Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik ben uitermate tevreden over deze winkel, heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling en alles wel helemaal compleet. Tevens wil ik nog bedanken voor de speciaal bestelde producten dit vind ik echt erg netjes. Ik kan iedereen deze winkel toch echt aanraden en de vuurwerkcrew kortingsactie was natuurlijk helemaal prettig

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door dizz0r Bekijk bericht
      2 X de golden willow (nu 1 x golden willow en 1 x broccade) niet gehonoreerd is vanwege een blablabla.
      Ja denk dat ik samen met Rembo een groot gedeelte van de golden willow heb opgemaakt :P
      Groeten...:)

      Comment


        Haha zonde dan! kan mijn doorlontproject niet meer doorgaan :(, maar voor de rest prima winkel.
        Laatst aangepast door dizz0r; 30 December 2009, 15:38.

        Comment


          gister avond mn vuurwerk opgehaald (met 30% korting uiteraard).

          ondertussen het vuurwerk al wat getest en conclusie is zeer goed. sterk en goed vuurwerk tot op heden dit jaar.

          grote nadeel gister was wel de "SERVICE"

          hebben 2 uur staan te wachten (`s avonds) terwijl we een internet bestelling hadden die ze dus allang klaar hadden kunnen maken.

          ook het gratis stuk vuurwerk (plus een avp presentje) weglaten bij zo`n bedrag als ons was een beetje beschamend maargoed verder wel een goede zaak.

          puntje van aandacht misschien; goed aangeven dat je eerst een extra bon moet hebben om vuurwerk extra te nemen. ik wilde nog 2x de super500 extra nemen en meteen betalen maar hier werd (nogal) moeilijk over gedaan.

          er werd wel hard gelopen voor iedereen maar nogmaals, snapte totaal niet dat internetbestellingen niet klaar stonden, op den duur was het gewoon grote chaos bij het afhalen. om 22.15 kon ik dan toch eindelijk weer huiswaards keren met een volle auto vuurwerk

          een veilig uiteinde allemaal!!!!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door fikske Bekijk bericht
            gister avond mn vuurwerk opgehaald (met 30% korting uiteraard).

            ondertussen het vuurwerk al wat getest en conclusie is zeer goed. sterk en goed vuurwerk tot op heden dit jaar.

            grote nadeel gister was wel de "SERVICE"

            hebben 2 uur staan te wachten (`s avonds) terwijl we een internet bestelling hadden die ze dus allang klaar hadden kunnen maken.

            ook het gratis stuk vuurwerk (plus een avp presentje) weglaten bij zo`n bedrag als ons was een beetje beschamend maargoed verder wel een goede zaak.

            puntje van aandacht misschien; goed aangeven dat je eerst een extra bon moet hebben om vuurwerk extra te nemen. ik wilde nog 2x de super500 extra nemen en meteen betalen maar hier werd (nogal) moeilijk over gedaan.

            er werd wel hard gelopen voor iedereen maar nogmaals, snapte totaal niet dat internetbestellingen niet klaar stonden, op den duur was het gewoon grote chaos bij het afhalen. om 22.15 kon ik dan toch eindelijk weer huiswaards keren met een volle auto vuurwerk

            een veilig uiteinde allemaal!!!!
            Beetje beschamend dat je niks gratis heb gekregen? Je hebt al 30% korting gekregen, is dat niet ruim voldoende!!
            Groeten...:)

            Comment


              Net m'n 2e bestelling opgehaald.
              De Horse Tail was uitverkocht, maar die werdt vervangen voor een Fusion, zeer goed geregeld dus!
              Wat ik toch wel schandalig vond is de voorraad.
              Heb gelukkig gisteren m'n grootste bestelling gehaald met alle Event Cake's en een Showtime.
              Alle Event Cakes, Showtime cakes, Skyline cakes, en nog een aantal losse producten zijn uitverkocht.
              Dit is dus zwaar balen voor degene die de bestelling nog moeten halen, want deze wordt niet van te voren klaar gezet, maar samengesteld op het moment dat je bij de balie staat.
              Dat vindt ik een hele slechte zaak.
              Maar goed, ik heb al m'n spul binnen, leuke VWC korting erop gehad.
              En tja, die gratis Insane die je erbij zou krijgen, daar kan ik niet mee zitten.
              Die €500,- korting maakt het meer dan goed.
              Volgend jaar weer, maar dan kom ik hem wel de 29e, vroeg in de ochtend, ophalen.

              Comment


                Bestellingen worden tegenwoordig niet altijd meer klaargemaakt omdat er haast geen ruimte is om deze voor een tijd op te slaan ivm de regel. Volgens mij moeten ze anders de uitpakbunker of grijpvooraad vol zetten met bestellingen heb het al bij meerdere zaken meegemaakt dus misschien dat het daarom is.

                Comment


                  klopt wel aardig wat je zegt Kevin. Het grootste nadeel wat je daarvan hebt is dat de voorraadbunker op een gegeven moment leegraakt en als de importeur z'n afspraken dan niet nakomt ( wat gisteren dus aan de hand was met Wolff en Bonfire) en veel te laat komt bijleveren, kan het gebeuren dat er bepaalde spullen op zijn. Kan Steenbergen niets aan doen.
                  Wij mistten ook een karton Concerto Rosso, enkele Bonfire en Showtime cakes, maar alles is naar behoren opgelost. Klasse Ramon!

