Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No Limit Fireworks // Hippolytushoef // Noord-Holland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Afrader!

    Niet heen gaan, alles wat men verkoopt is in de omgeving goedkoper te verkrijgen.

    Winkel zelf is ook maar een saaie bedoening.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door afcacbs Bekijk bericht
      Afrader!

      Niet heen gaan, alles wat men verkoopt is in de omgeving goedkoper te verkrijgen.

      Winkel zelf is ook maar een saaie bedoening.
      Ik vind het nogal extreem gezegd en kort door de bocht want al is een winkel saai en misschien duurder dan de buren, misschien is de service wel super goed. Ik zet ook echt vraagtekens bij jouw bericht aangezien je net lid bent geworden en een ander verkooppunt de hemel in prijst ?
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Ik ben met geen enkele nederlandse winkel verbonden.

        Jammer dat je je vraagtekens plaatst zonder onderbouwing.

        Net lid, ja en?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door afcacbs Bekijk bericht
          Ik ben met geen enkele nederlandse winkel verbonden.

          Jammer dat je je vraagtekens plaatst zonder onderbouwing.

          Net lid, ja en?
          ik sluit me hier geheel bij aan wat hij zegt dat klopt !en of je net lid bent of niet heb er niks mee temaken als je ergens een product ziet die de helft goedkoper is en je vraagt of je het daar ook kan krijgen voor die prijs en je krijgt nee tehoren geef ik hem ook gelijk.

          Comment


            #20
            Ook 2 jaar later een saaie winkel met hoge prijzen ! Alleen het ernaartoe rijden was leuk

            Comment


              #21
              mooie zaak helaas alleen veelste duur , zoals al eerder vermeld zijn er in de omgeving winkels te vinden met veel lagere prijzen .. voor de freaks absoluut geen winkel om groot in te kopen .. wellicht als er leuke acties komen??

              Comment

              Working...
              X