Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ellooow Bekijk bericht
    Ik ben inmiddels weer thuis van mijn jaarlijkse retourtje Nijverdal (9e jaar op rij alweer!).

    De bestelling klopte, alleen de Valk Big 19 als gratis vuurwerk was op, daarvoor in de plaats Nitro 6 Assorted meegekregen, prima opgelost dus.

    Met zo'n vuurwerkwinkel in de buurt met een groot assortiment en leuke kortingen als je op het juiste moment bestelt, hoef ik niet eens naar Duitsland...

    Jongens en meiden weer bedankt voor de service en tot volgend jaar!
    Blijf dat wel vreemd vinden ja dat ze die Big Valks als gratis erbij doen gezien er altijd een stormloop naar is bij vuurwerk per doos. Misschien eens een keer tijd voor wat leuke 500 grammers.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
      Dat klopt denk er iets mis is gegaan bij het vullen van de doosjes .
      Je mag hem komen omruilen geen probleem vraag even naar mij en het word geregeld .

      Met vriendelijke groet

      Team valk vuurwerk
      Bedankt, maar het is een aardig eindje rijden.
      Nu vind ik het niet heel erg dat er twee keer de salvo cake in zit maar ze hebben ook geen reservelont? Eigenlijk krijg je dus 3 losse cakes ipv een box?

      Comment


        Ik had het zelfde, met een beetje creatief knutselwerk is het wel te doen. Echter nu dus wel de verkeerde cakes in de start geplaatst ipv het einde.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
          Goedenavond

          De bird of prey assortiment en de nitro zijn 2 verschillende lijnen met dezelfde cakes in het assortiment.

          Met vriendelijke groet

          Team valk vuurwerk
          Is het nu Birds of Pray of Prey? Op de doos staat pray maar volgens mij moet het prey zijn.
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            Was naast de bestelling van vpd ook bij de normale winkel, alles tiptop in orde alleen als vervanger van de fallout de red dawn meegekregen nooot verdiept in broekhoff dus het was wel een domper toen ik zag hoe slecht die waren maar ach, het mag de pret niet drukken. Top service weer goed geregeld!
            Kooien knippen is mijn hobby!

            Comment


              Het was vanochtend (weer) goed geregeld. Ik was er rond 06:50, er stond één klant voor me. Ze hadden de boxen snel gepakt (iemand roept de naam, de werknemers rennen af en aan ;)).

              Ik had een bestelling staat voor tussen 06:30 en 07:00 en 07:30 en 08:00. In één keer meenemen was geen probleem, met tien minuten was ik weer weg!

              Er waren lui na mij die een busje volgooiden met een vracht vuurwerk. Ik zei nog: 'Baas boven baas!'

              Kortom: in mijn geval liep alles weer goed!

              Comment


                30 december was de dag om mijn bestellingen af te halen.
                Alles was uitstekend geregeld.
                Met dank aan de Valk crew.
                Bedankt ook voor de geweldige service.
                Ik wil speciaal Marcel bedanken voor de het gebodene als compensatie voor de niet leverbare Escape from hell.
                De gehele Valk crew wens ik een gezond en fantastisch 2020.

                Comment


                  Ook afgelopen jaarwisseling weer mijn vuurwerk hier gehaald. Het verliep dit jaar vrij soepel ondanks de lange wachtrij in de 'gewone afhaalwinkel'.

                  Ik blijf hier trouw terug komen want deze prijzen krijg je zelden ergens anders. wat ik nog wel elk jaar mis is een koffie tentje ;)
                  een kopje koffie en een koek voor een € 1,- en krijgt nog meer vorlijke gezichten denk ik.