                  Comment


                    Bij de delaer waar ik gewerkt heb ging het als volgt.
                    Pakketen werden gemaakt, en werden vervolgens in grote stalen kratten gedaan van Beko.

                    120x100x118,5cm (lxbxh)
                    Ieder krat had een eigen dag en ophaaltijd.
                    Vervolgens werden deze kratten in een centrale opslag van Beko in Tilburg opgeslagen.
                    Voor iedere afhaalperiode werden 1, 2 of 3 kratten opgehaald en in de bunker gezet.
                    Hier werden de pakketen er weer uitgehaald en achter de afhaalbalie gezet.
                    Dit werkte perfect, en altijd 100% zeker dat je je spullen had.

                    Comment


                      dat is een heel mooi systeem, alleen beetje jammer dat Beko natuurlijk geen pakketten op gaat slaan waarin ook spullen zitten van andere importeurs.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Exceptional Bekijk bericht
                        Bij de delaer waar ik gewerkt heb ging het als volgt.
                        Pakketen werden gemaakt, en werden vervolgens in grote stalen kratten gedaan van Beko.
                        Ieder krat had een eigen dag en ophaaltijd.
                        Vervolgens werden deze kratten in een centrale opslag van Beko in Tilburg opgeslagen.
                        Voor iedere afhaalperiode werden 1, 2 of 3 kratten opgehaald en in de bunker gezet.
                        Hier werden de pakketen er weer uitgehaald en achter de afhaalbalie gezet.
                        Dit werkte perfect, en altijd 100% zeker dat je je spullen had.
                        Zo dat is echt een prachtig systeem.
                        Helaas zal dit niet werken bij veel vuurwerkwinkels, omdat ze daar geen opslag mogelijkheden voor hebben. Deze kisten zou je eigenlijk dan buiten mogen opslaan.
                        Groeten...:)

                        Comment


                          bij mij was er de 29ste 's avonds meer dan de helft van mijn bestelling niet. maar toch hebben ze het allemaal netjes opgelost. alleen de flower crackling willow van de showtime collectie konden ze niet leveren dus daar heb ik de kamuro finale voor gehad.
                          en die bestellingen van te voren klaarzetten, dat is daar niet te doen omdat ze daar veel te weinig ruimte voor hebben. moet je eens kijken hoeveel mensen daar komen halen. dat kun je nooit allemaal voor de verkoopdagen al kwijt.
                          al ben ik wel van mening dat ze er iets op moeten verzinnen. maar dat zullen ze ongetwijfeld wel gaan doen.

                          ondanks het wachten en al het gedoe ben ik wel zeer tevreden want je kunt zien dat ze er alles aan doen om je te helpen, hoe klein of groot je bestelling ook is.
                          ik had bijvoobeeld tijdens mij bestelling aangegeven dat ik de golden flowers wilde. (dat is één van die drie waaiers van zena). als ze het dan zo druk hebben kunnen ze je afschepen met een andere pot maar dat doen ze dus niet. alles wordt gedaan om de bestellingen goed te krijgen.

                          dus ik ben toch heel erg tevreden.
                          bedankt René en Ramon!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                            dat is een heel mooi systeem, alleen beetje jammer dat Beko natuurlijk geen pakketten op gaat slaan waarin ook spullen zitten van andere importeurs.
                            Dit maakte niet uit, we deden er verschillende merken in.

                            Comment


                              Heb gisteren ook m'n bestelling opgehaald, zo rond 17.00 uur.
                              Ben erg te spreken hierover, gelukkig was het op dat moment nog redelijk rustig en konden we de complete bestelling stuk voor stuk doorlopen (toen ik weg ging was het al wel een stuk drukker, goed teken dacht ik Ramon?).

                              Enige wat jammer was was dat de eventcake 4 uitverkocht was, hiervoor kon ik wat anders uitzoeken of m'n geld terug krijgen. Heb voor dit geld het grof geschut van Marijn meegenomen en kreeg van Ramon ter compensatie nog een ander poje en een grote fontein mee.

                              Kan gebeuren dit soort dingen hoe vervelend het ook is maar op zo'n manier lossen ze het toch naar behoren op denk ik.

                              Ook het inladen in de auto was geen probleem, hebben netjes geholpen tot de laatste doos in de auto stond.

                              Alles bij elkaar; bestelling plaatsen, korting verwerken, betalen, beantwoording vragen en het ophalen kan ik niet anders zeggen dan: GOEDE SERVICE en zeker voor herhaling vatbaar!!!

                              Ramon (en de rest van het team), nogmaals mijn dank en hopelijk tot volgend jaar.

                              Iedereen alvast een goed uiteinde en nu eerst maar eens de ThunderKing XXL afsteken...

                              Comment


                                mooie collectie, en een mooie korting maken het een goede winkel, voor komend jaar moeten ze toch wel even hun werkwijze onder de loep nemen, want om nou te zeggen dat alles soepel verloopt in de winkel.als je in de voorverkoop bestel, en je ken vervolgens in zoon shop een uur gaan staan wachten, vind ik dat niet zoon goede opzet.
                                https://youtube.com/c/EindjePyro

                                Comment

                                Working...
                                X