Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No Limit Fireworks // Hippolytushoef // Noord-Holland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    No Limit Fireworks // Hippolytushoef // Noord-Holland

    No Limit Fireworks
    De Wieken 44 in Hippolytushoef
    Industrieterrein Molenveld



    Vanuit onze prachtige showroom proberen wij het mooiste vuurwerk assortiment van Noord-Holland te presenteren. In 2008 zijn wij begonnen met het volledige assortiment van Katan Vuurwerk en in de jaren hierna hebben wij ieder jaar een aantal top producten van andere leveranciers aan ons assortiment toegevoegd.

    Ook dit jaar hebben wij weer mooie aanbiedingen. Onder andere met de China Label Macau pakketten met gratis pijlenpakket erbij! Ook hebben wij last minute een aantal producten uit de Heron collectie en Zink vuurpijlen kunnen inkopen.

    Kijk eens in onze webshop op of kom langs tijdens onze openingstijden!

    Volg ons ook op Twitter en bezoek onze Facebook pagina!
    [B]No Limit Fireworks[/B] // De Wieken 44 // Hippolytushoef // Industrieterrein Molenveld // [url]www.nolimitfireworks.nl[/url]

    #2
    Mooie nette site hoor! alleen wel aan de dure kant. gaat toch een bezoekje nemen.

    Comment


      #3
      [B]No Limit Fireworks[/B] // De Wieken 44 // Hippolytushoef // Industrieterrein Molenveld // [url]www.nolimitfireworks.nl[/url]

      Comment


        #4
        het is een goede winkel! met goeie producten? maar wat ik me afvraagt is het volgende : als je hier een karton van iets koopt!! in deze winkel krijg je dan hier ook korting!!! zo ja hoeveel procent?? daar ben ik benieuwt naar . dus erwin\edwin of hoe de eigenaar ook heet reageer is hier op aub.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
          het is een goede winkel! met goeie producten? maar wat ik me afvraagt is het volgende : als je hier een karton van iets koopt!! in deze winkel krijg je dan hier ook korting!!! zo ja hoeveel procent?? daar ben ik benieuwt naar . dus erwin\edwin of hoe de eigenaar ook heet reageer is hier op aub.
          Een goeie vraag vanjou gold-member over die karton actie.
          Ben namelijk ook opzoek naar bijv. karton buurt ass XXL of secret salute,
          of moeten wij gewoon contact opnemen als je zo'n bestelling wilt?

          Comment


            #6
            Iemand al een idee wanneer deze winkel + webshop weer open gaat??

            Comment


              #7
              de datum weet ik niet precies maar het wordt de eerste week van december.

              Comment


                #8
                Weet jij toevallig ook al wat meer van het assortiment?
                Welke Rubro cakes ze gaan voeren bijvoorbeeld?
                Had al een paar keer gemaild maar geen antwoord gehad

                Comment


                  #9
                  ja ja de hele heavy legend serie,spider-king op mij verzoek hi hi en secret-salute,secret-salvo,van de boxen : 4 season the goldbox en de 6 elements dat is wat ik terug gemaild kreeg!!

                  Comment


                    #10
                    Deze heavy legend lijn verkochten ze vorig jaar ook.
                    Was ook niet bang dat ze deze eruit hadden gegooit.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
                      ja ja de hele heavy legend serie,spider-king op mij verzoek hi hi en secret-salute,secret-salvo,van de boxen : 4 season the goldbox en de 6 elements dat is wat ik terug gemaild kreeg!!
                      Precies de bakken die ik nog zoek. Nu maar hope dat ze n beetje leuk geprijsd zijn. Want vvk acties doen ze hier niet echt aan vind ik..

                      Comment


                        #12
                        Ook dit jaar hebben wij weer leuke acties!

                        Voor de liefhebbers van de Heavy Legend serie een combi deal met alle 4 de cakes voor slechts 59,- euro.

                        [B]No Limit Fireworks[/B] // De Wieken 44 // Hippolytushoef // Industrieterrein Molenveld // [url]www.nolimitfireworks.nl[/url]

                        Comment


                          #13
                          Unboxing video van het No Limit Jeugd Pakket 2012

                          HIJ IS ER WEER! IEDER JAAR OPNIEUW EEN ABSOLUTE TOPPER. HET NO LIMIT JEUGD PAKKET IN 2012 NOG BETER! NOG MEER! NOG EXTREMER! NOG MEER VOORDEEL!3x Kanonslagen...
                          [B]No Limit Fireworks[/B] // De Wieken 44 // Hippolytushoef // Industrieterrein Molenveld // [url]www.nolimitfireworks.nl[/url]

                          Comment


                            #14
                            [B]No Limit Fireworks[/B] // De Wieken 44 // Hippolytushoef // Industrieterrein Molenveld // [url]www.nolimitfireworks.nl[/url]

                            Comment


                              #15
                              Nieuwe video toegevoegd op Youtube

                              [B]No Limit Fireworks[/B] // De Wieken 44 // Hippolytushoef // Industrieterrein Molenveld // [url]www.nolimitfireworks.nl[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X