Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    zeker alleen heb ik nog geen antwoord ^^ dus dan maar pm er naar toe hea :P
    We Love Fireworks

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Ricow Bekijk bericht
      zeker alleen heb ik nog geen antwoord ^^ dus dan maar pm er naar toe hea :P
      Hij wil het liefst via email dus ik denk niet dat hij snel pm's beantwoord.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
        Hij wil het liefst via email dus ik denk niet dat hij snel pm's beantwoord.
        Tjah dan moet je wel zijn mail hebben aangezien het niet op de site staat iig ik kan ut nie vinden
        We Love Fireworks

        Comment


          [email protected]

          Comment


            danku stimp0r
            We Love Fireworks

            Comment


              Weet iemand tot welke datum je uiterlijk kunt bestellen?

              Comment


                Tot na de kerst maar let op vol=vol

                Comment


                  bedoel je niet op=op?

                  Comment


                    Dat er de kans bestaat niet alles meer kan krijgen, vrij logisch

                    Comment


                      of dat de afhaaldata vol zijn

                      Comment


                        dat zal dan vrij uniek zijn neem ik aan ? afhaal data's die vol zijn :O
                        We Love Fireworks

                        Comment


                          Als winkel kun je op zich maar een bepaalde hoeveelheide klanten op een bepaalde tijd helpen.
                          als iedereen nou bijvoorbeeld zijn bestelling de 28e wil afhalen tussen 8 en 9 bijvoorbeeld....dan krijg je chaos Dat wil je niet lijkt me?

                          Maar ik denk dat Reva gewoon bedoelde op=op

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                            Als winkel kun je op zich maar een bepaalde hoeveelheide klanten op een bepaalde tijd helpen.
                            als iedereen nou bijvoorbeeld zijn bestelling de 28e wil afhalen tussen 8 en 9 bijvoorbeeld....dan krijg je chaos Dat wil je niet lijkt me?

                            Maar ik denk dat Reva gewoon bedoelde op=op
                            Als je wil bestellen en je stuurt Reva een mail zou hij dan kunnen zeggen wat er nog is en wat er niet meer is? Heb namelijk écht geen zin in vervangers en kan wegens omstandigheden pas maandag bestellen ;)
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Zinkfanaat Bekijk bericht
                              Als je wil bestellen en je stuurt Reva een mail zou hij dan kunnen zeggen wat er nog is en wat er niet meer is? Heb namelijk écht geen zin in vervangers en kan wegens omstandigheden pas maandag bestellen ;)
                              Ik zou even bellen met reva en je verhaal uitleggen. Wellicht kan je een 'voor' bestelling doen?, zodat de cakes even achter gehouden worden. Denk wel dat dit alleen kan, mits je voor redelijk geld vuurwerk haalt.


                              Komt net van Valk terug en heb net mijn 4e en laaste bestelling gedaan. Vind het nu wel weer genoeg geweest

                              Overigens werd nog maar weer een duidelijk wat een top service zij daar hebben. Ik had vorig jaar namelijk een MayDay van Wolff die naar 3 schoten uit elkaar knalde en een Extreme salute die er halverwege ook geen zin meer in had. Krijg ik dit jaar kosteloos een nieuwe Mayday en Extreme Salute 2.0.

                              Comment


                                Dat is inderdaad een geweldige service.
                                Daar mag je Valk zeker dankbaar voor zijn.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X