Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door andy1234 Bekijk bericht
    maar ik baal toch wel een beetje.
    Had namelijk de Cruel Traction besteld en daarvoor in de plaats kreeg ik de Rage.
    Had ik vorig jaar, niets aan de hand zijn allebij exact hetzelfde Beide gehad
    Big 19 en lucky 19 weet ik niet, maar volgens mij is dit ook gewoon een omlabeling, iemand die dit zeker weet?

    Comment


      Was weer toppie: lekker rustig dua snel geholpen. 1e ronde ff gezellig met Girandola/Frans gekletst en 3e ronde met iemand...haha. Leuk die verbazing dat ik, de gek, 3 fietsrondes deed om mn spul binnen te hengelen Handig, zo'n dealer om de hoek!

      Comment


        Hier de outblast van geisha gekregen en niet de oude van hardix, terwijl daar wel mee werd geadverteerd. Niks van gehoord voor de tijd, werd me zo in de handen gedrukt. Verder top service.

        Comment


          Was druk vandaag. Ondanks dat de bestelling werd gecontroleerd hebben zowel de jongen die me hielp als ik toch Iets over het hoofd gezien...ik miste bij thuiskomst 2 pak Decibull shocks. Het was nog vroeg zal ik maar zeggen. Die shocks komen volgend jaar wel weer .
          Verder prima geholpen en alles keurig geleverd. Zag een hoop dozen Lucky 19 de shop uitgaan, Ik kreeg de oude big 19 in plaats van de nieuwe Lucky 19.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
            Hier de outblast van geisha gekregen en niet de oude van hardix, terwijl daar wel mee werd geadverteerd. Niks van gehoord voor de tijd, werd me zo in de handen gedrukt. Verder top service.
            Hier heb ik mij ook over verbaasd...
            Bij vuurwerkmania staat het volgende:
            De originele Outblast is terug!! Zet je schrap voor deze gewilde salvo cake met brede effecten en harde burst. Een must voor elke echte vuurwerkliefhebber!

            Hij zou dus hetzelfde moeten zijn als die van Hardix. Echter ik koop die outblast omdat ik er vanuit ga dat het Hardix kwaliteit is en geen Vuurwerkmania...
            Dan had ik hem achteraf namelijk niet gekocht, hetzelfde geldt geloof ik voor de Goldstrike. Deze heb ik ook van Vuurwerkmania gekregen..

            Verder topwinkel, maar laat bovenstaande volgende keer even achterwege!

            Comment


              remcus.....zie wachten loont :-P voor de rest was het inderdaad top. menig forummer wel te herkennen nu dus, je kon echt merken dat het een vwc opening was hahaha. Vooral de eerste boys van over ver die begonnen bij de bonnencounter met een mega lading en later nog bij de open verkoop counter omdat wat zaken niet klopte. Maar laten we vooral de jongen max met petje niet vergeten, wat een topgozert en goudeerlijk omdat hij wat te veel vuurwerk zou hebben..... heb mij bescheurt! fijne dagen nog boys

              Comment


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5851.jpg
Vertoningen:2
Grootte:160,6 KB
ID:	1560676Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5855.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,1 KB
ID:	1560677Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5855.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,1 KB
ID:	1560677. Mijn bestelling uit Groningen

                Comment


                  Was wel oké alles stond klaar met 30 min weer naar huis

                  Comment


                    Wie heeft er 's nachts zo'n rotzooi van gemaakt?

