Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Zinkfanaat Bekijk bericht
    Dus ook de kanonslagen e.d. ?
    dat weet ik niet want die koop ik niet, maar voor normale assortiment wel heb ook nog wel eens pijlen gehaald die in de aanbieding lijst stonden maar of dat voor klein spul is kan ik je niet zeggen denk het haast niet

    Comment


      Op naar de 100 pagina's

      Comment


        Net bij Valk geweest. Winkel was goed vol en de huur transportbussen voor het vuurwerktransport tussen NL-DUI stonden ook al klaar. Ving ook op dat er enkel nog plekken vrij waren op 31 December of heel vroeg of rond 14:00. Dus wil je nog bestellen wees er snel bij!

        Comment


          Royal is definitief van de site af zie ik? Nu iedereen juist al Royal heeft besteld lijkt mij
          www.youtube.com/pyroboysNOP

          Comment


            Ja inderdaad, royal van de site terwijl de meeste mensen al hebben besteld. Iemand van valk zelf die hier een verklaring voor heeft?

            Comment


              ik ben indd. ook wel benieuwd hoe dat nu gaat als je al royal producten hebt besteld...

              Comment


                Ik neem aan dat je dit nog herinnerd?



                verdere verklaringen zijn ook niet gegeven, (behalve reactie van reva op de pagina erna) mag ook niet over gediscussierd worden gezien het een conflict tussen Royal en Valk is.

                Mailtje richting Valk als je Royal besteld hebt?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
                  weet iemand hoeveel de Dutch Thunder (Hardix) in de losse verkoop kost bij Valk ? ( Prijs vorig jaar ? )
                  Je maakt op twitter kans op de "Dutch Thunder" door het berichtje te retweeten: http://www.twitter.com/valkvuurwerk

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MarxZ Bekijk bericht
                    7,95 lijkt mij, zoals hij ook gewoon op de website staat
                    prijs vorig jaar 6,95

                    Comment


                      wat is het mail adres van valk?
                      want heb geen zin in 8 vervangende pakjes thunderkings oid ipv de thundersmoke!!!!!!!!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                        wat is het mail adres van valk?
                        want heb geen zin in 8 vervangende pakjes thunderkings oid ipv de thundersmoke!!!!!!!!
                        [email protected]

                        Ik heb gelukkig niks van Royal besteld, expres niet. Als ze echt royal hebben haal ik wel wat losse dingen de 28e, oa de Thunder Smoke.
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          Dat hebben ze vast wel wat op gevonden, Valk kennende is hij creatief genoeg.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                            wat is het mail adres van valk?
                            want heb geen zin in 8 vervangende pakjes thunderkings oid ipv de thundersmoke!!!!!!!!
                            Wees nou verstandig en bestel Royal artikelen zoals Thunder Smoke bij de officiele dealer daar om de hoek bij Slooijer Vuurwerk! voorkomt ook teleurstelling!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
                              Wees nou verstandig en bestel Royal artikelen zoals Thunder Smoke bij de officiele dealer daar om de hoek bij Slooijer Vuurwerk! voorkomt ook teleurstelling!!
                              ???? waarom geef is een goedde reden daarvoor valk gaf toch duidelijk aan dat hij ze heeft/had anders adverteerd hij er echt niet mee hoor dus ja snap jou post niet helemaal.


                              grtzz

                              Comment


                                miss is het er afgehaald omdat het een overgenomen partij was dus het lijkt me beperkt leverbaar tot zekere hoogte. en is het einde in zicht en wil niet dubbel verkopen

                                Comment

                                Working...
                                X