Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
    Topnieuws!
    Krijg je als je al boven de 1000 euro hebt besteld hier ook nog 35% korting op? En moet je reserveren of kan je ze gewoon kopen tijdens de losse verkoop?
    De kortingsactie is helaas afgelopen en is niet meer geldig tijdens de losse verkoop. Reserveren kan tot 2e kerstdag 21.30 uur, stuur even een mailtje.

    Fijne kerstdagen iedereen!
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

    Comment


      Zal woensdagochtend eens kijken of er dan nog wat van bonfire nog over is ;)

      Comment


        De Online voorverkoop zit erop, bestellen kan nog 27 & 28 December in onze winkel.
        Iedereen die besteld heeft, tot tijdens één van de verkoopdagen!

        Namens het hele team nog een prettige 2e kerstdag, een knallende jaarwisseling en een voorspoedig 2010!

        Vuurwerkland Steenbergen
        FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

        Comment


          Iemand die weet of ze bij Vuurwerkland Steenbergen tijdens de verkoopdagen Viscolont hebben?
          Ze zullen het zelf nu denk ik te druk hebben met de verkoop, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Exceptional Bekijk bericht
            Iemand die weet of ze bij Vuurwerkland Steenbergen tijdens de verkoopdagen Viscolont hebben?
            Ze zullen het zelf nu denk ik te druk hebben met de verkoop, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.
            Nee deze is niet binnengekomen, dus hebben ze niet.

            Ben zelf vanmorgen vroeg geweest, en het was echt super. GOede service en vriendelik personeel!!!
            Groeten...:)

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
              Nee deze is niet binnengekomen, dus hebben ze niet.

              Ben zelf vanmorgen vroeg geweest, en het was echt super. GOede service en vriendelik personeel!!!
              Kwam het morgen of overmorgen wel binnen dat je weet of niet?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                Nee deze is niet binnengekomen, dus hebben ze niet.

                Ben zelf vanmorgen vroeg geweest, en het was echt super. GOede service en vriendelik personeel!!!
                en heel erg druk zeker?
                ik ga pas vanavond omdat het vorig jaar op de eerste verkoopdag 'sochtends heel erg druk was.

                Comment


                  Om 18.00 uur m'n bestelling opgehaald.
                  Het was mooi rustig toen we binnen kwamen.
                  Bestelling werdt mooi gecontroleerd.
                  Alleen was het van het 20sh assortiment van Herlat de White Strobe niet meer.
                  Nu een Golden Glitter extra gehad.
                  Toen we weg gingen stond heel de winkel vol.
                  Dus voor m'n bestelling van morgenavond ben ik er mooi weer om kwart voor 6, dan is het nog net rustig

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Exceptional Bekijk bericht
                    Kwam het morgen of overmorgen wel binnen dat je weet of niet?
                    Nee deze komt ook niet meer binnen.
                    Tip die ik je kan geven....kijk goed naar het lont(inhoud) van een romeinse kaars.
                    Groeten...:)

                    Comment


                      Voor mij is Vuurwerkland Steenbergen erg tegengevallen. Ontbrekende/uitverkochte artikelen (bij een voorbestelling??) en op het eerste ogenblik niet willen geven van meerdere Silver Salutes maar na aandringen wel, lange rijen en ongeorganiseerd van binnen. Tevens ontbrak het presentje voor leden voor VWC. Jammer, want het assortiment is goed en de actie met VWC ook. Met wat meer organistie in het vantevoren op de juiste manier klaarmaken van de bestelling en een kloppende bestelling en een vriendelijkere service zou de winkel hoger scoren, nu echt een onvoldoende.

                      Comment


                        Voor mij jammer genoeg dezelfde mening als hierboven.. Op 13 december m'n bestelling (1000+) online gedaan i.c.m. de VWC kortings-actie.. Had o.a. 12 silver salutes (1 karton) besteld, maar in de winkel kreeg ik de aller-allerlaaste 3 mee.. :( Was een aardige tegenvaller, had toch verwacht dat ze van te voren een karton apart zouden zetten.. Pas enkele weken nadat ik besteld had stond op de site dat de Silver Salute was uitverkocht.. Toen was ik nog blij dat ik 'op tijd' besteld had.. Met nog best wat uitverkochte artikelen moest ik voor meer dan 300 euro nieuwe spullen uitzoeken.. Is uiteindelijk wel gelukt en heb goede vervangende producten gekregen. Kreeg de Star Wars van Star Collection gratis mee als 'goedmakertje' voor de ontbrekende producten. Misschien was dat ook m'n VWC presentje..

                        Verder ga ik niet klagen, want ben super blij met de 35% korting's actie.. Echt super!

                        Comment


                          Gister ook een flinke bestelling opgehaald(totaal €3000+ voor 4 freaks). Denk dat we ruim een half uur hebben gestaan om alles in te laden. Alles was netjes op voorraad. Miste enkel 3 potten van het 20sh assortiment van Zena en 3 kleine pijl pakketjes van de 10. Heb hier netjes me geld voor terug gekregen en hiermee was ik dik tevreden. Heb een kijkje achter kunnen nemen en de jongens liepen werkelijk hun benen uit hun lijf. Zullen vermoeiende dagen zijn voor hun. Alles netjes gecontroleerd en namen ondanks de drukte toch de tijd voor ons. Ben dik tevreden over deze winkel en mij zullen ze volgend jaar wel weer zien verschijnen. Hopelijk blijft de actie zoals dit jaar erin. Zo blijft het interessant om legaal vuurwerk te kopen inplaats van illegaal spul. Van mij krijgt deze winkel een dikke 9,5.

                          Wel een tip: misschien een idee om de bestelling die gedaan zijn, vast klaar zetten voor de ophaal dagen?

                          Comment


                            TIP:

                            voor de mensen die in de losse verkoop gaan halen de prijzen van de megastunts zijn 50 cent duurder dus:

                            babypijl fluit 1,50
                            rotjes 1,50
                            romeinse kaars 1,50
                            etc etc

                            Comment


                              Prima winkel, goede afhandeling en een mooie showroom.

                              Bentevreden

                              tot volgend jaar!

                              gr
                              200mm

                              Comment


                                Op zich ben ik best tevreden met Vuurwerkland Steenbergen. Alleen jammer dat mijn speciale aanvraag voor een bepaalde extreme salute & speciale aanvraag voor 2 X de golden willow (nu 1 x golden willow en 1 x broccade) niet gehonoreerd is vanwege een blablabla.

                                Comment

                                Working...
                                X