Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tja had twee boxen staan van vorig jaar en werden beide niet geleverd. Werd wel op tijd gebeld. Geld zou terug gestort worden maar heb er maar van 1 het geld terug. Blij? Nee. Slordig? Ja
    Hectiek van het moment gooi ik het maar op

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Gh0st03 Bekijk bericht
      Op de site staat van wel en ik citeer:

      "Zaterdag 31 december 2022 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
      Alleen in onze winkels in Nijverdal en Rijssen.


      ALLES MOET WEG
      50%
      OP=OP
      WEG=PECH "

      Staat onder kopje 'openingstijden'.
      De vraag is natuurlijk of er überhaupt nog wat in de winkel ligt tegen die tijd met alle gekte.
      Goedenmorgen

      Helaas dit jaar toch geen happy hour vanwege de krappe voorraden.

      Met vriendelijke groet

      Marcel valk vuurwerk

      Comment


        Dit jaar was ik op de locatie in Rijsen rond 9 uur. Was echt heerlijk rustig en alles klopte van de bestelling. Wat een verschil met het pre corona tijdperk waarbij de helft niet klopte. Echt helemaal super. Volgend jaar weer!

        Comment


          Kan het kloppen dat jullie de verkeerde scream cakes van tropic hebben uitgeleverd of gekregen van de importeur? Op jullie site werd er geadverteerd met de oranje versie, maar wij hebben de rode versie gekregen

          Comment


            Prima geregeld, drukte was mooi verdeeld. Inderdaad veel leegverkoop. Goede zaken gedaan.
            Knalkeet had de mensen buiten staan.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
              Dit jaar was ik op de locatie in Rijsen rond 9 uur. Was echt heerlijk rustig en alles klopte van de bestelling. Wat een verschil met het pre corona tijdperk waarbij de helft niet klopte. Echt helemaal super. Volgend jaar weer!
              Helemaal mee eens! Was dit jaar echt top geregeld! Alles was aanwezig op natuurlijk de afgekeurde springteufel na waar van tevoren netjes over gebeld was. Ze overstijgen mijn verwachtingen weer! Het enige jammere is dat ik er thuis pas achterkwam dat een fontein doormidden was gebroken door de druk van de rest van de producten, maar nog net onder het beton, dus hij zou het nog moeten doen... Bedankt voor de goede service en hopelijk tot volgend jaar!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door kevin1992 Bekijk bericht
                Kan het kloppen dat jullie de verkeerde scream cakes van tropic hebben uitgeleverd of gekregen van de importeur? Op jullie site werd er geadverteerd met de oranje versie, maar wij hebben de rode versie gekregen
                Ja ik heb hem ook gekregen. Persoonlijk geen problemen mee, maar ben wel benieuwd of er een reden voor is idd.

                Comment


                  Vanmiddag ook geweest, locatie nijverdal
                  Gedeelte achter de zaak was vrije verkoop, gedeelte met dummys was flink leeg.
                  Bestelling afhalen in de winkel zelf. Snel geholpen, liepen genoeg mensen.
                  Weinig sfeer helaas met alleen 1 tafel waar afgehaald werd. Controleren (stond op een bordje) buiten onder de partytent, maar die was nergens te bekennen? Weinig parkeerplekken (kan de winkel niets aan doen uiteraard).

                  Helaas waren de mega mine's al op dus zaten niet bij de bestelling. Nieuwe levering werd verwacht, maar was nog niet binnen. Keuze geld terug of vervangende cake, prima opgelost ,(wel balen).

                  Klein minpuntje: de big 19/ buurt assortiment zijn 6x 1 cake. Kreeg nu 3x de 2cakes. Heb dus nu maar 2 vd 6 cakes en die 3x.
                  Niet zoals het hoort te zijn, maar goed. Er zal een reden voor geweest zijn.

                  Zaterdag nog even naar de locatie in Rijssen

                  Ik wens het team nog goede verkoopdagen toe.
                  -Step outside the box to see the real picture-

                  Comment


                    Wij vanochtend bij locatie Geesteren geweest. Volgens mij nog nooit zo snel weer buiten geweest. Stond wel heel erg slecht aangegeven, rolluik dicht. Dachten eigenlijk dat we verkeerd zaten.
                    Gelukkig alles op voorraad, jammer genoeg niet 2019 batch van triple x terwijl die al heel lang in bestelling staat.

                    Ben blij dat het zo vlot ging en begrijp die keuze heel goed! Maar mistte toch wel een beetje sfeer en gezelligheid.

                    Morgen weer hier langs en langs Rijssen of Nijverdal. Daar misschien wat gezelligheid!

                    Comment


                      Dan zal ik m'n 2019 Triple X ook wel niet krijgen, heb al meer gehoord. Beetje jammer om in 2020 specifiek die batch aan te bieden en niet uit te leveren. Mag de pret verder niet drukken, morgen 2,5 uur ritje enkel voor de boeg!

                      Comment


                        Dit jaar prima voor elkaar bij valk
                        Bestelling compleet. ik had 3 bestellingen de eerste om 11.00 en de andere 2 om 14.00 was zelfs mogelijk om de bestelling van 14.00 naar voren te halen
                        Tot volgend jaar ��

                        Comment


                          Vanmorgen 6:45 in Rijssen geweest was m'n eerste keer hiero.
                          Stuk of 10 klanten, 5 losse verkoop en 5 afhaal, erg gemoedelijk.
                          Bestelling klopte precies, had een opvouwbaar steekwagentje bij me wat gezien mijn bestelling erg handig was.
                          Nadat alles ingeladen was toch nog effe terug voor wat los spul
                          Tip van mijn kant voor Valk Rijssen, zet er een paar statafels neer met een thermoskan koffie.
                          Na zo'n lange rit gaat een bakkie koffie er best in
                          70:30 it's all in the mix!

                          Comment


                            Hmm, dit vind ik wel heel jammer om te lezen. Daar werd vorig jaar(toen ik de triple X bestelde) nog speciaal mee geadverteerd... Hopen op het beste, ik ga er morgen heen.

                            Comment


                              Vandaag weer eens bij Valk (Nijverdal) geweest.
                              Paar jaar niet geweest en daarvoor 15 jaar elk jaar.
                              Wat een verschil nu VWPD gescheiden in van de winkel in Nijverdal.
                              Geen wachtrijen en kon voor de deur parkeren.
                              Ik had een middelgrote bestelling en die kopte voor helemaal.
                              Ik had nog een klein verzoek qua cakes en dat werd meteen geregeld.
                              Tot volgend jaar maar weer
                              Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                                Vandaag weer eens bij Valk (Nijverdal) geweest.
                                Paar jaar niet geweest en daarvoor 15 jaar elk jaar.
                                Wat een verschil nu VWPD gescheiden in van de winkel in Nijverdal.
                                Geen wachtrijen en kon voor de deur parkeren.
                                Ik had een middelgrote bestelling en die kopte voor helemaal.
                                Ik had nog een klein verzoek qua cakes en dat werd meteen geregeld.
                                Tot volgend jaar maar weer
                                Hey topper tot volgend jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X