                  Comment


                    28e opgehaald rond 07:00u, en uiteraard buiten gekeken of alles klopte, en ja hoor. er miste weer het 1 en ander. de kilo knaller zat er niet bij en 4 doosjes ball python.
                    bij mn maat was het nog erger, die miste serieus maar liefst 8 producten.
                    waarom wordt dit stelselmatig gedaan?
                    niet iedereen heeft zin om buiten de zakken open te trekken om te kijken of de bestelling klopt.
                    kassa voor valk.
                    ik vind dit echt niet kunnen.
                    toch blijf ik komen maar alsjeblieft DOE DIT SOORT FRATSEN TOCH EENS NIET MEER.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                      28e opgehaald rond 07:00u, en uiteraard buiten gekeken of alles klopte, en ja hoor. er miste weer het 1 en ander. de kilo knaller zat er niet bij en 4 doosjes ball python.
                      bij mn maat was het nog erger, die miste serieus maar liefst 8 producten.
                      waarom wordt dit stelselmatig gedaan?
                      niet iedereen heeft zin om buiten de zakken open te trekken om te kijken of de bestelling klopt.
                      kassa voor valk.
                      ik vind dit echt niet kunnen.
                      toch blijf ik komen maar alsjeblieft DOE DIT SOORT FRATSEN TOCH EENS NIET MEER.
                      Is al jaren zo, lijkt wel of ze het gewoon blijven proberen, het word ook wel opgelost als je het aangeeft, maar zou idd niet moeten zo, gebeurd wel heel erg vaak, ook zelf gehad toen ik daar eens besteld had

                      Comment


                        Veel winkels bezocht en bij deze verliep het voor mij wel heel soepel. Communicatie op het forum was zeker wel aanwezig, maar vaak kon ik er op de gegeven informatie geen pijl op trekken.

                        Binnen 10 minuten hadden we alles in de auto. Iets later komen had het misschien ietsje langer geduurd maar dit was heel gestroomlijnd. Bij vertrek deze foto gemaakt:

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20200104_223703.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,4 KB
ID:	1578369

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                          28e opgehaald rond 07:00u, en uiteraard buiten gekeken of alles klopte, en ja hoor. er miste weer het 1 en ander. de kilo knaller zat er niet bij en 4 doosjes ball python.
                          bij mn maat was het nog erger, die miste serieus maar liefst 8 producten.
                          waarom wordt dit stelselmatig gedaan?
                          niet iedereen heeft zin om buiten de zakken open te trekken om te kijken of de bestelling klopt.
                          kassa voor valk.
                          ik vind dit echt niet kunnen.
                          toch blijf ik komen maar alsjeblieft DOE DIT SOORT FRATSEN TOCH EENS NIET MEER.
                          Er wordt geeneens samen met jullie gecontroleerd? Helemaal als je flink afneemt vind ik dit schandelijk.
                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                            Er wordt geeneens samen met jullie gecontroleerd? Helemaal als je flink afneemt vind ik dit schandelijk.
                            Het systeem was dat je het buiten zelf controleerd, daardoor loopt de rij ook sneller door in tegenstelling tot samen controleren. Aan de andere kant mag de persoon weer opnieuw in de rij gaan staan als iets niet klopt? Het zal zoveel schelen als bestellingen gewoon kloppen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                              Er wordt geeneens samen met jullie gecontroleerd? Helemaal als je flink afneemt vind ik dit schandelijk.
                              Het flink afnemen is bij valk niet heel erg van toepassing dat is meer vpd. Het is het een of het ander, of nog extreem langer wachten en samen controleren, waar id winkel eigenlijk geen plaats voor is. Of deze manier waarbij iedereen alsnog gewoon krijgt wat hy besteld heeft want na controle doen ze niet moeilijk als je wat mist, ze weten waarschijnlijk zelf ook gewoon dat ze in de snelheid steekjes laten vallen. Het echte probleem is denk ik dat ze te groot zijn voor de locatie er is gewoon te weinig ruimte heb ik het gevoel...
                              Kooien knippen is mijn hobby!

                              Comment


                                Bij mij ontbraken twee Funke-items, maar dat was keurig aangegeven op de bestelling. In de winkel van de losse verkoop netjes mijn geld teruggekregen.

                                Comment

                                Working...
                                X