuurwerk: ga maar mooi ergens anders je frustraties uiten. Maar dat dat alsjeblieft niet tegenover deze winkel!

              De eerste reactie van 123vuurwerk vind ik volkomen normaal in onze samenleving. De klant blijft koning tot een bepaalde hoogte. Er zijn genoeg klanten en dat er nu een natuurlijke reactie wordt gegeven op een stel pubers die commentaar lopen te leveren doet niets af aan de klantvriendelijkheid van 123vuurwerk.

              Deze reacties komen (hoogstwaarschijnlijk) van mensen die vorig jaar niet bij 123vuurwerk gekocht hebben/te laat waren. Nu er na de geweldige kortingen een nieuwe geweldige lijn zonder korting wordt aangeboden, begrijp die zin goed, is men gepikeerd.

              Comment


                Negatieve reclame is uiteindelijk ook reclame, 2 pages erbij in 2 uur tijd.... zo zie je maar weer...

                Anyway als je iets te duur vind laat je het toch gewoon lekker liggen. Uiteindelijk zijn er altijd nog zat alternatieven met een lekkere korting. Denk dat het assortiment van 123 genoeg biedt om je gehele collectie aan te schaffen. Veel beter als bij deze zaak zul je het niet treffen. Spreek nu uit 2 jaar ervaring, top service.

                Maargoed denk dat iedereen zijn punt nu wel heeft gemaakt. Uiteindelijk komt het erop neer dat je van een mug dus echt een olifant kunt maken..

                Comment


                  ik snap niet dat sommige zo reageren. wees blij dat je nog korting krijgt... dat hoeven ze niet te geven en ze hebben een groot assortiment dus dan kan bijv. de prijs van een pakket omhoog gaan maar met korting is dit nog prima te betalen. en ja als je dat niet leuk vind dat de prijzen omhoog gaan dan ga je maar naar een andere winkel (en betaal je uiteindelijk meer) en is er meer over voor mij in lopik!

                  Comment


                    Och, het is maar één buurt assortiment. Er zijn gelukkig nog zat andere dingen te koop voor dat geld. Kom op, niet zeuren... je moet het positief zien. Wanneer je die assortiment niet koopt heb je

                    A) Een groter budget voor iets anders
                    B) Is het kiezen wellicht iets makkelijker geworden.

                    Grtz

                    Comment


                      Nou ik ben super blij met de acties. vandaag nog het een en ander bij besteld:

                      6x Gloriuss
                      1x secret saluut
                      1x hypnotised
                      1x tears of beauty
                      2x hoogmooed

                      het lijstje blijft groeien bijna klaar voor dit jaar
                      075 zaantjee

                      Comment


                        Ik heb helemaal niets tegen 123vuurwerk te Lopik, laat dat duidelijk zijn.
                        Ik had zelfs nog in gedachten om er te bestellen.
                        Ook heb ik respect voor de kortingen die ze geven.
                        Daarna, ik heb gewoon een mening over iets wat soms erg duidelijk over komt.
                        Maar, excuses voor mijn woorden.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          Moet eerlijk zeggen dat ze best leuke prijzen hebben.
                          Ik zelf wacht liever nog even op wat de rest gaat doen.

                          Kan het toch niet laten een adviesprijs is voor winkels
                          die een kleine bunker hebben een must, dan moet je meer winst
                          uit je produkten halen.
                          Is de adviesprijs lager zullen deze winkels een probleem hebben.
                          Hou er wel rekening mee dat wij freaks maar een fractie van het totaal zijn.
                          Daarom wees blij als er winkels zijn die de risico's [steenbergen]en de moeite
                          nemen om iets voor de freaks te doen.
                          Dit is echter mijn mening en hier mag je het mee oneens zijn.

                          Comment


                            Een hoop gedoe om weinig.
                            Vindt je het te duur koop dan je assortimentje bij de buren...
                            We mogen blij zijn dat er winkels zijn die kortingen geven.
                            Dus loop niet allemaal zo te azijnzeiken en wees blij met de kortingen die je WEL kan krijgen!
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              Alles doorgelezen. Ik zag een week geleden al die prijzen die Gerrit hanteert op de producten waar mensen over klagen. Hey de azijnzeikers kwamen er vandaag pas achter. Geeft mij al aan dat het toch geen klanten van 123vuurwerk zijn die lopen te klagen.

                              Ik zelf persoonlijk vind het ronduit onbeschoft hoe een winkelier wordt neergezet, die alles voor ons doet. Een nieuwe leverancier erbij? Geen probleem, hij doet het. Het is niet voor niets dat 123vuurwerk uit beste uit de bus is gekomen in de regio Utrecht. In de tussenstand staan ze een paar puntjes achter op de Rijswijkse voor de landelijke. Is het dan echt zo slecht daar?

                              Gelukkig staat Gerrit met zijn beiden benen op de grond en kunnen wij nog steeds genieten van het mooie assortiment en de prima kortingen.

                              Voordat we weer een azijnzeiker krijgen: nee ik werk er niet, ben gewoon al jaren een tevreden klant.

                              Comment


                                Nou jongens nu weer gewoon over Vuurwerk ouwehoeren hoor. Dit zet echt geen zoden aan de dijk. Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Dus ook om zijn vuurwerk te bestellen, cq kopen waar hij wil.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X