Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Gh0st03 Bekijk bericht
    Alleen bij de vuurwerperdoos orders wordt het samengevoegd is mij verteld. De reguliere site is het gewoon je blok waarin ie staat. Correct me if i'm wrong!
    Goedenavond

    Dat heb je helemaal goed gezegt, bij vpd worden de bestellingen samen gevoegd, bij de reguliere webshop niet.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

    Comment


      UPDATE !!!!! UPDATE !!!!! UPDATE !!!!!

      Beste members freaks

      Vanaf nu exclusief bij ons tijdelijk weer verkrijgbaar ( ALLEEN IN NIJVERDAL
      Tijdelijk terug van weg geweest.......

      DE VUURWERKMANIA MEGA 6 STAR ASSORTED.

      JA JA je leest het goed tijdelijk bij ons weer verkrijgbaar.

      Let wel op , hij is alleen online te bestellen in de webshop van nijverdal en echt OP = OP.

      Met vriendelijke groet

      Team valk vuurwerk

      Comment


        Besteld! Thanks
        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

        Comment


          Ik lees dat de platinum sensation helaas is afgekeurd. krijg ik hier vanzelf mail over of word dat bij ophalen geregeld?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
            Ik lees dat de platinum sensation helaas is afgekeurd. krijg ik hier vanzelf mail over of word dat bij ophalen geregeld?
            Hier exact dezelfde vraag? Of hebben jullie een omlabeling die wel geleverd word

            Comment


              Als ik nu nog in Nijverdal de VALK BUNGA SUPER 5-19 XL bestel (dus met de 5 verschillende kleuren cakes) krijg ik dan ook alle 5 de kleuren of krijg ik dan alleen de 2 kleuren die los beschikbaar zijn op de site (goud en groen)? Dus bijv. 2x goud en 3x groen of gewoon alle kleuren 1x...
              Laatst aangepast door Gh0st03; 25 December 2023, 16:02.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gh0st03 Bekijk bericht
                Als ik nu nog in Nijverdal de VALK BUNGA SUPER 5-19 XL bestel (dus met de 5 verschillende kleuren cakes) krijg ik dan ook alle 5 de kleuren of krijg ik dan alleen de 2 kleuren die los beschikbaar zijn op de site (goud en groen)? Dus bijv. 2x goud en 3x groen of gewoon alle kleuren 1x...

                Goedenmiddag

                Nee als je de bunga 5/19 besteld dan krijg je ook de 5x19 ( dus de set met 5 verschillende.

                Met vriendelijke groet

                Team valk vuurwerk

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
                  Goedenmiddag

                  Nee als je de bunga 5/19 besteld dan krijg je ook de 5x19 ( dus de set met 5 verschillende.

                  Met vriendelijke groet

                  Team valk vuurwerk
                  Bedankt voor de info, Subaru!

                  Wens jullie fijne dagen en veel succes met de verkoop!

                  Comment


                    Ik wil toch weer een shout out doen naar Valk Vuurwerk. Het was ook dit jaar weer top geregeld, bestelling 100% gekregen zoals ik hem besteld had, en in Geesteren liep het ook als een zonnetje. Als ik nu om heen een boel vuurwerkwinkels ziet harken en prutsen is het ook wel eens goed om de positieve eruit te lichten.

                    Comment


                      Top geregeld inderdaad. Gister rond uur of 8 op locatie en alles stond al klaar. Tot volgend jaar!

                      Comment

                      Working...
                      X