Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Net op locatie Rijssen geweest. Stond letterlijk binnen 5 minuten weer buiten. Bestelling stevig verpakt en ook nog geholpen richting de auto. Dikke pluim!

    Comment


      Vandaag bij Valk geweest. Was erg rustig en alles stond compleet al klaar. Beetje jammer van de vernieuwde Big 19 opzet maar verder topservice en goed geregeld.
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        Vanmorgen geweest. Hier ook 3x 2 types Big 19's in mijn bestelling i.p.v. de door mij bestelde 6 verschillende. Gelukkig vlot omgeruild nadat ik het aangaf en ben met 6 verschillende naar huis gegaan. Wel erg weinig keus in de losse verkoop om bekende redenen.

        Comment


          Vandaag mijn bestelling opgehaald, cairo crackling, strong celebration en aeroblaster waren er niet, en er waren ook geen vervangers..dus geld terug gekregen.
          Ipv event powerbox 1&2, had ik de giant beast 588 shots..dus terug de winkel in en toen wel omgeruild voor de powerbox 1&2.
          Er stond nog wel 1 special 5, die maar erbij meegenomen. De schappen waren verder erg leeg dus had niet veel keus meer

          Comment


            Vandaag mijn bestelling opgehaald, cairo crackling, strong celebration en aeroblaster waren er niet, en er waren ook geen vervangers..dus geld terug gekregen.
            Ipv event powerbox 1&2, had ik de giant beast 588 shots meegekregen, maar die had ik niet besteld, dus terug de winkel in en toen wel omgeruild voor de powerbox 1&2.
            Er stond nog wel 1 special 5, die maar erbij meegenomen. De schappen waren verder erg leeg dus had niet veel keus meer.
            Bij thuiskomst bleek dat ik 3x2 dezelfde cakes van het buurtassortiment heb dus daar baal ik best wel van. Al met al een rommeltje, wat ik nog niet eerder heb meegemaakt in al die jaren

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door foetsie Bekijk bericht
              Vandaag mijn bestelling opgehaald, cairo crackling, strong celebration en aeroblaster waren er niet, en er waren ook geen vervangers..dus geld terug gekregen.
              Ipv event powerbox 1&2, had ik de giant beast 588 shots meegekregen, maar die had ik niet besteld, dus terug de winkel in en toen wel omgeruild voor de powerbox 1&2.
              Er stond nog wel 1 special 5, die maar erbij meegenomen. De schappen waren verder erg leeg dus had niet veel keus meer.
              Bij thuiskomst bleek dat ik 3x2 dezelfde cakes van het buurtassortiment heb dus daar baal ik best wel van. Al met al een rommeltje, wat ik nog niet eerder heb meegemaakt in al die jaren
              Dat jij de verkeerde cakes in het buurtassortiment hebt kan de winkel niks aan doen uitraard

              Comment


                Marcel, kan je reageren op mijn privebericht? Gaat over de bestellingen die via de magnum site zijn gegaan.

                Comment


                  Ze zitten per 2 verpakt in een doosje..ik heb dus 3 dezelfde doosjes

                  Comment


                    Als je 3 setjes koopt is het toch vrij logisch dat je 3 dezelfde setjes krijgt?

                    Edit: verkeerd begrepen, excuus.
                    Laatst aangepast door emieloss; 31 December 2022, 09:51.

                    Comment


                      Ik bestel een buurtassortiment met 6 verschillende cakes, en niet 3x2 dezelfde cakes

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door foetsie Bekijk bericht
                        Ik bestel een buurtassortiment met 6 verschillende cakes, en niet 3x2 dezelfde cakes
                        Hier hetzelfde geval

                        Comment


                          Ik weet niet welke je hebt? Misschien dat iemand wil ruilen? Ik heb 3x oracle en 3x achillis

                          Comment


                            Waren hier nog Cracker Fontänen?

                            Comment


                              Vanmorgen om 09.30 gearriveerd bij Valk. Bestelling stond binnen 5 min. Voor m,n neus. Even discussiepuntje over 1 besteling, de 0 moest een 6 zijn. Verschil was de transbomber of powerbox 1 en 2. Na enige discussie werd het opgelost! Super!!!!

                              Comment


                                Hier wel 2x strong celebration geleverd! Batchjaar 2020.........ben benieuwd!

                                Comment

                                Working...
                                X