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	VOG_rommel.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,6 KB
ID:	1560699

                    Dit keer was het trouwens beter geregeld dan vorig jaar, minder hoeven wachten! Alles was keurig op voorraad en was binnen een halfuur klaar, personeel gaf netjes de tijd om het aan de balie te controleren. Super gedaan @Vuurwerkland Outlet Groningen, alleen jammer dat Lars in Vierhuizen was, had hem wel willen ontmoeten

                    Comment


                      Vandaag bestelling opgehaald. Alles was op voorraad en van te voren netjes gecontroleerd. Na even kort wachten, was mijn bestelling klaar. Al met al was ik weer met 30 minuten buiten.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door goofygrunn Bekijk bericht
                        remcus.....zie wachten loont :-P voor de rest was het inderdaad top. menig forummer wel te herkennen nu dus, je kon echt merken dat het een vwc opening was hahaha. Vooral de eerste boys van over ver die begonnen bij de bonnencounter met een mega lading en later nog bij de open verkoop counter omdat wat zaken niet klopte. Maar laten we vooral de jongen max met petje niet vergeten, wat een topgozert en goudeerlijk omdat hij wat te veel vuurwerk zou hebben..... heb mij bescheurt! fijne dagen nog boys

                        Haha ja idd dacht misschien als ik bij de losse verkoopbalie zou staan dat het wat sneller ging, maar dat bleek wel anders
                        Was weer zcker gezellig en zeker tot volgend jaar Max had ik ook nog gezien die alles grondig aan het checken was omdat er misschien wel iets teveel in zat idd

                        Comment


                          Was een mooie avond gisteren,lekker als eerste aan de beurt alleen duurde wel even voordat we alles hadden! Bassiebal moest nog even naar de losse verkoop balie om iets uit te kiezen voor onze afgekeurde producten, in de tussentijd zat ik lekker te wachten op meen doos buurtassortiment xD
                          Onze vervanger voor de afgekeurde producten was een 6Elements, helemaal top!

                          En idd doe jongen die alles nog mooi ging controleren en zei dat die iets teveel had gehad kon ik van genieten xD

                          VuurwerkOutletGroningen bedankt voor de leuke aanbiedingen en de top service!
                          Met name Lars bedankt, je gaf altijd direct antwoord wanneer ik weer eens iets niet wist xD En voor het makkelijke contact!

                          Iedereen een fijne Jaarwisseling toegewenst!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan91 Bekijk bericht
                            Was een mooie avond gisteren,lekker als eerste aan de beurt alleen duurde wel even voordat we alles hadden! Bassiebal moest nog even naar de losse verkoop balie om iets uit te kiezen voor onze afgekeurde producten, in de tussentijd zat ik lekker te wachten op meen doos buurtassortiment xD
                            Onze vervanger voor de afgekeurde producten was een 6Elements, helemaal top!

                            En idd doe jongen die alles nog mooi ging controleren en zei dat die iets teveel had gehad kon ik van genieten xD

                            VuurwerkOutletGroningen bedankt voor de leuke aanbiedingen en de top service!
                            Met name Lars bedankt, je gaf altijd direct antwoord wanneer ik weer eens iets niet wist xD En voor het makkelijke contact!

                            Iedereen een fijne Jaarwisseling toegewenst!
                            Sorry, dat het wat langer duurde met je order pakken, maar door tijdgebrek waren we nog niet aan die van jou toegekomen. Maar als we hadden geweten dat het van vwc-lid was geweest, dan stond ie natuurlijk al lang klaar😜..

                            Veel stookplezier!

                            Comment


                              Net terug van outlet Groningen.
                              Helaas helaas helaas was de spectacle show 100 niet geleverd. Blijkbaar is er een partij verkocht aan de outlet maar de de afkeur gaan er ineens andere winkels voor ...
                              Samen een vervanging uitgezocht maar wel een beetje balen.
                              Ook mijn prijs van de vuurwerktotaal actie was niet aanwezig. Deze was geleverd in vierhuizen. Ook hier een vervanger voor gekregen naar mijn tevredenheid.
                              Al met al prima geholpen door aardig personeel. Op naar volgend jaar.

                              Comment


                                Hahaha mooie foto's dit...! Maar die achterruit is wel geblindeerd vanaf buitenaf gezien denk ik

                                Comment

                                Working...
                                X