Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gebeurt hier eigenlijk een soort happy hour op het laatst, met leuke weggeefkortingen?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Gebeurt hier eigenlijk een soort happy hour op het laatst, met leuke weggeefkortingen?
      Jazeker!! 30 december Vanaf 18:00 tot 21:00

      Comment


        Voor de mensen die nog willen shoppen?

        [B][/VUURWERKLAND RIJPMA HEEFT UITVERKOOP!!B]
        (KIJKEN IN DE WEEKACTIE!)
        IN RODEN DUS.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
          Jazeker!! 30 december Vanaf 18:00 tot 21:00
          3 uur lang? Zal er zijn!
          Gelukkig 2024!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
            Jazeker!! 30 december Vanaf 18:00 tot 21:00
            Haha dan wip ik na t eten mss nog ff langs

            Comment


              Zoooo, daar zijn we weer. Ook in Groningen is er de afgelopen weken hard gewerkt om op tijd klaar te zijn voor de 28e. We kijken ernaar uit om de freaks weer te ontvangen en ik hoop dat ik genoeg tijd heb om af en toe nog lekker over vuurwerk te praten.

              Zodra de piek op de 28e is geweest kan ik alvast zeggen dat we na de piekuren echt prachtige producten mogen aanbieden van Pangu en Evo.. ik zeg het maar even. Verder gaan we dus op de 30e tussen 18-21u uitverkoop houden. Vaak heb ik dan alle tijd en dan is er zat ruimte voor een praatje.

              Nog een paar foto's van Groningen:

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1768.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,9 KB
ID:	1564705

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1770.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,6 KB
ID:	1564706

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1771.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,6 KB
ID:	1564707

              Comment


                Ziet er gezellig knus uit dit jaar! Tot donderdag heul vroeg en zaterdag heul laat

                Comment


                  Dat ziet er inderdaad erg gezellig uit zeg. Heel veel succes de komende dagen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    ik zou graag iets bestellen voor 13 euro, maar de minimum bestelprijs is 25 euro. zou het kunnen dat die producten apart worden gelegd en dat ik het de 29ste/30ste gewoon ophaal? Of is de enige optie (bij bestellingen onder 25 euro) dan tijdens de afhaaldagen langskomen en hopen dat die producten er nog liggen?

                    Comment


                      Dit wordt langskomen en hopen dat je product er nog is of net iets meer bestellen. Hopelijk tot een dezer dagen!

                      Comment


                        De 27ste van 23 tot 00 een veiling houden lijkt me ook wel een grappig iets.
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          Zo, eerste bestelling is binnen. Was allemaal prima voor elkaar mannen en lekker rustig in de winkel. Tot volgend jaar!
                          Nu op naar Haulerwijk

                          Comment


                            Ik heb de buit ook weer binnen, gelukkig was ik met de station anders ging het niet passen

                            Comment


                              Alles binnen op golden medals na die was er nog niet.
                              Thanx toppers en tot morgen en hopelijk dan medals wel binnen.

                              Comment


                                Leuk daar weer, ook om girandola weer te spreken. Lekker rustig ook, bevslt me wel dat de rest naar haulerwijk is tot zaterdagavond!

                                Comment

                                Working...
                                X